Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
Honungsmåne
Kvinna ·
09 maj, 2013
Jag är väldigt känslig för kyla. Det känns som om det krampar i bröstmuskeln. Sen gör det fortfarande riktigt ont när jag ska resa mig ut eller lägga mig i sängen.
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
09 maj, 2013
Jag opades den 23/4 och jag kan fortfarande inte sova platt på rygg. Fruktansvärtsmärtsamt. Känns oms att implantaten åker upp i halsen :(
hemligönskan, hur går det för dig???
Gilla
angeleyes
Kvinna ·
09 maj, 2013
Opererade mig 22/4 har nu på eftermiddagen börjat frysa ofått feber inge förkyld, blir lite orolig nån som varit med om något liknande? Tacksam för svar
Gilla
Bröstfix
Kvinna ·
09 maj, 2013
Siri: Eller hur, det var faktiskt roligt att vara tillbaka på kliniken :D
Ååh, grattis till dig :D underbart!
Mina ärr ser helt ok ut. Fast iofs bryr jag mig inte så mycket om dem om jag ska vara ärlig :P men de kommer se mycket finare ut med tiden :D Har du börjar massera dina med förresten? riktigt gött och ta på xD
men jag har lite som du där ut med armhålan så träcker det mycket på ena sidan. börjar dock bli bättre!
Jag fick garantibeviset dagen efter min op, samtidigt fick jag sjukintyget.
Jag tror det räcker så faktiskt :) ingen har sagt något annat så :P
Men åter igen grattis till dig Siri! Jätte roligt det har gått bra för dig med. KRAM
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
09 maj, 2013
angeleyes skrev:
Opererade mig 22/4 har nu på eftermiddagen börjat frysa ofått feber inge förkyld, blir lite orolig nån som varit med om något liknande? Tacksam för svar
I mina papper står det i kapitlet om komplikationer mm att man ska höra av sig till dem om man får feber och känna sig sjuk och/eller ett bröst rodnar.
Om du inte blir bättre ring kliniken.
Krya på dig!Gilla
Flisan69
Kvinna ·
09 maj, 2013
Är det någon mer än jag som är extra öm på nedre delen av brösten? Inte i era ärr nu.
Jag har framförbröst och mina ärr sitter i vårtgårdens kant. Opades 18/4.
Har fortfarande svårt att gå i normal promenadtakt då brlsten svider.
Gilla
Vicka
Kvinna ·
09 maj, 2013
Angeleyes: hur har det gått med din feber?!
Gilla
angeleyes
Kvinna ·
10 maj, 2013
Pratade med kliniken igår o dom trodde de var ett virus då ärren är jätyefina o ingen rodnad el svullnad, däremot så ser de högra bröstet lite större ut än de andra men kag tror att de beror på att de inte riktigt ramlat ner än??
Gilla
Lykklig
Kvinna ·
10 maj, 2013
Nu i dag är mina bobisar precis en månad :-) är såå jäkla nöjd dom är verkligen perfekta... har lite ilande brännande känsla o bland på utsidan av höger bröst men inget som direkt stör. var på fest och det blev en del dansande det var inte så lyckat hade riktigt ont dagen eftet skall inte göra om de ;-)
Kram på er alla <3
Gilla
Smillan_
Kvinna ·
10 maj, 2013
Har gått drygt en månad sen min op. Måste säga att det varit rena drömmen hade ont dom första 10 dagarna sen släppte allt och ärren är hur fina som helst :) varit i fjällen, party (dansat som bara den),åkt skoter ja jag har i princip gjort allt jag brukar och ingen smärta eller andra problem :) är så fruktansvärt nöjd:) hoppas det gått bra för alla andra också!
Gilla
nattispattisbus
Kvinna ·
10 maj, 2013
Är det ngn mer än jag som har otroligt ont i revbenen ? Jag kan inte nudda ens under bröstet utan att det gör riktigt ont eller om jag sträcker på mej gör det med ont i revbenen ... Opererades för 2 veckor sen igår .
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
10 maj, 2013
nattispattisbus skrev:
Är det ngn mer än jag som har otroligt ont i revbenen ? Jag kan inte nudda ens under bröstet utan att det gör riktigt ont eller om jag sträcker på mej gör det med ont i revbenen ... Opererades för 2 veckor sen igår .Gilla
Flisan69
Kvinna ·
10 maj, 2013
Jädrans telefon! :/
Ska ju stå har oxå ont ...
Gilla
nattispattisbus
Kvinna ·
10 maj, 2013
Nej nu vill jag att allt ska bli som vanligt igen ! :( vill kunna ta mej upp ordentligt och klä mej ordentligt .. Raka mej under armarna ordentligt ! Haha vill kunna börjar träna igen med ..
Gilla
Annika98
Kvinna ·
10 maj, 2013
Hej. Jag skall operera mig den 14 april. Det blir uttag av mina nuvarande implantat för att lägga in mjukare samt mindre.
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
10 maj, 2013
nattispattisbus skrev:
Är det ngn mer än jag som har otroligt ont i revbenen ? Jag kan inte nudda ens under bröstet utan att det gör riktigt ont eller om jag sträcker på mej gör det med ont i revbenen ... Opererades för 2 veckor sen igår .Samma här! Känns som om någon slagit mig hårt under bröstet. Nu är jag lite less på det här! Vill kunna träna och sova platt på rygg! Sover fortfarande sittandes vilket är skitjobbigt :( Dessutom har jag hittat en kant på mitt ena bröst vilket gör att jag vill bryta ihop helt,. Iiiiis i magen var det ja....
Gilla
nattispattisbus
Kvinna ·
10 maj, 2013
Tuffs skrev:
nattispattisbus skrev:
Är det ngn mer än jag som har otroligt ont i revbenen ? Jag kan inte nudda ens under bröstet utan att det gör riktigt ont eller om jag sträcker på mej gör det med ont i revbenen ... Opererades för 2 veckor sen igår .Samma här! Känns som om någon slagit mig hårt under bröstet. Nu är jag lite less på det här! Vill kunna träna och sova platt på rygg! Sover fortfarande sittandes vilket är skitjobbigt :( Dessutom har jag hittat en kant på mitt ena bröst vilket gör att jag vill bryta ihop helt,. Iiiiis i magen var det ja....
Gilla
Visar 661 till 677 av total 677 objekt