Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Cupcake_ profilbild

Cupcake_

Kvinna ·

23 aug, 2016

Vi som ska op:as i September 2016

Bröstförstoring

Hej allihopa! :) Den 5:e september är det äntligen dags op:as (bröstförstoring). Tänkte att det kunde vara kul att följas åt med fler som ska göra det i september. Så vi kan peppa varandra och svara på frågor m.m Själv så ska jag op:as på Proforma clinic av Magnus Kjelsberg. Ska lägga in 325 cc men jag börjar fundera på om jag ska ta 350, är rädd att jag ska tycka att det blir för litet. Är inte så nervös just nu iaf, men det kanske kommer.. Är ju knappt två veckor kvar! :D Mvh Cupcake_

78

Sortera efter

dalkullann

Kvinna ·

11 sep, 2016

Jag ska göra implantatbyte 29 sep på laser och estetik. Lutar åt 550cc motiva corse. Men har även 590cc i tanken..
Gilla

tuttkalas

Kvinna ·

12 sep, 2016

Precis fått op flyttad från 6 oktober till 27 september! Jippi, jättesnart ju! :D
Gilla

Silverstjärnan

Kvinna ·

12 sep, 2016

Ytterligare 1 till här 27/9 på L&E hos Patrik :-) Vilka tider har ni andra som har samma dag?
Gilla

Jojo83

Kvinna ·

12 sep, 2016

Silverstjärnan skrev:

Ytterligare 1 till här 27/9 på L&E hos Patrik :-)

Vilka tider har ni andra som har samma dag?

Jag tror jag är sist ut, kl 17,30. Fanns ingen annan tid på hela veckan då jag bokade.
Gilla

Jojo

Kvinna ·

12 sep, 2016

Den 22/9 kl 12 är det dags för mig! Jag är såååååå taggad så det är galet! Definitivt mer taggad än nervös! :D Men det vänder väl ;)
Gilla

Silverstjärnan

Kvinna ·

13 sep, 2016

Jojo83 skrev:

Silverstjärnan skrev:

Jag tror jag är sist ut, kl 17,30. Fanns ingen annan tid på hela veckan då jag bokade.

Kul :-) Kanske vi ses där!
Gilla

LitlaLeira

Kvinna ·

13 sep, 2016

Jag opererades den 7 september hos Patrik Höijer på L&E! Så sjukt nöjd :D grattis till alla er som fått nya tuttar redan och stort lycka till till er som har er operation framför er!!! jag la in motiva round full (hög profil) 425 cc bakom muskeln.
Gilla

Jojo83

Kvinna ·

13 sep, 2016

Silverstjärnan skrev:

Jojo83 skrev:

Silverstjärnan skrev:

Det gör vi kanske! :-) Vilken tid opereras du?
Gilla

Silverstjärnan

Kvinna ·

14 sep, 2016

Ingise skrev:

Jag ska opereras den 27/9 hos Patrik Höijer, Laser & Estetik :-)

Vilken tid fick du? Jag ska vara där 11.30 :-)
Gilla

Silverstjärnan

Kvinna ·

14 sep, 2016

Jojo83 skrev:

Silverstjärnan skrev:

Jojo83 skrev:

Silverstjärnan skrev:

Jag ska vara där 11.30 :-)
Gilla

Jojo83

Kvinna ·

14 sep, 2016

Silverstjärnan skrev:

Jojo83 skrev:

Silverstjärnan skrev:

Jojo83 skrev:
Silverstjärnan skrev:

Jag har inte förens 17,30. Sent! Ev möts vi i dörren om du inte hunnit därifrån innan. ;-)
Gilla

katta79

Kvinna ·

14 sep, 2016

Jag ska göra en korrigering av töjda fickor på laser och estetik den 21/9 kl 10,30 någon annan som ska opereras samma dag?
Gilla

Silverstjärnan

Kvinna ·

14 sep, 2016

Jojo83 skrev:

Silverstjärnan skrev:

Jojo83 skrev:

Silverstjärnan skrev:
Jojo83 skrev:
Silverstjärnan skrev:

Jag har inte förens 17,30. Sent! Ev möts vi i dörren om du inte hunnit därifrån innan. ;-)

Det vore kul :-)
Gilla

Smillatjejen

Kvinna ·

14 sep, 2016

Lade in 440 cc anatomiska hos Magnus i måndags :) Han är så duktig! Över personal är så proffsig och omhändertagande! Lycka till!
Gilla

Emma86

Kvinna ·

15 sep, 2016

Jahopp.. Idag är det dags. Sitter i bilen på väg till kliniken nu. Än så länge rätt lugn, får se hur det känns när vi närmar oss!
Gilla

tuttkalas

Kvinna ·

15 sep, 2016

Emma86 skrev:

Jahopp.. Idag är det dags. Sitter i bilen på väg till kliniken nu. Än så länge rätt lugn, får se hur det känns när vi närmar oss!

Åh, så spännande! Då håller vi tummarna för dig!
Gilla

Emma86

Kvinna ·

16 sep, 2016

Ligger i en skön säng på kliniken nu.. Op igår gick jättebra, visst tusan känns det men mindre ont än jag trodde. De är snabba på smärtlindring om man behöver.. Strax frukostdags och sen ska drängen bort och dr komma hit och prata lite till, är ganska luddigt det han sa igår då jag var rätt groggy hela dagen...
Gilla

Whatever

Kvinna ·

16 sep, 2016

Emma86 skrev:

Ligger i en skön säng på kliniken nu.. Op igår gick jättebra, visst tusan känns det men mindre ont än jag trodde. De är snabba på smärtlindring om man behöver.. Strax frukostdags och sen ska drängen bort och dr komma hit och prata lite till, är ganska luddigt det han sa igår då jag var rätt groggy hela dagen...

Jag har precis blivit av med dränaget :) Är rätt jobbigt i kroppen, inte så värst för smärtan utan mer ont och jobbigt i ryggen och bröstbandet känns en del även bh. Skulle vilja slita av mig allt ;) luftar just nu magen vilket är rätt skönt, känns som att jag gjorde 1000 situps igår :p Blev av med 1,8kg hud, hade inte speciellt mycket fett under så jag va inte så tjock som jag trodde :p va mest hud. Hur mycket tog dom på dig? :)
Gilla

Emma86

Kvinna ·

16 sep, 2016

Håller med dig om 1000 sit-ups känslan.. De tog 1.65kg hud och sydde ihop distans på 8cm Vet inte hur mycket de fettsög men dr sa att det va ganska mycket! Det jag kunnat se av resultatet hittills är jag väldigt väldigt nöjd med!! En snygg navel och ett lågt redan riktigt fint sår.. Är snart hemma nu och får mest panik på gördeln, den är alldeles för bred så den vill bara vecka sig hela tiden, och de vecken gör ont!!
Gilla

Whatever

Kvinna ·

16 sep, 2016

På mig va det inte en så stor delning men hon sydde ändå. Usch det lät mindre kul med gördeln. Min är så hård så den gör ont för de och bh-n klämmer överallt och är jobbig.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem