fluffigtt
Kvinna ·
25 jul, 2015
Vi som ska operera oss i Oktober 2015
BröstförstoringHej lite tidigt kanske men är så taggad på OP och är nyfiken vilka som ska operera sig samma månad! Så skriv gärna här så kan vi peppa varandra :D
Jag har min operation den 29 oktober hos Örjan Gribbe på proforma clinic!
Sortera efter
Jojja
Kvinna ·
25 jul, 2015
fluffigtt
Kvinna ·
25 jul, 2015
Åh vad roligt! Ser att du har redan gjort en op, hur var känslan med dina nya bröst första gången?
Zensi
Kvinna ·
25 jul, 2015
12 Oktober Citadellkliniken :D också super taggad! Känns som när man va liten o väntade på julafton ;)
Jojja
Kvinna ·
25 jul, 2015
Åh vad roligt! Ser att du har redan gjort en op, hur var känslan med dina nya bröst första gången?
Lilla-A
Kvinna ·
27 jul, 2015
fluffigtt
Kvinna ·
27 jul, 2015
Niceville76
Kvinna ·
28 jul, 2015
Jag har också en tid i oktober, den 27:e på Plastikkirurggruppen i Stockholm hos Gabriella (minns inte efternamnet nu). Ska på min andra konsultation den 27/8 och helt bestämma storlek och även ändra från bakom till framför-placering, var tveksam tidigare, men nu helt inne på framför. Storlek blir ca 400cc, känns på ett sätt rätt stort, men jag vill inte lägga in för lite när jag väl får välja 😉.
Känns läskigt och lite overkligt och oroligt inför hur reaktioner som man kanske får efteråt av kollegor och bekanta...
Zensi
Kvinna ·
28 jul, 2015
Lilla-A
Kvinna ·
29 jul, 2015
Lilla-A
Kvinna ·
29 jul, 2015
madeleinep
Kvinna ·
29 jul, 2015
Jag kommer troligtvis att operera mig i Oktober igen :)
fluffigtt
Kvinna ·
07 aug, 2015
Jag har också en tid i oktober, den 27:e på Plastikkirurggruppen i Stockholm hos Gabriella (minns inte efternamnet nu). Ska på min andra konsultation den 27/8 och helt bestämma storlek och även ändra från bakom till framför-placering, var tveksam tidigare, men nu helt inne på framför. Storlek blir ca 400cc, känns på ett sätt rätt stort, men jag vill inte lägga in för lite när jag väl får välja 😉.
Känns läskigt och lite overkligt och oroligt inför hur reaktioner som man kanske får efteråt av kollegor och bekanta...
hej87
Kvinna ·
07 aug, 2015
Haha jag är också super duper taggad. Opererar mig den 20/10 på proforma! :)
Men samtiigt som många andra också känner så är jag helt lyrisk vissa dagar och andra dagar tänker jag att det kanske är dumt "är dom verkligen så hemska typ" haha :) Jag har också funderat på det i över 10 år så det är ju inte en tanke som bara vuxit fram nu nyligt men det blir lite läskigt när man bokat och det blir verkligt! Man nojar att det ska bli komplikationer osv.
Vi får peppa varandra och prata av oss om våra rädslor!
fluffigtt
Kvinna ·
08 aug, 2015
Haha jag är också super duper taggad. Opererar mig den 20/10 på proforma! :)
Men samtiigt som många andra också känner så är jag helt lyrisk vissa dagar och andra dagar tänker jag att det kanske är dumt "är dom verkligen så hemska typ" haha :) Jag har också funderat på det i över 10 år så det är ju inte en tanke som bara vuxit fram nu nyligt men det blir lite läskigt när man bokat och det blir verkligt! Man nojar att det ska bli komplikationer osv.
Vi får peppa varandra och prata av oss om våra rädslor!
Känns så overkligt att det ska ske haha. Vad roligt du också ska operera dig på Proforma!
fluffigtt
Kvinna ·
27 aug, 2015
Någon fler som ska opa sig i oktober?
Rundhunden
Kvinna ·
27 aug, 2015
JosAns
Kvinna ·
27 aug, 2015
Zensi
Kvinna ·
27 aug, 2015
fluffigtt
Kvinna ·
27 aug, 2015
Eftersom du är så lång så kommer du kunna ha större implantat utan att de ser stora ut på dig! Oro dig inte Patrik kommer nog se till att du får lagom stora snygga bröst!👍
fluffigtt
Kvinna ·
27 aug, 2015
Vissa dagar känns det så overkligt!! Man kommer nog inte fatta på riktigt förens man sitter där med sina nya tuttaR! Är så taggad! :D