Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Snövit33 profilbild

Snövit33

Kvinna ·

01 dec, 2014

Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.

Bröstförstoring

Startar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.

301

Sortera efter

plasti

Kvinna ·

02 dec, 2014

jag ska opereras den 17e ;D

Gilla

Snövit33

Kvinna ·

02 dec, 2014

ungmamma19 skrev:
Ohoy! Jag hoppar in här, 15/12 är de min tur på art clinic! :D Känns helt sjukt de här, att ja äntligen ska göra de..
Ungmamma19. Jag ska också göra mina på Art Clinic. Jag ska till Jönköping, vart ska du?
Gilla

Snövit33

Kvinna ·

02 dec, 2014

Hardlove skrev:

Jag längtar efter att se allas reaktioner! ;) haha..

Jag har inga drömmar men kan sitta i timmar och surfa runt och kolla på bröst och läsa om dem. Sen kan jag inte somna på kvällarna för att jag tänker på det.

Det gör jag med. Min sambo frågade hur många hundra timmar jag suttit och läst och kollat bilder den sista månaden..
Gilla

Hardlove

Kvinna ·

02 dec, 2014

haha, skönt att man inte är ensam :p igår satt jag nog 4-5 timmar i sträck och glömde nästan att äta xD haha.. fick op. tid idag :D:D

Gilla

ungmamma19

Kvinna ·

02 dec, 2014

Snövit33 skrev:
ungmamma19 skrev:
Ohoy! Jag hoppar in här, 15/12 är de min tur på art clinic! :D Känns helt sjukt de här, att ja äntligen ska göra de..
Ungmamma19. Jag ska också göra mina på Art Clinic. Jag ska till Jönköping, vart ska du?
Åh va kul! Art clinic i Göteborg, bor här nämligen :)
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

02 dec, 2014

Bluebutterfly skrev:
Här är en till som opereras v. 51. Måndagen den 15/12 är det min tur. Ha ha min mamma sa samma, du gör inte för stora va? Men min mamma är väldigt dömande så att jag inte fick en värre kommentar blev jag förvånad över. Drömmer massa knepigt och surrealistiskt om bröst och operationen. Fler?
Jag med! Drömmer mardrömmar! Det kommer dock gå bra för oss. Jag opas där dagen efter dig:)
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

02 dec, 2014

Jag har mest drömt mardrömmar om att gå tillbaks till jobbet sedan där åde det ena och det andra verkar hända!

Även att de kommer se helt.... crazy ut.... nej, skaka av sig det. Två veckor kvar! Gräver ned sig i mer jobb för att vara helt klar innan julen/operationen..

Gilla

Bluebutterfly

Kvinna ·

02 dec, 2014

Åh vad kul då kan vi och våra bellabröst följas åt
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

02 dec, 2014

Bluebutterfly skrev:
Åh vad kul då kan vi och våra bellabröst följas åt
Jaaa:) synd att det inte är samma dag... Vet du om man ska duscha i den där tvätten dagen innan? Stod inget i papperna om det, utan bara på op-dagen...
Gilla

Jojobagge

Kvinna ·

02 dec, 2014

Ska opas 18/12 bröjar närma sig nervös.

Gilla

lola8

Kvinna ·

02 dec, 2014

Hej alla!

Får vi som opereras måndagen den 22a december joina festen här? :D

Jag tror bara att det är måndagen v.52 som det opereras på så det blir en liten mini tråd för oss som har då annars ;D

Någon mer som ska opereras på KKAB i Falköping?? :)

Gilla

massafrågor

Kvinna ·

02 dec, 2014

Snövit33 skrev:
Startar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.

Jag ska den göra det den 16 dec på citadell :)

Gilla

Bluebutterfly

Kvinna ·

02 dec, 2014

mmmjo: Ja det var lite synd, jag får bana väg och värma upp personalen där ;-) När på dagen har du fått tid? Och känner du dig säker på ditt val av storlek och sorts implantat? Jag ska dit kl11.00 är nojjig över att jag ska ha olika stora och olika projektion, men litar på Johan. Bara mitt kontrollbehov som vill veta slutresultatet och vill ju veta att man inte blir mer asymetrisk än innan. Det känns som alla duschar kvällen innan men har inte heller uppfattat att vi ska göra det. Konstigt, brukar vara minst två duschar, men men det är dom som bestämmer.
Gilla

Joliine

Kvinna ·

02 dec, 2014

17 December gör jag mina=)👍

Gilla

Snövit33

Kvinna ·

02 dec, 2014

lola8 skrev:

Hej alla!

Får vi som opereras måndagen den 22a december joina festen här? :D

Jag tror bara att det är måndagen v.52 som det opereras på så det blir en liten mini tråd för oss som har då annars ;D

Någon mer som ska opereras på KKAB i Falköping?? :)

Såklart! Välkomna ni också
Gilla

Emzzii

Kvinna ·

02 dec, 2014

Hej tjejer!

Vad kul att så många ska opereras samma vecka :D

Jag har min op den 17e på Proforma och velar fortfarande mellan 425cc eller 450cc hp. Skillnaden är liten, men tycker ändå att det är så svårt att bestämma sig :/

Någon mer som inte bestämt storleken helt ännu?

Gilla

plasti

Kvinna ·

02 dec, 2014

Emzzii skrev:

Hej tjejer!

Jag har min op den 17e på Proforma och velar fortfarande mellan 425cc eller 450cc hp. Skillnaden är liten, men tycker ändå att det är så svårt att bestämma sig :/

Jag ska också opereras den 17e på proforma!! :D Har också velat ihjäl mig fram o tillbaka.. Vet hur det känns

Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

03 dec, 2014

Emzzii skrev:

Hej tjejer!

Jag! 225 cc anatomiska eller 265 cc runda :/ Inte bara storlek utan även implantat! De är lika i måtten så skillnad i cc kan man inte direkt gå på :/ Lutar lite åt runda just denna veckan.. haha.,
Gilla

Emzzii

Kvinna ·

03 dec, 2014

plasti skrev:

Emzzii skrev:

Hej tjejer!

Jag ska också opereras den 17e på proforma!! :D Har också velat ihjäl mig fram o tillbaka.. Vet hur det känns

Åh vad kul! då kanske vi träffas på i korridorerna helt groggy ;) har du lyckats bestämma vad du ska lägga in nu?

Gilla

Emzzii

Kvinna ·

03 dec, 2014

hejsanhoppsam skrev:
Emzzii skrev:

Hej tjejer!

Jag! 225 cc anatomiska eller 265 cc runda :/ Inte bara storlek utan även implantat! De är lika i måtten så skillnad i cc kan man inte direkt gå på :/ Lutar lite åt runda just denna veckan.. haha.,

Haha men åh det där är så himla svårt :/ Dock velar jag ju bara mellan storlekar och inte implantatsform vilket är lite skönt i alla fall. Bestämde mig för runda implantat ganska snabbt så har inte haft det problemet. Men det måste ju vara jättesvårt att bestämma det såhär nära inpå :/ Hoppas du kommer fram till något som känns bra i alla fall! 👍

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem