Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lavendel profilbild

Lavendel

Kvinna ·

01 jul, 2011

Vi som ska operera oss i augusti 2011!

Bröstförstoring

Då är det väl dags att starta augusti-tråden! Vilka är ni som också ska operera er under denna månad? :D Själv opereras jag den 22 augusti på Victoriakliniken och ska sätta in anatomiska Allergan 255cc och är så gaaaalet förväntansfull! :D

248

Sortera efter

Boobydoll

Kvinna ·

28 jul, 2011

Jaha.. men jag fick allt det när jag var på konsultation.
Gilla

Anonym användare

28 jul, 2011

Jag får i alla fall den exakta tiden 2 veckor innan op, det brukar vara så.

Gilla

Anonym användare

28 jul, 2011

Det e 2 gången för mig på citadell och recept får du oxå hem fast första gången fick jag det redan på konsultationen.

Gilla

Anonym användare

29 jul, 2011

Vem är först ut på opbordet i aug?? :)

Gilla

Anonym användare

29 jul, 2011

Jag e sist iaf 31 aug.

Gilla

sockret

Kvinna ·

29 jul, 2011

Lilla My skrev:
Jag ska op den 9 aug på Klinisk Kirurgi i Falköping av Ivan Letterfors. Ska lägga in 400cc runda gelehallon :-)
Jag opas dagen efter dej av Ivan. Kommer till kliniken på kvällen den 9e. Vi kanske ses..! :D
Gilla

Anonym användare

29 jul, 2011

Var på Konsultation idag hos Örjan Gribbe. Operaras om 5 dagar! SÅ himla skönt då jag var tvungen att avboka min konsultation den 1 juli pga komplikationer! Så nu den 3e augusti så opas jag på Proforma :D
Gilla

Anonym användare

29 jul, 2011

Då e du nog först i aug. Ska hålla tummarna för dig. Vad ska du lägga in och hur mycket?

Gilla

Boobydoll

Kvinna ·

31 jul, 2011

Har lite panikångest.. Jag mailade Peter och sa att jag undrade vilka garantier jag har och att jag ville ha detta skriftligt.

Han svarade " Absolut har du garantier på det som görs, om det blir något fel så korrigeras det på bästa sätt och är det flytt av implantat så görs det. "

Men detta räknas väl knappast? Eller?

Det är min sista dag IDAG att avboka utan att debiteras med 23 papp. PANIK!

Gilla

sockret

Kvinna ·

31 jul, 2011

Klart räknas det :) Du har ju det på mail ifall han skulle säga annat efter.!

Gilla

Anonym användare

31 jul, 2011

Precis spara mailet men du kan ju skriva och fråga om han flyttar fram dom KOSTNADSFRITT?

Gilla

Anonym användare

03 aug, 2011

CatDeLuca:
Lycka till på opn idag, nu ligger du väl redan och väntar på din tur?
Hör av dig när du orkar och berätta hur det har gått :)

Gilla

Boobydoll

Kvinna ·

03 aug, 2011

Lycka till! Jag håller tummarna och tänker lyckotankar för dig!
Gilla

Lavendel

Kvinna ·

03 aug, 2011

Lycka till! Gud, vad spännande! Nu är det augusti-tjejernas tur!
Gilla

Anonym användare

03 aug, 2011

Äntligen! Nu börjar nervositeten!

Gilla

Anonym användare

03 aug, 2011

Hur har det gått för er augusti- tjejer som redan har opat er?

Gilla

TinyLingonberry

Man ·

04 aug, 2011

Nu är jag fattig! Igårkväll satte jag över 42 000 saftiga laxar ;) Känns görkonstigt... Men nu blir det verkligen av.. 12 dagar kvar idag.. Jag är så nervös att det inte syns! Det har typ gått runt skalan över hyperventliering till nästintill förnekelse xD 

Tror att dagen innan som jag är ledig på och ska packa väskan, då kommer jag få tuppjuck xD Springa runt som en yr höna och försöka fixa grejer men gör allt värre! För att inte tala om den 60 mil långa bilresan ner! Stackars min kille säger ja bara! :P

Är det nån mer som känner igen sig? xD haha

Gilla

Anonym användare

04 aug, 2011

Hehe, ja det känner jag igen jag stressade i en vecka innan kunde inte sova bara låg och tänkte och längtade. Snart e det dags.

Gilla

Anonym användare

04 aug, 2011

Art Clinic, pelle sahlin den 16e augusti!

Antingen 300 mellan plus eller 325/350 högprofil..

Längtar men börjar få panik på förberedelser, jobb, fmailj och inte minst val av implantat...

Gilla

Anonym användare

04 aug, 2011

Hello,l

är det sant :-) Ball då måste vi säga hej till varandra. Jag stannar kvar till den 10:e så vi lär ses :-)

Hur mycket ska du lägga in?

Kram

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem