fluffigtt
Kvinna ·
25 jul, 2015
Vi som ska operera oss i Oktober 2015
BröstförstoringHej lite tidigt kanske men är så taggad på OP och är nyfiken vilka som ska operera sig samma månad! Så skriv gärna här så kan vi peppa varandra :D
Jag har min operation den 29 oktober hos Örjan Gribbe på proforma clinic!
Sortera efter
Elijza
Kvinna ·
26 okt, 2015
Rundhunden
Kvinna ·
26 okt, 2015
Nyfiken70
Kvinna ·
26 okt, 2015
Ute lite i sista minuten kanske, men jag ska oxå opas i oktober. 29 oktober hos Patrik Höijer på Lase&Estetik :) Är lite nervös.. minst sagt. Det blir Motiva Ergonomix Demi, men har inte riktigt bestämt mig för storleken än. Runt 300 cc typ.. Patrik vill lägga in 340/360 men det känns alldeles för stort. Jag har gjort ristestet och även 3 dl känns något för stort. Tror att 250-280 skulle bli perfekt. Samtidigt säger ju alla att man ska ta lite mer än det som känns ok, så det lär väl bli 300 cc. Tror jag...
Nyfiken70
Kvinna ·
26 okt, 2015
katta79
Kvinna ·
26 okt, 2015
blomman93
Kvinna ·
26 okt, 2015
Här är en till som opas på ons (28e) och som inte heller har koll på något gällande bredd, höjd och put hit och dit! Men det känns faktiskt som att det kommer bli kanonbra och jag litar på att min kirurg vet vad han gör:) Jag vet knappt vad mina implantat heter, snacka om att man kanske är naiv?! Någon mer som skall opas på onsdag?:)
booobisar
Kvinna ·
26 okt, 2015
fluffigtt
Kvinna ·
28 okt, 2015
Rundhunden
Kvinna ·
28 okt, 2015
katta79
Kvinna ·
28 okt, 2015
Niceville76
Kvinna ·
28 okt, 2015
Den beskrivningen var ju klockren! Själv är jag bara inne på andra dagen efter operationen och det är klart lite ovant att se en hylla när man tittar neråt. Antar att vi fåt ungefär samma storlek, jag satte in 325cc fast framför, hade knappa 75A innan. Jag mätte på en BH som jag hade hemma (för risteset) som har D-kupa och den var precis så stor som mina bröst nu, så D-kupa verkar det luta åt (låter stort, men man vänjer sig nog 👍)
Niceville76
Kvinna ·
28 okt, 2015
På tisdag är det dags (!). Sitter och läser och alla verkar ha sån extrem koll och har jämfört alla möjliga alternativ, bredd, höjd, olika implantat, etc. Så nu börjar jag nojja över att jag inte har sån koll själv, jag har dock provat ut 2 gånger och senast sänkte vi profilen (vet dock inte från vad till vad) och storleken (från 400 till 350 tror jag). Men det såg bra ut när jag provade dem och det kändes som det räckte. Jag litar ju på min kirurg att hon har koll på min bröstbredd osv och gör det som blir snyggast utifrån det jag har idag. Är jag naiv eller är det fler som inte har lika detaljkoll som en del verkar ha? Inge fel i det, men det känns som man kan bli snurrig av för många val också...
Nåja, inte mycket att spela på nu, på tisdag sätts de in så får vi väl hoppas att det blir bra 🙂
Skönt att inte vara själv som inte har superkoll då.
Hoppas att din operation går bra idag, jag gjorde min igår och allt känns väldigt bra hittills (la ju framför muskeln så det känns bara lite i ärren, men jag klarar mig på alvedon). Nöjd med storleken är jag också, även om de just nu förstås känns lite puffiga och hårda, men det lägger sig ju med tiden antar jag.
fluffigtt
Kvinna ·
28 okt, 2015
Adi
Kvinna ·
28 okt, 2015
Elijza
Kvinna ·
28 okt, 2015
booobisar
Kvinna ·
28 okt, 2015
Smulis11
Kvinna ·
29 okt, 2015
Smulis11
Kvinna ·
29 okt, 2015
Niceville76
Kvinna ·
29 okt, 2015
Härligt att allt gått bra hittills. Håller tummarna att det fortsätter så.👍
Själv inne på 3:e dagen och det har gått bättre än väntat, fick dock stora problem med halsbränna av antibiotikan, men med lite medcin för det också så är allt OK nu igen.
Niceville76
Kvinna ·
29 okt, 2015
Jag har lagt upp en bild i min profil för den som är intresserad 😎. Någon annan som vill dela med sig att resultatet so far?