Snövit33
Kvinna ·
01 dec, 2014
Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.
BröstförstoringStartar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.
Sortera efter
plasti
Kvinna ·
02 dec, 2014
Snövit33
Kvinna ·
02 dec, 2014
Snövit33
Kvinna ·
02 dec, 2014
Jag längtar efter att se allas reaktioner! ;) haha..
Jag har inga drömmar men kan sitta i timmar och surfa runt och kolla på bröst och läsa om dem. Sen kan jag inte somna på kvällarna för att jag tänker på det.
Hardlove
Kvinna ·
02 dec, 2014
haha, skönt att man inte är ensam :p igår satt jag nog 4-5 timmar i sträck och glömde nästan att äta xD haha.. fick op. tid idag :D:D
ungmamma19
Kvinna ·
02 dec, 2014
mmmjo
Kvinna ·
02 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
02 dec, 2014
Jag har mest drömt mardrömmar om att gå tillbaks till jobbet sedan där åde det ena och det andra verkar hända!
Även att de kommer se helt.... crazy ut.... nej, skaka av sig det. Två veckor kvar! Gräver ned sig i mer jobb för att vara helt klar innan julen/operationen..
Bluebutterfly
Kvinna ·
02 dec, 2014
mmmjo
Kvinna ·
02 dec, 2014
Jojobagge
Kvinna ·
02 dec, 2014
Ska opas 18/12 bröjar närma sig nervös.
lola8
Kvinna ·
02 dec, 2014
Hej alla!
Får vi som opereras måndagen den 22a december joina festen här? :D
Jag tror bara att det är måndagen v.52 som det opereras på så det blir en liten mini tråd för oss som har då annars ;D
Någon mer som ska opereras på KKAB i Falköping?? :)
massafrågor
Kvinna ·
02 dec, 2014
Jag ska den göra det den 16 dec på citadell :)
Bluebutterfly
Kvinna ·
02 dec, 2014
Joliine
Kvinna ·
02 dec, 2014
17 December gör jag mina=)👍
Snövit33
Kvinna ·
02 dec, 2014
Hej alla!
Får vi som opereras måndagen den 22a december joina festen här? :D
Jag tror bara att det är måndagen v.52 som det opereras på så det blir en liten mini tråd för oss som har då annars ;D
Någon mer som ska opereras på KKAB i Falköping?? :)
Emzzii
Kvinna ·
02 dec, 2014
Hej tjejer!
Vad kul att så många ska opereras samma vecka :D
Jag har min op den 17e på Proforma och velar fortfarande mellan 425cc eller 450cc hp. Skillnaden är liten, men tycker ändå att det är så svårt att bestämma sig :/
Någon mer som inte bestämt storleken helt ännu?
plasti
Kvinna ·
02 dec, 2014
Hej tjejer!
Jag har min op den 17e på Proforma och velar fortfarande mellan 425cc eller 450cc hp. Skillnaden är liten, men tycker ändå att det är så svårt att bestämma sig :/
Jag ska också opereras den 17e på proforma!! :D Har också velat ihjäl mig fram o tillbaka.. Vet hur det känns
hejsanhoppsam
Kvinna ·
03 dec, 2014
Hej tjejer!
Emzzii
Kvinna ·
03 dec, 2014
Hej tjejer!
Jag ska också opereras den 17e på proforma!! :D Har också velat ihjäl mig fram o tillbaka.. Vet hur det känns
Åh vad kul! då kanske vi träffas på i korridorerna helt groggy ;) har du lyckats bestämma vad du ska lägga in nu?
Emzzii
Kvinna ·
03 dec, 2014
Hej tjejer!
Haha men åh det där är så himla svårt :/ Dock velar jag ju bara mellan storlekar och inte implantatsform vilket är lite skönt i alla fall. Bestämde mig för runda implantat ganska snabbt så har inte haft det problemet. Men det måste ju vara jättesvårt att bestämma det såhär nära inpå :/ Hoppas du kommer fram till något som känns bra i alla fall! 👍
jag ska opereras den 17e ;D