Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop februari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
592

Sortera efter

A_petite

Kvinna ·

08 mar, 2013

Nu finns en ny bild på min sida på mina 12 dagar färska boobs ;)
Gilla

Anonym användare

09 mar, 2013

A_petite skrev:
Galet snygga!! Skulle vart grymt nöjd!! Grattis :)
Gilla

A_petite

Kvinna ·

09 mar, 2013

norrlands skrev:
A_petite skrev:
Galet snygga!! Skulle vart grymt nöjd!! Grattis :)
Tack! :)) jag som varit så orolig över att dom skulle bli fula, när dom var 1vecka såg dom inte alls så lovande ut.. Hoppas bara mina blåmärken försvinner snart, är ju inte så sexigt ;p
Gilla

zyn

Kvinna ·

18 mar, 2013

hejhej! hur går det för alla februari tuttar!? här går det bra so far, började jobba efter två veckor och trots tungt jobb har det gått förvånansvärt bra tycker jag. Är nöjd med storleken, än så länge iallafall;-) blir intressant när man ska försöka hitta första bh:n,lär behöva hjälp i affären från dom som kan. haha! hoppas alla är nöjda och att läkningen går fint! Kramar
Gilla

Joi

Kvinna ·

19 mar, 2013

zyn skrev:
hejhej! hur går det för alla februari tuttar!? här går det bra so far, började jobba efter två veckor och trots tungt jobb har det gått förvånansvärt bra tycker jag. Är nöjd med storleken, än så länge iallafall;-) blir intressant när man ska försöka hitta första bh:n,lär behöva hjälp i affären från dom som kan. haha! hoppas alla är nöjda och att läkningen går fint! Kramar
Hejhej:) Jag började jobba i lördags och körde söndagen med efter 3v. Har också ett ganska tungt jobb men lät killarna få dra det tyngsta lasset medan jag har "ont i en axel några veckor till" ;) Är också sjukt nöjd med storleken och nuvarande resultat men har dragit på mig fruktansvärd spänningshuvudväk. Tror det har med bandet över brösten att göra, längtar tills på måndag då jag förhoppningsvis får ta av det och slappna av ordentligt:) Jag var och provade olika bhar förra veckan och fick ett hum om storleken och köpte faktiskt en bikiniöverdel på change så man har nånting att ha i sommar iaf. Sen igår blev jag glatt överraskad när sambon kom hem med två sett bh och trosor till mig i vardagspresent, blev sååå glad:-D Lycka till!:)
Gilla

Emeni

Kvinna ·

19 mar, 2013

Hej! Jag opererades för en vecka sedan och har en fråga till er som har kommit lite längre :-). Igår en vecka efter operationen fick jag som en röd fläck under ena bröstet. Det är liksom bortdomnat o trycker man på det så stannar märket. Det är lite ömt fast ändå inte. O det känns inte som att det skulle va infektion i såret heller. Nån som känner igen det?
Gilla

A_petite

Kvinna ·

19 mar, 2013

Emeni: Känner igen det där, är nog för att dina nerver är skadade på bröstet där snittet är lagt. Jag har ingen känsel alls på hela undersidan av brösten och på halva vårtgården på ena bröstet. 

Finns nya bilder på min sida, idag 25 dagar gamla boobs ! :)
Gilla

Minisken

Kvinna ·

20 mar, 2013

Hej på er!

Undrar om det är någon av er som fortfarande använder era bröstband? 🙂
Gilla

Sema

Kvinna ·

21 mar, 2013

Minisken skrev:
Hej på er!

Undrar om det är någon av er som fortfarande använder era bröstband? 🙂

Jag använder det endast när jag tränar.

Gilla

A_petite

Kvinna ·

21 mar, 2013

Jag använder bröstbandet dygnet runt så länge jag är hemma! 
Gilla

Anonym användare

22 mar, 2013

Jag har blivit tillsagd att jag inte behöver använda det längre, är det bra att använda det när man tränar i alla fall för att hålla dom på plats? :)
Gilla

Anonym användare

25 mar, 2013

Jag köpte idag en shock absorber sport bh i strl 70E, dock tyckte jag att den kändes tajt även brösten men hon i affären sa att den satt bra, dock visste hon inte att jag var opererad och jag gissar att det är viktigare att den sitter helt rätt. Tyvärr finns det ingen F att prova. Men jag köpte den i alla fall för att testa träna i någon gång och se hur det känns, annars får jag väl beställa hem en F. Men när jag knäppte upp den så gjorde det ont i nederdelen av ena bröstet och man såg hur de gled åt sidan ganska mycket så de var nog ganska ihoptryckta i bhn, är det bra? Har liksom ingen aning om hur den ska sitta?? Det finns en bild uppe på min blogg!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem