Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
indianen92 profilbild

indianen92

Kvinna ·

09 sep, 2014

Vi som ska göra bröstförstoring i NOVEMBER 2014

Bröstförstoring

Tänkte det kunde vara kul om det är några fler som ska opereras i November så kan vi dela med oss av våra tankar och funderingar här, samt vilken klinik, storlek osv :)

70

Sortera efter

Boobs4me

Kvinna ·

18 sep, 2014

Jd.88 skrev:
Okej! Vad är bra och dåligt med mycket eller lite?
Om man har lite egenvävnad så behöver man lägga i mer för att få kanske en c-kupa. Men om man har egen vävnad sen innan så behöver man kanske inte lägga in så mycket för att få samma resultat. Sen lägger sig den egna vävnaden över implantatet så kan tänka mig att de med mer vävnad kanske döljer implantet bättre
Gilla

CRM

Kvinna ·

19 sep, 2014

Jd.88 skrev:
Okej! Vad är bra och dåligt med mycket eller lite?
Tror inte det direkt finns något bra eller dåligt med varken mycket eller lite egen vävnad. Men som sagt, ju mer egen vävnad man har desto mindre behöver man lägga i för att uppnå samma storlek som en med mindre egen vävnad med större implantat. Men jag t.e.x. Har 325 resp. 350 ml egen vävnad, men väldigt lös och hängig. Jag har dessutom breda bröst. INGEN skulle kunna tro att jag har 70E i bh, då jag ser ut som en C-kupa. Man behöver bara samla ihop och skjutsa upp de där trötta tuttarna :P
Gilla

Nelle31

Kvinna ·

19 sep, 2014

Hej alla novembisar ;) Jag ska opereras på KKAB den 14 nov av Ivan Letterfors. Jag har asymmetriska bröst så på det minsta ska jag ha 500cc och på det större vet jag inte än. Ska träffa Ivan den 8 okt för att bestämma. Det blir mentor hög profil coh 1 LÄNGTAR!!!!!!
Gilla

SuzieQ

Kvinna ·

19 sep, 2014

Jag har tydligen 125-150 cc i egen vävnad (trots att jag själv tycker det ser helt platt ut). Därför väljer jag 345. Jag går runt mrd rispåsar i bh:n hela tiden på jobbet iaf, haha. Vill helst inte att ngn ska se att jag opererat mig efteråt ;-)
Gilla

Petite

Kvinna ·

26 sep, 2014

Jag ska operera mig på KKAB hos Ivan Letterfors den 12/11 om allt känns bra på konsultationen :) vet inte alls än hur mycket jag ska lägga in, men vet iaf att jag vill ha Mentor High Profile!
Gilla

Yeny

Kvinna ·

16 okt, 2014

Jag ska operera mig på Laser & Estetik 11/12 😀😀

åhh längtar så mycket!! men är också lite rädd att jag har tagit förstor storlek! 
Gilla

Ubbelina

Kvinna ·

16 okt, 2014

Hänger på här! Ska opereras den 3 november av Eija på estetisk kirurgi i Ockelbo! Börjar bli nervös men längtar sjukt mycket! Hoppas dem sista 18 dagarna går fort :D
Gilla

N123

Kvinna ·

16 okt, 2014

hej jag ska opereras den 28 november på L&E Har halft bestämt mig för 375 cc mentor hög profil, men nu börjar ja vela lite:P Kanske blir stort vill ha ett så naturligt resultat som möjligt:) Har just nu a i bh storlek e ute efter lite mer volym:) 48 kg 165 cm lång:) 

Gilla

SevenEleven

Kvinna ·

16 okt, 2014

Jag ska opereras den 17 november på citadell hos Tuve! Ska lägga in 590cc ultra high men börjar tveka om de blir för stort för mig. Vill att de ska va stora men är rätt smal! Vad tror ni :)? Vill ej se uppblåst ut men vill ändå de ska synas lite! Sen måste man ju döpa sina nya vänner ( skämt åsido!!)!haha Någon annan som ska opereras i samma veva? Jag o min syster ska göra det tillsammans!
Gilla

BoobieBabe

Kvinna ·

17 okt, 2014

Hej tjejer! Har precis varit på konsultation hos Johan på Bellakliniken. Det gick superbra och Johan är fantastiskt förtroendeingivande och kunnig. Vi kom fram till att jag ska ha Allegran 350 cc mellanprofil. Jag vill ha naturliga bröst som inte ska se opererade ut. Jag litar på honom till 100% att det blir bra :-). Man kan ju stirra sig blind på andra bilder men det är ju faktiskt bara jag som har mina förutsättningar och önskemål. Op bokad 25/11. Nu ska man gå och vara skitnervös fram tills dess! Haha! Kram på er!
Gilla

SevenEleven

Kvinna ·

31 okt, 2014

IMORGON GÅR VI IN I NOVEMBER TJEJER!!!!

