92johansson
Kvinna ·
25 sep, 2014
Vi som ska operera oss i November 2014
BröstförstoringHej!
Sortera efter
92johansson
Kvinna ·
25 sep, 2014
92johansson
Kvinna ·
26 sep, 2014
Besöket gick så otroligt bra! Alla var supergulliga och välkomnande. Man fick svar på sina frågor och det kändes aldrig obekvämt. Märkte direkt hur duktig Cosmo är och jag är SÅ glad att jag valde honom som läkare! Är så jävla glad och förväntansfull och nu vill jag bara ha 10 November! :D
Det blev perthese, storlek 325, är verkligen jättenöjd! Visade en bild på hur jag ville ha dom och då la han fram detta förslaget. Han sa också att jag hade en perfekt passform på mina bröst, så mina bröst lär bli precis så som jag drömt om *peppar peppar*. Lycka till på era konsultationer nu! :)
Dashuri
Kvinna ·
26 sep, 2014
Ubbelina
Kvinna ·
26 sep, 2014
BabyFace
Kvinna ·
26 sep, 2014
Kan man boka op-tid innan varit på konsultation!? :)
Jag ska på konsultation på hos Peter Cosmo den 14e okt!
Tezzan-80
Kvinna ·
26 sep, 2014
Chicaloca
Kvinna ·
26 sep, 2014
Petite
Kvinna ·
26 sep, 2014
92johansson
Kvinna ·
27 sep, 2014
Ja man kan preliminärboka! :) så bekräftar du bara den tiden på konsultationen!
92johansson
Kvinna ·
27 sep, 2014
Min "hanterare" sa till mig att man ska packa väldigt lätt. Åk hem i samma kläder du kom i (inga tighta kläder), tandborste, hårborste och sedan lite tidningar och en bok typ! :) Jag kommer att ta med mig både ipad, telefon och bok tror jag.
Tezzan-80
Kvinna ·
27 sep, 2014
Ubbelina
Kvinna ·
27 sep, 2014
Dashuri
Kvinna ·
28 sep, 2014
Ubbelina
Kvinna ·
28 sep, 2014
xxxx81
Kvinna ·
28 sep, 2014
Hej, hänger på här. ska opereras av Mattias Elmér på Laser & Estetik den 21/11, ska på konnsultation den 11/10, alltså om 2 veckor.
Har storlek 75B mina bröst hänger och ser allmänt trista ut nu. vill ha 2-3 storlekat större.
vad vill ni ha för klyfta?
Jag vet inte än hur jag vill att mina bröst ska se ut. Vill ha naturliga, typ 75D ir 75E vet ej storlek än. men ändå så kanske vill ha lite mer pushup än idag men inte så det skriker silikon...
Hur vill ni att era bröst ska se ut efter operation?
Ekm
Kvinna ·
29 sep, 2014
Besöket gick så otroligt bra! Alla var supergulliga och välkomnande. Man fick svar på sina frågor och det kändes aldrig obekvämt. Märkte direkt hur duktig Cosmo är och jag är SÅ glad att jag valde honom som läkare! Är så jävla glad och förväntansfull och nu vill jag bara ha 10 November! :D
Det blev perthese, storlek 325, är verkligen jättenöjd! Visade en bild på hur jag ville ha dom och då la han fram detta förslaget. Han sa också att jag hade en perfekt passform på mina bröst, så mina bröst lär bli precis så som jag drömt om *peppar peppar*. Lycka till på era konsultationer nu! :)
Blir nyfiken på hur ditt utgångsläge är eftersom han sa att du hade en perfekt passform på brösten. Jag har också varit på konsultation hos Peter och har bokat op i december- även jag fick höra att jag hade ett väldigt bra utgångsläge :-)
Jag vill ha ett naturligt utseende på mina bröst och blev rekommenderad 400 cc Perthese hög profil.
Petite
Kvinna ·
29 sep, 2014
Hej, hänger på här. ska opereras av Mattias Elmér på Laser & Estetik den 21/11, ska på konnsultation den 11/10, alltså om 2 veckor.
Har storlek 75B mina bröst hänger och ser allmänt trista ut nu. vill ha 2-3 storlekat större.
vad vill ni ha för klyfta?
Jag vet inte än hur jag vill att mina bröst ska se ut. Vill ha naturliga, typ 75D ir 75E vet ej storlek än. men ändå så kanske vill ha lite mer pushup än idag men inte så det skriker silikon...
Hur vill ni att era bröst ska se ut efter operation?
xxxx81
Kvinna ·
30 sep, 2014
Jess
Kvinna ·
30 sep, 2014
Ubbelina
Kvinna ·
30 sep, 2014
Inför konsultationen imorgon har jag föreberett mig med att samla på mig bilder över hur jag vill och inte vill att mina bröst ska se ut, skrivit ner en hel del frågor jag vill ha svar på och nu har jag läst på ang vilka implantat jag vill ha :) Det var det dom tipsade om på citadellklinikens hemsida att man skulle göra!