POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
Fjoff82
Kvinna ·
25 feb, 2013
Ni som redan opat er och sov över, vad sov ni i?
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
25 feb, 2013
Skulle postat i februaritråden:)
Gilla
malla
Kvinna ·
25 feb, 2013
Ljubi skrev:
Då är vi 3 som ska dit den 14 mars :D !!Vad kul! när ska du dit då? jag ska vid lunch..
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
25 feb, 2013
mamma_90 skrev:
hkf84 skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
Måste bara fråga, har helt glömt vad de sa på konsultationen. Fick min hälsodeklaration i fredags och undrar nu om man ska skicka den till dem eller ta med på op dagen?Hahaha att det kan bli så fel ibland!💋
Gilla
eve
Kvinna ·
25 feb, 2013
Köpte idag 2 amningsbh i storlek 70d. Kommer lägga in ca 400 o har idag en urammad 70b. Köpte dem för o ha nått hemma sen om toppen från kliniken blir smutsig o man inte får nån tvätttid ;). Tänkte göra ristest igen nu när toppen är större än mina vanliga bh.. Kanske lättare o se ung hur det blir..storleksmässigt.
Gilla
bambii
Kvinna ·
25 feb, 2013
på måndag (4 mars) är det min tur, fick jag reda på idag :D nervööös
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
25 feb, 2013
bambii skrev:
på måndag (4 mars) är det min tur, fick jag reda på idag :D nervööös
Bara en vecka kvar 😛 Kusligt när det kryper närmare. Min tur på fredag! Men jag har inte blivit nervös ännu. Det kommer väl.
Gilla
bambii
Kvinna ·
25 feb, 2013
jaaa, fick först tid 2 april men eftersom en annan avbokade så fråga dom om jag ville komma om en vecka istället! Så nu har man ju tusen olika saker i huvudet, vad som måste göras innan mm :o lycka till på fredag!! :)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
25 feb, 2013
Tack! Mycket tankar nu såhär några dagar innan. Ska jag ta större, mindre, bla bla.
Jag skulle egentligen opat mig på torsdag, men fick flytta fram open en dag. Suck!
Gilla
bambii
Kvinna ·
25 feb, 2013
det förstår jag! själv kommer jag säkert vela med storleken sista minuterna innan op också, tröttsamt när man har sån beslutsånget!
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
25 feb, 2013
Det ska bli skönt när det är gjort så man kan släppa alla spekulationer. Men då kommer väl all oro för komplikationer istället! 😕
Gilla
bambi87
/ ·
25 feb, 2013
Oj vart tog min kommentar vägen? Hur som!! Idag har jag varit på en toppen konsultation hos Örjan gribbe! Han var superglad och trevlig och såg typ direkt vad som skulle passa vi kom fram till att 325 bakom muskeln skulle bli superbra! Fast jag fick ha framför om jag ville, men jag litar på honom då han är proffset ab oss två :) längtar!!!! :)
Gilla
A72
Kvinna ·
25 feb, 2013
Hej!
Du och jag ska opa oss samma dag:) snart bara 2 veckor kvar!!visst e det pirrigt!!?
Jag tänkte ta 375cc bakom. Har a75 nu, tror det blir stor c sen.
kram!
Gilla
Jobo
Kvinna ·
25 feb, 2013
A72 ska du ha anatomiska? Du är bara några dagar före mig. Är det Allergan? Jag ska lägga in MX 410cc men behöver ett lyft med? Vilken projektion ska du ha om det är Allergan?
Gilla
Ettan
Kvinna ·
25 feb, 2013
Nu är det overkligt nära! På fredag smäller det. Vad tror ni? Blir mentor 325 cc hög profil bra på mig?
(Se före bild på min profil) Jag hoppas på ett naturligt resultat.
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
25 feb, 2013
Ska opas på proforma den 5/3 och min man kommer köra dit mig. Hur länge får han vara kvar där? Säkert inte så länge eftersom våran ettåring är med;-)
Gilla
tuttarpågång
Kvinna ·
25 feb, 2013
Ska till Örjan på proforma den 6 mars, för både konsultation och operation. Någon som har tips vart man kan hitta bra sportbh:s som man kan knäppa upp så att man slipper dra den över axlarna?
Gilla
hkf84
Kvinna ·
25 feb, 2013
MissFiona skrev:
mamma_90 skrev:
hkf84 skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
Måste bara fråga, har helt glömt vad de sa på konsultationen. Fick min hälsodeklaration i fredags och undrar nu om man ska skicka den till dem eller ta med på op dagen?Hahaha att det kan bli så fel ibland!💋
Gilla
Booobies
Kvinna ·
26 feb, 2013
Nu är det bara två veckor kvar!!
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
26 feb, 2013
tuttarpågång skrev:
Ska till Örjan på proforma den 6 mars, för både konsultation och operation. Någon som har tips vart man kan hitta bra sportbh:s som man kan knäppa upp så att man slipper dra den över axlarna?
Jag har letat en sådan med ljus och lykta! Men jag har inte hittat någon, iaf inte här i Sthlm. Men Proforma kör väl med den man kunde köpa på Apoteket förut?
Gilla