Snövit33
Kvinna ·
01 dec, 2014
Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.
BröstförstoringStartar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.
Sortera efter
Jojobagge
Kvinna ·
25 dec, 2014
Snövit33
Kvinna ·
25 dec, 2014
va? ingen antibiotika? d va väldigt konstigt, alla tar antibiotika förebyggande syfte mot infektioner. Var opererade du dig? fick du inte ett recept?
hejsanhoppsam
Kvinna ·
25 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
25 dec, 2014
Karin-m
Kvinna ·
25 dec, 2014
Joliine
Kvinna ·
25 dec, 2014
Anonym användare
25 dec, 2014
är det någon av er som opereras på Laser& estetik? får ni antibiotika då???
Anonym användare
25 dec, 2014
Emzzii
Kvinna ·
25 dec, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
26 dec, 2014
Jag fick inte heller någon antibiotika, så det verkar bara vara från klinik till klinik, som bröstband osv :) Det ska nog gå bra ändå!
Jag känner äntligen som att mina bröst är mina egna (sålänge läkbh:n är på, duscha är ganska obehagligt). Sova är skönt, kan ligga ner och ta mig upp själv utan att det gör ont, så det är jätteskönt! Så ja, det värsta är över kan man lugnt säga!
hejsanhoppsam
Kvinna ·
26 dec, 2014
Karin-m
Kvinna ·
26 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
26 dec, 2014
Karin-m
Kvinna ·
26 dec, 2014
Karin-m
Kvinna ·
26 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
26 dec, 2014
FannyBunny
Kvinna ·
27 dec, 2014
18 dec på clinic strömstad😀
Emzzii
Kvinna ·
27 dec, 2014
Inatt råkade jag lägga mig på sidan i några timmar tror jag. Vaknade i alla fall upp så imorse, men det kändes inte konstigt. Kändes precis som vanligt! Så himla glad om jag kan börja sova på sidan igen, har verkligen tröttnat på att halvsitta/ligga på rygg nu. Tror ni att det kan vara farligt att sova på sidan så tidigt (10 dagar efter op)? Sover med läkbhn så brösten sitter ganska bra på plats, men tänkte om det finns risk för att de läker olika eller liknande :/
Snövit33
Kvinna ·
27 dec, 2014
Inatt råkade jag lägga mig på sidan i några timmar tror jag. Vaknade i alla fall upp så imorse, men det kändes inte konstigt. Kändes precis som vanligt! Så himla glad om jag kan börja sova på sidan igen, har verkligen tröttnat på att halvsitta/ligga på rygg nu. Tror ni att det kan vara farligt att sova på sidan så tidigt (10 dagar efter op)? Sover med läkbhn så brösten sitter ganska bra på plats, men tänkte om det finns risk för att de läker olika eller liknande :/
SweetMelon
Kvinna ·
28 dec, 2014
Hur mår ni allihopa? :) Shoppade massa nya tröjor och ett par bygelfria bh:ar idag :D Sååå roligt! Gud så snyggt allt sitter ;) Är väldigt rörlig nu, tänker bara på att inte lyfta tungt, och sover fortfarande inte raklång, upplever att det spänner och att jag får superhårda bröst av det! Annars mår jag prima ballerina :)
va? ingen antibiotika? d va väldigt konstigt, alla tar antibiotika förebyggande syfte mot infektioner. Var opererade du dig? fick du inte ett recept?