På månad är det Endast 2 veckor kvar till min operation! LÄNGTAR!!!!

Lycka till alla som opereras nästa vecka!!!

Gilla

Beauty

Kvinna ·

31 okt, 2014

På tisdag är de min tur ;-) man börjar bli lite smått nervös nu!!!! Lycka till alla ihopa!!
Gilla

Hami

Kvinna ·

05 nov, 2014

Hoppar på denna tråd! Jag skall opas hos Jörg på citadell den 18/11. Det börjar bli lite nervöst. Plus att jag åkt på någon form av influensa nu så jag ligger hemma på soffan och försöker kurera mig. Det är ju tur att det är nästan två veckor kvar. Fast oj vad fort tiden går
Gilla

SevenEleven

Kvinna ·

06 nov, 2014

Inatt så drömde jag om operationsdagen och att jag kom till kliniken och dom sa att jag bokat tid den 17/11 2015, alltså inte 2014, Vaknade helt uppriktigt med tårar i ögonen och bara skrattade åt mig själv. Jag vill bara ha mina nya bröst nu, drömmer något varje natt nu alltså, hoppas det betyder tur bara :)

Gilla

loonette

Kvinna ·

06 nov, 2014

Snart dags att betala, 19 dagar kvar! 👍 Skyndar mig att njuta av årets glögg nu, snart blir det ju alkoholförbud 💋

Gilla

CRM

Kvinna ·

06 nov, 2014

Tjoho! Ligger nyopererad på Citadell :D Känns som det sitter en elefant på bröstet, och vänster är lite ömmare än höger men allt har gått bra. Så himla glad att jag gjorde detta för mig ajälv!
Gilla

Petite

Kvinna ·

06 nov, 2014

CRM skrev:
Tjoho! Ligger nyopererad på Citadell :D Känns som det sitter en elefant på bröstet, och vänster är lite ömmare än höger men allt har gått bra. Så himla glad att jag gjorde detta för mig ajälv!
Åh vad härligt! Känns storleksvalet bra, änsålänge? Jag ska opereras på onsdag!!!
Gilla

CRM

Kvinna ·

06 nov, 2014

Petite skrev:
CRM skrev:
Åh vad härligt! Känns storleksvalet bra, änsålänge? Jag ska opereras på onsdag!!!
Det känns verkligen alldeles lagom :) Inte för stort, och inte för litet. Det känns som jag, utan överdrift. Peter tyckte också det blev himla snyggt. Jag bara längtar efter att få se hur jag ser ut utan bhn :D Oh vad spännande! Är du nervös?
Gilla

Petite

Kvinna ·

06 nov, 2014

CRM skrev:
Petite skrev:
CRM skrev:
Det känns verkligen alldeles lagom :) Inte för stort, och inte för litet. Det känns som jag, utan överdrift. Peter tyckte också det blev himla snyggt. Jag bara längtar efter att få se hur jag ser ut utan bhn :D Oh vad spännande! Är du nervös?
Vad skönt! Jag är en bit kortare än dig, o ska lägga in 425cc HP. Hoppas att det blir bra! Jag börjar bli jätte nervös nu! Har du skrivit någon op berättelse?
Gilla

CRM

Kvinna ·

07 nov, 2014

Petite skrev:
CRM skrev:
Petite skrev:
CRM skrev:
Vad skönt! Jag är en bit kortare än dig, o ska lägga in 425cc HP. Hoppas att det blir bra! Jag börjar bli jätte nervös nu! Har du skrivit någon op berättelse?
Om det kändes bra när du provade ut storlek så blir det säkert toppen! :) Jag va osäker ett tag efteråt om jag skulle valt större, bara för alla sa att man "alltid ska göra det", men är glad att jag höll fast. Som det känns nu tror jag inte det kommer va så uppenbart att jag opererat mig. Känns väldigt proportioneligt :) Är du ute efter mer fakelook eller hur är drömmen? :) Får se om jag knåpar ihop en operationsberättelse sen
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem