myboobi
Kvinna ·
15 okt, 2013
vi som ska göra näsplastik i november 2013:)
Näsoperation - Näsplastikheeej:!!tänk att det äntligen snart är dax!!!:)
tänkte bara kolla om det är flera som ska göra en näsop i nov månad? tänkte att vi här kunde dela tankar och funderingar osv:)
tips och råd
kram påå err!!
Sortera efter
orkiden
Kvinna ·
08 nov, 2013
Jag fick bara någon känsla att jag ville gå till honom och på konsultationen kändes det som att han var en kirurg som passar mig. Han är väldigt mycket för att göra naturliga resultat och tar nog i för lite än för mycket. Jag har en väldigt stor rund näsa så minsta ingrep kommer säkert att göra stor skillnad i mitt ansikte. Därför vill jag inte att det blir för stor förändring..vill ju att folka fortfarande ska känna igen mig haha
Gilla
K27
Kvinna ·
08 nov, 2013
Hejrovbino skrev:
Förstår det! Har också sne näsa framifrån så jag har också en snygg och en ful sida. Dock tycker jag att min näsa är ful så jag blir liksom glad sålänge jag inte känner igen den haha :D Jag opereras nu om 3 dagar. :) när opereras du? Stort lycka till för dig med!!Hur har det gått med operation?
Gilla
Hejrovbino
Man ·
09 nov, 2013
Det gick bra! Lite panikartat då jag vaknade under operationen, i början var det bara en cool känsla, sen så började bedövningen släppa och han knäckte mitt näsben flera gånger vilket jag kände, så jag fick panik och sprattlade och frågade om det var klart snart!! Sen fick jag mer lugnande och vaknade upp någon timma senare. Var väldigt yr och illamående efteråt och jag skulle åka från Stockholm - Kalmar efteråt så den bilresan var inte så rolig. Nu sitter jag här, verkligen skitsvullen, blå & gul under ögonen, huden runt ögonen är så svullen att jag knappt ser något haha! Men det är bara hålla ut, imorgon får jag ta ut tamponaderna i näsan, så då kommer jag förmodligen kunna andas iallafall! Skönt.
Gilla
op27
Kvinna ·
09 nov, 2013
Hej!
Jag skall opereras nu den 27 november hos Dr. Igor på lidingökliniken.
Det som jag är mest nervös och rädd över just nu är att jag skall opereras under lokalbedövning!?
Är så FRUKTANSVÄRT rädd att jag skall vakna och känna allt? Alla verktyg och nålar....
SNÄÄÄÄÄLLLA kan någon med tidigare erfarenhet av lokalbedövning förklara känslan från början till slut.
Inga skräckhistorier nu tack för då dör jag haha
Gilla
Sokalaka
Kvinna ·
09 nov, 2013
Ska opereras den 12de tänkte fråga om det är ett måste att övernatta efter op på kliniken eller får man åka hem samma dag? :)
Gilla
myboobi
Kvinna ·
10 nov, 2013
heeeej nu är det 2 dagra kvar!! gaaah! känns så overkligen,nervös,ångest,glad,jaaa alla kännslor bara bubblar innom mig just nu
ang övernattningen,så är det väl olika från klinik till klinik,tror dom flesta går hem samma dag,men många kliniker rekomenderar att man stannar i samma stad första natten(om man bor på annan ort). medans vissa erbjuder övernattning mot en extra summa:)
Gilla
Sokalaka
Kvinna ·
11 nov, 2013
1 dag kvar!!! Känns så j*vla pirrigt höhöhöhö!!
Myboobi: åh tack för ditt svar, ringde kliniken idag. Blir nog att jag åker hem samma dag om allt ser bra ut o jag mår bra. Bor liksom bara 30min från kliniken så :) inte så långt ändå. Pappa ska vara min chaufför hihih
Gilla
myboobi
Kvinna ·
11 nov, 2013
jaaaaaa nu är det massa j**la pirr i magen,tusen tankar och stor glädje:)
sokalaka:de va så lite så,jaa men va skönt,samma här fast bor 17 mil i från kliniken haha:P
förursatt att allt gåt bra så klart!:) ska du sövas?:)
Gilla
Sokalaka
Kvinna ·
11 nov, 2013
Oj bor 3,5mil från kliniken :) jaja men ja det ska jag! Är konstigt nog inte rädd för att sövas utan att jag inte kommer se skillnad på näsan eller att jag inte kommer bli nöjd men jag försöker ändå tänka positivt osv :)
Gilla
fannah
Kvinna ·
11 nov, 2013
Lycka till båda två!! Hoppas allt går bra 👍
Gilla
myboobi
Kvinna ·
11 nov, 2013
jaa precis! många tankar,känner oxå så..MEN jag tror det bästa man kan göra nu är att tänka positivt.äntligen ska de ske,som man har väntat på så länge,drömt och läsat om haha jaa du vet niog vad jag menar:) lycka till sokalaka,och stort tack till dig fannah :-)
Gilla
Hejrovbino
Man ·
11 nov, 2013
Lycka till på er båda! :D kommer gå jättebra!
Gilla
Sokalaka
Kvinna ·
11 nov, 2013
Tack fannah och hejrovbino! :) åh ska bli skönt att få det gjort faktiskt. :) lycka till myboobi!! ::D
Gilla
myboobi
Kvinna ·
12 nov, 2013
Tack så mkt..hejrovbino!! :) tack sokalaka!!weee..;)
Gilla
Sokalaka
Kvinna ·
13 nov, 2013
Ser ut som en gris :( hahahha fyfan vad ful jag känner mig.....
Gilla
Hejrovbino
Man ·
13 nov, 2013
Hahaha syns dina näsborrar så mycket under gipset eller? ;D
Gilla
myboobi
Kvinna ·
13 nov, 2013
HAHAHA då är vi två!! fast jag ser mera ut som en ailen...en boxar ailen typ:) haha
Gilla
myboobi
Kvinna ·
13 nov, 2013
hoppas allt gått bra sokalaka:)
Gilla
Sokalaka
Kvinna ·
13 nov, 2013
Hahahaha får fan ont att skratta :( ser helt misshandlad ut, lite som en chipmunk med grisnäsa. Är så j*vla svullen också!
De har gått riktigt bra faktiskt, har inte haft ont eller något liknande. Bättre än väntat. Chocken va när jag såg mig i spegeln, vart helt förstörd :( Hur har det gått för dig då :)
Gilla
myboobi
Kvinna ·
13 nov, 2013
hahahahaha jag med hahah aaaaaj :)) hahah jaaa man ser ju rikitgt rolig ut haha..överskörd av ett tåg typ! va skönt:) samma här,har inte haft ont alls,allt gick super smidigt här med,känns jätte bra:) man oroade sig sååå mkt men det va ju inte så farligt:)jaaa inte så kul att vara så här svullen:/ mina ögon har nästan svällt igen..men har som sagt tack och lov inte alls ont:)
för varje dag som går,läker vi mer och mer:)))
Gilla