fluffigtt
Kvinna ·
25 jul, 2015
Vi som ska operera oss i Oktober 2015
BröstförstoringHej lite tidigt kanske men är så taggad på OP och är nyfiken vilka som ska operera sig samma månad! Så skriv gärna här så kan vi peppa varandra :D
Jag har min operation den 29 oktober hos Örjan Gribbe på proforma clinic!
Sortera efter
hej87
Kvinna ·
28 aug, 2015
hej87
Kvinna ·
28 aug, 2015
Ja det är ju ingenting 1,5 månader, wiiio :)
Det kändes för mig när jag väl hade bokat att det är suuuper länge kvar men nu helt plötsligt så kan man börja räkna ner, blev nervös på nytt nu igen haha.
Rundhunden
Kvinna ·
28 aug, 2015
Eftersom du är så lång så kommer du kunna ha större implantat utan att de ser stora ut på dig! Oro dig inte Patrik kommer nog se till att du får lagom stora snygga bröst!👍
hej87
Kvinna ·
28 aug, 2015
Eftersom du är så lång så kommer du kunna ha större implantat utan att de ser stora ut på dig! Oro dig inte Patrik kommer nog se till att du får lagom stora snygga bröst!👍
Det har jag funderat på det här med bristningar som inte är så roligt.
Jag har lite bristningar idag och dom kommer ju säkert förstärkas lite när man förstorar men det finns alltså krämer osv man kan använda i förebyggande? :) Vad ska man använda och hur långtid innan?
Rundhunden
Kvinna ·
28 aug, 2015
hej87
Kvinna ·
28 aug, 2015
Den låter ju helt fantastisk! :)
Den ska jag absolut pröva med, lika bra att börja på en gång så huden får mjukas upp ordentligt.
Vart köper man den oljan? Hoppas att den inte är jätte fet, har lätt att få "kvisslor" ( små små porer/finnar) av feta oljor som täpper igen.
fluffigtt
Kvinna ·
02 sep, 2015
Är du ute efter att de ska se lite fejk ut eller vill du att de ska se ganska naturliga ut? är nyfiken på hur resultatet kommmer bli när man vaknar upp ahhh känns helt overkligt
hej87
Kvinna ·
02 sep, 2015
Är det någon av er som ska operaras i oktober som varit på konsutlation ännu? :)
Och vad kom ni fram till där, vad gäller storlekar, placering osv osv?
Jag är lite extra nervös då jag kommer göra både konsultationen och operationen på samma dag så betänketiden är ju inte den längsta, haha!
Däremot så väntar jag på samtal från Örjan så vi får prata lite så kanske det lugnar mig om vad han tror och vad han kan bedöma av endast bilderna.
Louise123
Kvinna ·
05 sep, 2015
Är det någon av er som ska operaras i oktober som varit på konsutlation ännu? :)
Och vad kom ni fram till där, vad gäller storlekar, placering osv osv?
Jag är lite extra nervös då jag kommer göra både konsultationen och operationen på samma dag så betänketiden är ju inte den längsta, haha!
Däremot så väntar jag på samtal från Örjan så vi får prata lite så kanske det lugnar mig om vad han tror och vad han kan bedöma av endast bilderna.
Rundhunden
Kvinna ·
06 sep, 2015
Är du ute efter att de ska se lite fejk ut eller vill du att de ska se ganska naturliga ut? är nyfiken på hur resultatet kommmer bli när man vaknar upp ahhh känns helt overkligt
Louise123
Kvinna ·
06 sep, 2015
12 Oktober Citadellkliniken :D också super taggad! Känns som när man va liten o väntade på julafton ;)
Zensi
Kvinna ·
06 sep, 2015
12 Oktober Citadellkliniken :D också super taggad! Känns som när man va liten o väntade på julafton ;)
Louise123
Kvinna ·
07 sep, 2015
tuttfisa
Kvinna ·
07 sep, 2015
Louise123
Kvinna ·
07 sep, 2015
Louise123
Kvinna ·
07 sep, 2015
tuttfisa
Kvinna ·
07 sep, 2015
ponny29
Kvinna ·
07 sep, 2015
Hej!
Jag ska också operera mig hos Örjan i slutet på oktober, ska på konsultation på onsdag och börjar bli så taggad! Kan du inte berätta lite om konsultationen? Var Örjan stressad som många andra kirurger verkar vara?
Tack!
tuttfisa
Kvinna ·
07 sep, 2015
SvenssonA
Kvinna ·
07 sep, 2015
Om du vill ha någon som lyssnar rekommenderar jag starkt Said, hur fin som helst!
Visar 21 till 40 av total 158 objekt
Haha jag är också super duper taggad. Opererar mig den 20/10 på proforma! :)
Men samtiigt som många andra också känner så är jag helt lyrisk vissa dagar och andra dagar tänker jag att det kanske är dumt "är dom verkligen så hemska typ" haha :) Jag har också funderat på det i över 10 år så det är ju inte en tanke som bara vuxit fram nu nyligt men det blir lite läskigt när man bokat och det blir verkligt! Man nojar att det ska bli komplikationer osv.
Vi får peppa varandra och prata av oss om våra rädslor!
Känns så overkligt att det ska ske haha. Vad roligt du också ska operera dig på Proforma!
Såg att jag inte svarat på denna :) ja men eller hur, det börjar ju verkligen närma sig nu, BAAH!! :)
Fick samtigit en klump i magen här tidigare i veckan då Proforma ringde mig och sa att min kirurg ( Calle ) har slutat hos dom så jag fick en annan kirurg ( Örjan Gribbe ) och det var lite jobbigt just för att jag var så inställd på Calle och kände mig trygg med att han skulle operera mig så fick ställa om helt och börja läsa på om Örjan mitt i allt.
Vilket datum var det du skulle operera dig? Jag får behålla samma dag som tidigare så det var ju skönt iaf :)