indianen92
Kvinna ·
09 sep, 2014
Vi som ska göra bröstförstoring i NOVEMBER 2014
BröstförstoringTänkte det kunde vara kul om det är några fler som ska opereras i November så kan vi dela med oss av våra tankar och funderingar här, samt vilken klinik, storlek osv :)
Sortera efter
Anonym användare
07 nov, 2014
Gilla
Petite
Kvinna ·
07 nov, 2014
CRM:
Ja, dom hade inte högprofil inne i den storleken, så jag har bara provat större och mindre. 375 kändes för små, o 450 för stora... Då beställde hon hem 425 :)
Ja, jag vill ha ganska stora, men jag vill inte se stor ut i kroppen, eftersom jag är så kort. Och så måste jag fylla ut huden med efter amningarna, så jag slipper lyfta.. :) hur mår du nu?
Gilla
Blommans
Kvinna ·
07 nov, 2014
Hej! Vi ska opereras samma dag, fast Jag ska op av Peter cosmo :) vet du vilken tid du ska op? :-) hoppas du hunnit bli frisk :) tiden går så fruktansvärt fort , många tankar som går runt i huvet nu :)
Gilla
CRM
Kvinna ·
08 nov, 2014
Petite skrev:
CRM:
Ja, dom hade inte högprofil inne i den storleken, så jag har bara provat större och mindre. 375 kändes för små, o 450 för stora... Då beställde hon hem 425 :)
Ja, jag vill ha ganska stora, men jag vill inte se stor ut i kroppen, eftersom jag är så kort. Och så måste jag fylla ut huden med efter amningarna, så jag slipper lyfta.. :) hur mår du nu?Gilla
Hami
Kvinna ·
08 nov, 2014
Hej hej! Oj ja det ska vi! Jag skall vara där till tio så jag kan tänka mig att det kanske blir kring lunch? Känner mig mycket bättre, men man blir ju lite orolig, för jag är inte sugen på att skjuta fram det. Eller hur! Det snurrar runt i huvudet hela tiden;) det skall bli skönt när det är gjort! Vilken tid skall du vara där? Vi kanske ses:-)
Gilla
Blommans
Kvinna ·
11 nov, 2014
Om jag inte minns fel så ska jag nog opas kl 12.00 den 18. Kommer inte du att sova över på kliniken? Jag är mest nervös inför hem resan dagen efter, Flyget hem går på eftermiddagen nån gg och jag blir väl utchekkad tidigt på morgoben skulle jag tro, så jag kommer vara hemma runt 22.00 på kvällen typ :$, det kommer att bli två långa dagar men de få jag ta :-) längtar oxå tills allt är klart, och det är verkligen inte många dagar kvar nu!! Ja vi kanske ses!:-D wiiho längtar till att bikini shoppa osv! Har alltid ogillat det starkt då de inte finns något att klä >:( haha , man nu ska de bli riktigt kul !
Gilla
Hami
Kvinna ·
17 nov, 2014
Jag sover över natten efter op, har ganska nära så åker bil dit på opdagen. Lycka till på konsultationen! Och med op om vi inte ses!
Gilla
SevenEleven
Kvinna ·
17 nov, 2014
Är nu opererad och färdig sen kl 13 idag!! Knappt smärta och mår superbra. De bästa jag gjort i mitt liv typ :) :)
Gilla
tyson
Kvinna ·
17 nov, 2014
Vad kul att höra! I morgon är det min tur, det ser jag framemot!
Gilla
SevenEleven
Kvinna ·
17 nov, 2014
Lycka till :)
Gilla
Bellakliniken 17/11. Min andra OP. Längtar!! Lycka till alla!