Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Mammis
Kvinna ·
04 jun, 2012
Nyfikan
Kvinna ·
04 jun, 2012
Maj2012
Man ·
16 jun, 2012
Vickan
Kvinna ·
16 jun, 2012
Hej!
Ja det har gått 5 veckor nu. Har lagt in bilder som togs för en vecka sen ca. Är nöjd med form, storlek och utseende, helt klart! Det enda som är jobbigt är att det gör så ont fortfarande i v bröst. Drog till lite kring bröstvårtan (har gjort en nippelreduktion) när jag sträckte mig en gång för typ 3 veckor sen och det lugnar sig inte. Äter ipren men det blir bra någon dag, sen kommer det tillbaka. Inga svullnader eller inflammerat vad som jag kan märka av. Men man undrar hur det ser ut inuti... hm... Ja, ja, hoppas det löser sig o blir bra snart.
Mannen tycker de är fina så det är ju kul, mycket tjat bara då han vill börja klämma på dom... ;) VIlket han INTE får än dårå...! 😎
Har inte berättat för så många, men fick just veta att min närmsta vän gjort det :( Är skit ledsen över detta. Trodde aldrig att hon skulle skvallra. Det kom ut på ett väldigt osmidigt sätt på krogen med min mans vänner.... Är så himla arg o besviken. Det var inte så jag ville att det skulle gå till.
Donnan
Kvinna ·
16 jun, 2012