Cupcake_
Kvinna ·
23 aug, 2016
Vi som ska op:as i September 2016
BröstförstoringHej allihopa! :) Den 5:e september är det äntligen dags op:as (bröstförstoring). Tänkte att det kunde vara kul att följas åt med fler som ska göra det i september. Så vi kan peppa varandra och svara på frågor m.m Själv så ska jag op:as på Proforma clinic av Magnus Kjelsberg. Ska lägga in 325 cc men jag börjar fundera på om jag ska ta 350, är rädd att jag ska tycka att det blir för litet. Är inte så nervös just nu iaf, men det kanske kommer.. Är ju knappt två veckor kvar! :D Mvh Cupcake_
Sortera efter
lillamy82
Kvinna ·
02 sep, 2016
BlueBubble
Kvinna ·
03 sep, 2016
fannah
Kvinna ·
03 sep, 2016
Hej :) jag opererade mig på estetik och laser i Stockholm ( patrik höijer) i dag klockan 11.00. Jag valde mentor 400cc hög profil. Gick från 350cc till 400cc precis innan operationen. Jag har gjort både lyft o inlägg. Just nu känns det väldigt bra :) längtar tills att jag får ta bort det om 12 dagar då jag ska tillbaka på återbesök.
Memsan
Kvinna ·
03 sep, 2016
lillamy82
Kvinna ·
03 sep, 2016
Hej :) jag opererade mig på estetik och laser i Stockholm ( patrik höijer) i dag klockan 11.00. Jag valde mentor 400cc hög profil. Gick från 350cc till 400cc precis innan operationen. Jag har gjort både lyft o inlägg. Just nu känns det väldigt bra :) längtar tills att jag får ta bort det om 12 dagar då jag ska tillbaka på återbesök.
Vad spännande! Hade du bestämt med Patrik att du eventuellt ville gå upp i storlek innan eller var det något du kände där på plats? Vet du vilken bröstbredd du har?
Och hur kändes det när du kom till kliniken, personalen m.m? :)
Sann68
Kvinna ·
03 sep, 2016
lillamy82
Kvinna ·
03 sep, 2016
Hej jag ska op den 2 sep så vi är nära nu :D
ska op på Laser & estetik av Patrik
ska få välja mellan 400,425,450 runda högp ergonomix. Har köpt 2 behåhar där, en vit o en svart.
är nervös, o längtar också
fannah
Kvinna ·
03 sep, 2016
Vad spännande! Hade du bestämt med Patrik att du eventuellt ville gå upp i storlek innan eller var det något du kände där på plats? Vet du vilken bröstbredd du har?
Och hur kändes det när du kom till kliniken, personalen m.m? :)
jag hade haft mailkontakt med patrik angående större storlek. Har hört att det e så många som ångrat att dom inte la in mera, då storleken blir lite mindre när det läkt färdigt. Nej tyvärr ja vet inte så här på rak arm vad ja har för mått. Personalen var helt fantastisk likaså patrik. Ja var bra omhändertagen både före o efter operation. Och idag ringde dom från kliniken o ville höra hur man mådde. :) så väldigt nöjd med allt !
Ingise
Kvinna ·
03 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
03 sep, 2016
Jojo83
Kvinna ·
04 sep, 2016
Cupcake_
Kvinna ·
04 sep, 2016
Emma86
Kvinna ·
04 sep, 2016
Whatever
Kvinna ·
04 sep, 2016
Cupcake_
Kvinna ·
05 sep, 2016
75kglättare
Kvinna ·
06 sep, 2016
Hej, jag ska opereras den 13 september på Improva, Magnus Hober. Bröstlyft + förstoring Mentor High profile 500 cc. Spännande!!
Gjorde cirkumferent bukplastik där i april och jag blev jättenöjd.
Emma86
Kvinna ·
07 sep, 2016
Full buk och bröstförstoring på citadell 15:e,
Av Dr Helena Sveinsdottir. 590cc motiva round corsé och ev sy magmuskler.
Har dock fått kalla fötter (dock försent nu när op är betald och allt) men det är mycket pengar som jag tänker på kunnat använt till annat. Förhoppningsvis så blir resultatet bra så jag slipper våndas efter ^^.
Sann68
Kvinna ·
11 sep, 2016
Hej, jag ska opereras den 13 september på Improva, Magnus Hober. Bröstlyft + förstoring Mentor High profile 500 cc. Spännande!!
Va roligt! Jag gjorde en cirkumferent hos Hober 13/6 och gör överarmsplastik plus bröstförstoring 20/9 :) Hur känns det efter den cirkumferenta? :)
Sann68
Kvinna ·
11 sep, 2016
Sann68
Kvinna ·
11 sep, 2016
Va roligt! Jag gjorde en cirkumferent hos Hober 13/6 och gör överarmsplastik plus bröstförstoring 20/9 :) Hur känns det efter den cirkumferenta? :)