Snövit33
Kvinna ·
01 dec, 2014
Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.
BröstförstoringStartar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.
Sortera efter
Karin-m
Kvinna ·
29 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
29 dec, 2014
Snövit33
Kvinna ·
29 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
29 dec, 2014
Snövit33
Kvinna ·
29 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
29 dec, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
29 dec, 2014
JAg köpte storlek 75C (fanns inte 70D), kändes bra i både kupa och omkrets! det enda är att det inte alls är skönt att ha på sig nu, det är för hårt tryck. Dessutom är brösten så hårda så bh:n sticker ut lite ovanför bröstkorgen om ni fattar vad jag menar :) Men när det lägger sig tror jag att den kommer sitta som en smäck! De övriga jag köpte var mer sportbh:ar så de sitter superbra redan nu :) Köpte C i dem.
hejsanhoppsam
Kvinna ·
29 dec, 2014
Lakritspipa
Kvinna ·
29 dec, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
29 dec, 2014
Jag har för mig att man skulle vara utan bygel i 6 månader, medan de formas liksom! :)
hejsanhoppsam
Kvinna ·
29 dec, 2014
Karin-m
Kvinna ·
29 dec, 2014
Lakritspipa
Kvinna ·
30 dec, 2014
Joliine
Kvinna ·
30 dec, 2014
Ekm
Kvinna ·
30 dec, 2014
Har exakt samma upplevelse! Inte så skönt men tycker ändå att den värsta känsligheten i bröstvårtorna försvunnit. Huden över brösten har varit väldigt öm men det är också lite bättre de senaste dagarna vilket känns bra då det trots allt snart är 4 veckor sedan op.
Joliine
Kvinna ·
30 dec, 2014
Har exakt samma upplevelse! Inte så skönt men tycker ändå att den värsta känsligheten i bröstvårtorna försvunnit. Huden över brösten har varit väldigt öm men det är också lite bättre de senaste dagarna vilket känns bra då det trots allt snart är 4 veckor sedan op.
Ekm
Kvinna ·
30 dec, 2014
Du kan vara helt lugn- jag är säker på att många med oss känner precis likadant. Jag har heller inte mycket tålamod med ex. all värk. Nöjd över att själv operationen gick bra och vistelsen på Citadellkliniken var en positiv upplevelse trots smärtor osv. Tiden därefter har också gått bra men trodde nog inte att det skulle vara så tröttande så länge.
Anonym användare
30 dec, 2014
Kapar tråden och frågar om det är någon som op hos L&E och betalat 34 000 kr i grundpris, som det står på hemsidan?? exkl. försäkring etc...
hejsanhoppsam
Kvinna ·
31 dec, 2014
Anonym användare
31 dec, 2014
Hur mår ni allihopa? :) Shoppade massa nya tröjor och ett par bygelfria bh:ar idag :D Sååå roligt! Gud så snyggt allt sitter ;) Är väldigt rörlig nu, tänker bara på att inte lyfta tungt, och sover fortfarande inte raklång, upplever att det spänner och att jag får superhårda bröst av det! Annars mår jag prima ballerina :)