Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
sofiemaria profilbild

sofiemaria

Kvinna ·

25 okt, 2017

Vi som ska opereras i Januari 2018

Bröstförstoring

Hej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!

Sortera efter

jackie profilbild

jackie

Kvinna ·

25 okt, 2017

Hej Sofiemaria!! Jag har varit på konsultation på Sophiahemmet men ska till Nordiska Klinikin nästa vecka på konsultation. Jag är inte helt hundra på Sophiahemmet. Vilka impantat har du valt? Storlek? Jag vill ha motiva, men vet inte om jag ska välja round eller ergonomix....djungel! Och jag vill ha mellan 200-300 cc. Har idag typ 70 B....vill eg bara ha naturliga och ganska små bröst. Jag kan bara operera mig i januari pga mitt jobb. Ska försöka få en tid i början av jan...När ska du opereras!?
Gilla
jackie profilbild

jackie

Kvinna ·

25 okt, 2017

Ha ha!! Såg ju nu att det stod vilken storlek och att du valt ergonomix!!!
Gilla
sofiemaria profilbild

sofiemaria

Kvinna ·

25 okt, 2017

Jag kan rekommendera Nordiska när de gäller ett bra, tryggt intryck. Läst mycket fint om de som opererat sig där också. Jag har 75A idag och tänkte först ha typ 350 cc men Mattias pratade mycket om huden man behöver ta bort osv (ska även göra lyft) så de blev 450 cc. Känns nöjd. Han sa att man inte ska försöka stirra sig blind på siffrorna. Tycker 3D kameran var till hjälp :-) 31/1 blir de op. Mattias opererar bara bukplastik på onsdagar och de var fullt fram tills dess. Vet inte hur mycket Patrik har, vet dock att han är grymt efterfrågad :-) Lycka till!
Gilla
Sess84 profilbild

Sess84

Kvinna ·

11 dec, 2017

Kul med fler som opereras i januari! 4/1 är de dags för mig på proforma i Stockholm, och jag börjar känna pirret komma nu :) Jag har valt Motiva ergonomix 360cc..har a-kupa nu och vill inte ha för stora bröst utan bara känna ATT jag har några. Hoppas på att jag valt rätt :)
Gilla
Fegisen profilbild

Fegisen

Kvinna ·

11 dec, 2017

Jag hugger in här också :) Jag har op hos Magnus på Proforma 8/1. Jag går från att inte alls tänka på det till att vara jättenervös o rädd till superglad och taggad haha. Kul o följas åt lite, jag har valt mentor, runda, high profile, 425+450.
Gilla
Beurre profilbild

Beurre

Kvinna ·

11 dec, 2017

Japp, operation 10/1.. Stor bukplastik samt uttag av gamla implantat och lyft med nya implantat.. Börjar känna mig rätt nervös men mailade en drös med frågor som jag gått och funderat på till min kirurg och hans svar lugnade mig rejält så nu känns det mest spännande =D
Gilla
Oddk profilbild

Oddk

Kvinna ·

11 dec, 2017

har också op i januari! Dock inte valt storlek ännu hahha!
Gilla
Linneaaaa profilbild

Linneaaaa

Kvinna ·

11 dec, 2017

Så roligt med fler! Jag ska också opereras i januari! Har en inbokad tid hos Angelica Hagelberg i början av januari, strax efter julledigheterna. Tänkte precis boka boende i närheten så nu börjar det kännas så verkligt!
Gilla
Linneaaaa profilbild

Linneaaaa

Kvinna ·

11 dec, 2017

Glömde skriva att det är på Akademikliniken i Stockholm.
Gilla
MN92 profilbild

MN92

Kvinna ·

12 dec, 2017

Har bokat operation på Nordiska Kliniken hos Patrik Höijer den 30/1. Ska ha Motiva Round 450cc full profil. Har A-kupa idag. Är så glad att detta äntligen blir av!
Gilla
Tatas profilbild

Tatas

Kvinna ·

17 dec, 2017

Åh jag hade helt missat denna tråd och skapat en egen "pepp-tråd" inför operation i Januari! Jag ska Opereras den 8/1 av Paolo Montemurro på Akademikliniken. Ankarlyft och förstoring blir det för min del. Kommer lägga i ca 400cc och ha Motivas implantat med full profil. Är fruktansvärt rädd att bli sjuk innan operationen och får panik av folk som hostar rakt ut utan att hålla för på buss etc. Trodde inte man kunde tänka på något så mkt som jag tänker på detta. Kan tiden gå liiite snabbare?!?!?!
Gilla
Fegisen profilbild

Fegisen

Kvinna ·

17 dec, 2017

MN92: Jag känner likadant just nu!! Vill inte bli sjuk, och snart dags att betala, jag är så glad att det närmar sig men börjar bli bli lite nervös. Mest för resultatet som man inte vet på jättelänge :)
Gilla
Soffan123 profilbild

Soffan123

Kvinna ·

19 dec, 2017

Jag ska också opereras den 31/1! Jag ska opereras på reform kliniken hos Tuve Mårtensson. Är osäker på vilken storlek. Han rekommenderade 450cc men är rädd att det blir dör stort!
Gilla
Ror profilbild

Ror

Kvinna ·

19 dec, 2017

Ska oxå operereas den 16:e januari.. aleris sabbatsbergs sjukhuset.. dr DAVOR JERGOVIC .. känner mig supernöjd med valet... han verkar vet vad han gör o vad han pratar omm... spännande...500cc
Gilla
Ror profilbild

Ror

Kvinna ·

19 dec, 2017

Ska oxå opereras den 16:e .. är redan förkyld o sjuk och d släpper inte... jag hörde att op utfärdas inte om man är sjuk.. vet inte hur j ska bli bättre tills dess..lycka till
Gilla
Klyftan profilbild

Klyftan

Kvinna ·

20 dec, 2017

Här är en till som ska opereras i januari! 3/1 är det dax, galet nervös nu.
Gilla
Hillarie profilbild

Hillarie

Kvinna ·

20 dec, 2017

Klyftan Spännande. :) :) Ser att du ska till Proforma, vilken kirurg har du valt? Jag ska dit på konsultation två dar efter din op :)
Gilla
Klyftan profilbild

Klyftan

Kvinna ·

20 dec, 2017

Hillarie: Det blir hos Örjan. Fick en jättebra känsla på konsultationen så ser verkligen framemot det!
Gilla
Fegisen profilbild

Fegisen

Kvinna ·

20 dec, 2017

Klyftan, va bra att du fick en härlig känsla med Örjan, man ska verkligen lyssna på sin magkänsla tycker jag :) Hillarie, vem ska du på konsultation hos? Jag ska på op 8/1 hos Magnus kjelsberg proforma!! Så taggad!!!
Gilla
KarolinaP profilbild

KarolinaP

Kvinna ·

20 dec, 2017

Följer denna tråd. Jag ska operera mig den 14/2, full bukplastik hos Patrik. Känner att jag behöver snöa in mig här på forumet inför detta för att inte förlora peppen inför min op. Detta forum är ett helt fantastiskt stöd.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem