Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

letsfixit

Kvinna ·

26 feb, 2013

Sportbh - köpa före eller efter op?? Hur gör ni andra? 
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

26 feb, 2013

hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
mamma_90 skrev:
hkf84 skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
Måste bara fråga, har helt glömt vad de sa på konsultationen. Fick min hälsodeklaration i fredags och undrar nu om man ska skicka den till dem eller ta med på op dagen?
Jadu... Jag vet inte! Men jag fick göra sån "koll" på konsultationen (fast ingen underskrift) så dom har ju mina svar osv...så jag nöjer mig nog med att ta med dom på op-dagen :) Jag har bara en vecka kvar nu! :D börjar bli lite porrig o nojjig nu!
Haha! Pirrig menade jag ju! :D dumma padd som ska ändra på det jag skriver hela tiden.

Hahaha att det kan bli så fel ibland!💋
Haha ja porrig blir man kanske sen ;-)... Skickade till min op sköterska och frågade. Och jag skulle ta med mig det på op dagen :-)
Hihi ja det ser jag fram imot! ;D Oki, ja då tar jag oxå med dom då :) Hur ska du ta dig dit?
Om du menar mig så ska min man köra mig dit och hämta mig. Även vara hemma och ta hand om stackars mig ;-)
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

26 feb, 2013

Hur länge måste man ha sporttop kan man inte köpa en bygellös bh? Jag förstår första tiden när man lätt vill knäppa fram. Men har gillar inte att ha en stor sporttop som syns genom kläderna..
Gilla

tuttarpågång

Kvinna ·

26 feb, 2013

Tack Nervös! Den ska jag beställa direkt, problemet är att jag inte vet hur stora det blir ;)
Jag vill gärna köpa åtminstone en innan, men som sagt är det lite svårt att veta vilken storlek det blir. Man kanske får gå ner på en shoppingrunda efter uppvaket, haha!
Gilla

tuttarpågång

Kvinna ·

26 feb, 2013

Jag hoppas verkligen att jag hittar fler än den som finns på H&M. En kompis till mig köpte en för ca 2 år sedan på Lindex när hon gjort sin op. Hittar den inte på webshoppen men den kanske finns kvar i butik?
Gilla

hkf84

Kvinna ·

26 feb, 2013

MissFiona skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
mamma_90 skrev:
hkf84 skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
Måste bara fråga, har helt glömt vad de sa på konsultationen. Fick min hälsodeklaration i fredags och undrar nu om man ska skicka den till dem eller ta med på op dagen?
Jadu... Jag vet inte! Men jag fick göra sån "koll" på konsultationen (fast ingen underskrift) så dom har ju mina svar osv...så jag nöjer mig nog med att ta med dom på op-dagen :) Jag har bara en vecka kvar nu! :D börjar bli lite porrig o nojjig nu!
Haha! Pirrig menade jag ju! :D dumma padd som ska ändra på det jag skriver hela tiden.

Haha ja porrig blir man kanske sen ;-)... Skickade till min op sköterska och frågade. Och jag skulle ta med mig det på op dagen :-)
Hihi ja det ser jag fram imot! ;D Oki, ja då tar jag oxå med dom då :) Hur ska du ta dig dit?
Om du menar mig så ska min man köra mig dit och hämta mig. Även vara hemma och ta hand om stackars mig ;-)
Skönt! Jag ska ta tåget ner och så kommer sambon o hämtar mig dan efter. Sen så kommer min mamma och hjälper mig med barnen o allt. :) Det är med skräckblandad förtjusning man räknar ner dagarna nu! Passar på att ligga på mage när man sover oxå! :D
Gilla

Lykklig

Kvinna ·

26 feb, 2013

Ingen som ska op på Polarkliniken??
Gilla

Khanel

Kvinna ·

26 feb, 2013

Har fått för mig att de rekommenderar en kupad sport bh, alltså att storlekarna heter som på vanliga bhar, alltså 70c osv :) någon som vet??
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

26 feb, 2013

Hkf84: Hur gamla är dina barn? Jag har en ettåring och en 6åring varannan vecka.. Har så dåligt samvete att jag inte kommer kunna ta hand om barnen, speciellt ettåringen. Pappan kommer hjälpa till mest sen min mamma och pappan och alla i min närhet har jag vädjat om hjälp;-) hoppas man är "normal" efter två veckor i alla fall..
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

26 feb, 2013

Hkf84: vi ska opas samma dag:))) fast jag på proforma:))
Gilla

Snurran88

Kvinna ·

26 feb, 2013

I umeå? Jag ska operera mig på läkarhuset den 27e, med övernattning :) Jenny Cajander skall vara min kirurg :)
Gilla

Bambino

Kvinna ·

26 feb, 2013

Jag ska!! Har preliminär bokat op 27/3!! Så glad!! Dock liiiite nervös oxå ;) Har inte varit på konsultation ännu , utan ska dit 4/3 :D
Gilla

Bambino

Kvinna ·

26 feb, 2013

Glömde ju skriva att jag jag ska till PROFORMA! :)
Gilla

Hera

Kvinna ·

26 feb, 2013

Jag har ändrat mig inför min bröstförstorning;) då min bröstbredd är 12,5cm och jag är livrädd för att få ett för brett mellanrum eller för stora bröst så kommer jag istället för mentor 375cc hp att lägga in mentors texturerade mp+ 350cc som har en bredd på 12,6cm. Åh jag hoppas detta blir bra o inte för stort... När jag kollar bilder så är det alltid de bröst som har mp+ som jag fastnar för. Har typ inga bröst idag knappt a-kupa:( vad tror ni måste väl bli en lagom förstorning?!
Gilla

eve

Kvinna ·

26 feb, 2013

hur mäter man bröstbredden???
Gilla

Hera

Kvinna ·

26 feb, 2013

Det gjorde dom på kliniken när jag var på konsultation
Gilla

Bambino

Kvinna ·

26 feb, 2013

Vad många som ja operera sig i mars på Proforma! Har också fått en op tid till Örjan 27/3 :D :D
Gilla

Bambino

Kvinna ·

26 feb, 2013

Oj ha ha ... Missade att de va flera sidor med kommentarer , hann bara se dom första innan jag slängde i väg min kommentar! Ny här på forumet ;)
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

26 feb, 2013

hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
mamma_90 skrev:
hkf84 skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:

Skönt! Jag ska ta tåget ner och så kommer sambon o hämtar mig dan efter. Sen så kommer min mamma och hjälper mig med barnen o allt. :) Det är med skräckblandad förtjusning man räknar ner dagarna nu! Passar på att ligga på mage när man sover oxå! :D
Jag är föräldrarledig så min man tar tillfällig föräldrarledighet under min sjukskrivnings tid. Har oxå lite ångest över att inte kunna ta hand om hem och barnen, men jag finns ju tillgänglig och kan vara med på de lättaste lekarna hoppas jag :-).
Gilla

Booobies

Kvinna ·

27 feb, 2013

Lykklig: jag ska opereras på polsrkliniken
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem