sofiemaria
Kvinna ·
25 okt, 2017
Vi som ska opereras i Januari 2018
BröstförstoringHej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!
Sortera efter
Millan93
Kvinna ·
06 mar, 2018
Millan93
Kvinna ·
06 mar, 2018
Hej alla härliga tjejer!
Hoppas ni alla har de bra i denna bitande iskyla, va händer m vädret lixom? Kaos!
Nu när vi alla gjort våra op o läker så har säkert alla fått olika bud på detta med BHar. Vi som opat på Nordiska har fått råd att bära en Freya active m byglar för bästa stöd, vi som gjort bröstförstoring o har ärr i bröstvecket iallafall. Är de fler som gjort denna typ av operation men fått andra råd på BH? Jag tycker denna är så fantastiskt ful ( förlåt om någon tycker annat men min åsikt iaf) och skulle hemskt gärna vilja ha ngn annan bh men såklart med lika bra stöd.
Tips någon? :)
Millan93
Kvinna ·
06 mar, 2018
Marina
Kvinna ·
08 mar, 2018
Millan93
Kvinna ·
10 mar, 2018
Det kan ju också avgöras av vad du ska göra medan du inte har den på dig. Om du ska ligga still på stranden kan de förmodligen ge dig godkänt på en bikini-BH. Ska du ut och dansa är det väl mindre säkert... 🙂
Tatas
Kvinna ·
10 mar, 2018
Det var säkert det.. för nu känns det bra :) jag hade likadant, ena bröstet ville inte trilla ner lika bra som det andra, gått me bröstband 5v!!! Men äntligen fick jag ta bort det. Har du bröstbandet tillräckligt högt upp? De ska ju liksom sitta ovanför implantaten så dom trycks ner. När jag flyttade mitt bröstband högre upp så sjönk bröstet ner mycket på en vecka :)