indianen92
Kvinna ·
09 sep, 2014
Vi som ska göra bröstförstoring i NOVEMBER 2014
BröstförstoringTänkte det kunde vara kul om det är några fler som ska opereras i November så kan vi dela med oss av våra tankar och funderingar här, samt vilken klinik, storlek osv :)
Sortera efter
SuzieQ
Kvinna ·
13 sep, 2014
Jd.88
Kvinna ·
13 sep, 2014
Tjock
Kvinna ·
14 sep, 2014
500 (550 på andra tutten) sj? Det är ingen fara att Perthese skall sluta tillverkas, Mentor äger ju Perthese och vad jag fattat ska det inte vara något fel på dom. De va något om att de inte tjänar lika bra på Perthese som med mentor :) Men garantierna är ju kvar då Mentor är ägarna haha. Hoppas du förstår vad jag skriver för det blev vääääldigt flummigt!
CRM
Kvinna ·
14 sep, 2014
Lillajag
Kvinna ·
14 sep, 2014
Kekka
Kvinna ·
14 sep, 2014
Lillajag
Kvinna ·
15 sep, 2014
Kekka
Kvinna ·
16 sep, 2014
Lillajag- Alla här talar så otroligt gott omPatrik men om jag ska vara helt ärlig så tror jag att han hade en dålig dag jag var där haha
Jag hade tid kl 16.30 vid kl 16 så ringde de å sa att detvar förseningar men de visste inte hur länge. Sen ringde de 16.30 å sa att jag kunde komma kl17.10 (nu jobbar ju jag tio min ifrån så jag gjorde nytta sålänge. Men jag bor 1,5 timme ifrån så om jag inte hade jobbat den dagen så hade jag blivit lite irriterad) :P
Kom dit fick vänta ett tag till. sköterskan var supertrevlig! Patrik hämtade mig, ursäktade förseningarna. Han såg trött å stressad ut men var väldigt informativ och lyssnade på vad jag sa. Han var trevlig men det kändes som han ville gå hem för dagen :P vilket man förstår alla har vi sådana dagar ;) det gick väldigt fort allting provade bara en storlek lite kort sen kollade vi 3d bilden å jag var inte nöjd med storleken så han sa att jag får tänka på det å så skrev han ut tre bilder med olika storlekar på i reseptionen och tackade för sig.
När jag gick därifrån så snurrade det mest i huvudet men jag var endå jätteglad att det äntligen var på gång!
Jag har inte bestämt storlek än haha SJUKT SATANS SVÅRT ändrar mig varje dag efter jag har bestämt mig!
På det flesta punkter tänker jag lyssna på Patrik han tyxker jag ska ha bakom muskeln, hög profil. Släta eller inte sa han inget om. Han tyckte jag skulle ha perthese men jag tror jag vill ha mentor å det gick bra det med sa han fast attman kan känna implantatet mer tydligt så det beror på hur känslig/petig jag är med det.
Oj va långt det blev sorry haha :D
Lillajag
Kvinna ·
16 sep, 2014
Kekka
Kvinna ·
16 sep, 2014
Lillajag- tanken är vel att jag ska bestämma mig innan dess haha!
Men jag undrar om jag måste meddela honom innan ifall dem inte finns på lager?
Har tänkt att jag ska maila honom men försöker komma på så många frågor som möjligt innan så jag slipper störa honom tusen ggr :P
Lillajag
Kvinna ·
16 sep, 2014
Kekka
Kvinna ·
16 sep, 2014
Lillajag- ja smart, det hade ju varit fruktansvärt :O ......måste börja skriva en lista hihi
loonette
Kvinna ·
16 sep, 2014
Jag har preliminärbokat operation på Proforma den 25/11, insåg precis nu att det är nästa vecka jag ska dit på konsultation! Ojsan, nu blev jag lite nervös! 😛
Boobs4me
Kvinna ·
16 sep, 2014
CRM
Kvinna ·
17 sep, 2014
Boobs4me
Kvinna ·
17 sep, 2014
CRM
Kvinna ·
18 sep, 2014