POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
letsfixit
Kvinna ·
26 feb, 2013
Sportbh - köpa före eller efter op?? Hur gör ni andra?
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
26 feb, 2013
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
mamma_90 skrev:
hkf84 skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
Måste bara fråga, har helt glömt vad de sa på konsultationen. Fick min hälsodeklaration i fredags och undrar nu om man ska skicka den till dem eller ta med på op dagen?Hahaha att det kan bli så fel ibland!💋
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
26 feb, 2013
Hur länge måste man ha sporttop kan man inte köpa en bygellös bh? Jag förstår första tiden när man lätt vill knäppa fram. Men har gillar inte att ha en stor sporttop som syns genom kläderna..
Gilla
tuttarpågång
Kvinna ·
26 feb, 2013
Tack Nervös! Den ska jag beställa direkt, problemet är att jag inte vet hur stora det blir ;)
Jag vill gärna köpa åtminstone en innan, men som sagt är det lite svårt att veta vilken storlek det blir. Man kanske får gå ner på en shoppingrunda efter uppvaket, haha!
Gilla
tuttarpågång
Kvinna ·
26 feb, 2013
Jag hoppas verkligen att jag hittar fler än den som finns på H&M. En kompis till mig köpte en för ca 2 år sedan på Lindex när hon gjort sin op. Hittar den inte på webshoppen men den kanske finns kvar i butik?
Gilla
hkf84
Kvinna ·
26 feb, 2013
MissFiona skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
mamma_90 skrev:
hkf84 skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
Måste bara fråga, har helt glömt vad de sa på konsultationen. Fick min hälsodeklaration i fredags och undrar nu om man ska skicka den till dem eller ta med på op dagen?Hahaha att det kan bli så fel ibland!💋
Gilla
Lykklig
Kvinna ·
26 feb, 2013
Ingen som ska op på Polarkliniken??
Gilla
Khanel
Kvinna ·
26 feb, 2013
Har fått för mig att de rekommenderar en kupad sport bh, alltså att storlekarna heter som på vanliga bhar, alltså 70c osv :) någon som vet??
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
26 feb, 2013
Hkf84:
Hur gamla är dina barn? Jag har en ettåring och en 6åring varannan vecka.. Har så dåligt samvete att jag inte kommer kunna ta hand om barnen, speciellt ettåringen. Pappan kommer hjälpa till mest sen min mamma och pappan och alla i min närhet har jag vädjat om hjälp;-) hoppas man är "normal" efter två veckor i alla fall..
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
26 feb, 2013
Hkf84: vi ska opas samma dag:))) fast jag på proforma:))
Gilla
Snurran88
Kvinna ·
26 feb, 2013
I umeå? Jag ska operera mig på läkarhuset den 27e, med övernattning :) Jenny Cajander skall vara min kirurg :)
Gilla
Bambino
Kvinna ·
26 feb, 2013
Jag ska!! Har preliminär bokat op 27/3!!
Så glad!! Dock liiiite nervös oxå ;)
Har inte varit på konsultation ännu , utan ska dit 4/3 :D
Gilla
Bambino
Kvinna ·
26 feb, 2013
Glömde ju skriva att jag jag ska till PROFORMA! :)
Gilla
Hera
Kvinna ·
26 feb, 2013
Jag har ändrat mig inför min bröstförstorning;) då min bröstbredd är 12,5cm och jag är livrädd för att få ett för brett mellanrum eller för stora bröst så kommer jag istället för mentor 375cc hp att lägga in mentors texturerade mp+ 350cc som har en bredd på 12,6cm. Åh jag hoppas detta blir bra o inte för stort... När jag kollar bilder så är det alltid de bröst som har mp+ som jag fastnar för. Har typ inga bröst idag knappt a-kupa:( vad tror ni måste väl bli en lagom förstorning?!
Gilla
eve
Kvinna ·
26 feb, 2013
hur mäter man bröstbredden???
Gilla
Hera
Kvinna ·
26 feb, 2013
Det gjorde dom på kliniken när jag var på konsultation
Gilla
Bambino
Kvinna ·
26 feb, 2013
Vad många som ja operera sig i mars på Proforma!
Har också fått en op tid till Örjan 27/3 :D :D
Gilla
Bambino
Kvinna ·
26 feb, 2013
Oj ha ha ... Missade att de va flera sidor med kommentarer , hann bara se dom första innan jag slängde i väg min kommentar!
Ny här på forumet ;)
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
26 feb, 2013
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
mamma_90 skrev:
hkf84 skrev:
hkf84 skrev:
MissFiona skrev:
Gilla
Booobies
Kvinna ·
27 feb, 2013
Lykklig: jag ska opereras på polsrkliniken
Gilla