Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

misslill

Kvinna ·

05 mar, 2013

Tack! ja får nog fundera har ju tre veckor på mig...
Hoppas allt gick bra och att du inte har allt för ont! det värsta måste väl börjat släppa nu när det gått några dagar?
Gilla

letsfixit

Kvinna ·

05 mar, 2013

Ja visst är det sjukt, jag gillar mina jättemycket också. Hihi har gått å tagit av mig bh:n flera gånger å bara tittat på dom :) Har också varit jättesvullen men idag har det börjat släppa. Brösten är ju fortfarande ganska stela och ömma men resten av kroppen börjar snart va tillbaka till det normala, samlade på mig massor med vätska efter operationen märkte jag...
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

05 mar, 2013

Ja såhär på fjärde dygnet har den värsta smärtan släppt. Är mest stel, ser ut som Ringaren i Notre Dame när jag går. Stramar i ärren.

Men det finns ju morfin i akutlägen 🤭
Gilla

malla

Kvinna ·

06 mar, 2013

Tj123 skrev:
Någon som ska operera sig 14/3 på Proforma som jag?

Jag ska det! Ska vara där vid lunch då tror jag :)
Gilla

Anonym användare

06 mar, 2013

Sitter i bilen påväg till proforma, jag tror jag döööör snart. Så jäkla nervös!!
Gilla

Tj123

Kvinna ·

06 mar, 2013

Malla; åh vad roligt! Har inte fått min tid än. Jenny 2: åh lycka till! Kommer gå skitbra!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

06 mar, 2013

Lycka till 👍 Om några timmar ligger du där och beundrar dina nya boobs 🤭

Och tänker: Det där var väl inget att vara nervös för!
Gilla

jeessee

Kvinna ·

06 mar, 2013

LYCKA TILLL!!! SPÄNNANDE =))
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

06 mar, 2013

Lycka till!!
Gilla

gladidag

Kvinna ·

06 mar, 2013

Ligger också och väntar på att jag ska opereras :) så förväntansfull!
Gilla

misslill

Kvinna ·

06 mar, 2013

Lycka till!!
Gilla

Plattutten

Kvinna ·

06 mar, 2013

gladidag skrev:
Ligger också och väntar på att jag ska opereras :) så förväntansfull!
Jag åkte in på op 10.30, så jag ligger här i mitt rum och slumrar till emellanåt. Vaknar och ser den vackra havsutsikten :) allt har gått bra och jag är såååå glad! Ligger i rum 15 :) hur har det gått för dig?
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

06 mar, 2013

Grattis Plattutten! 👍 Jag antar att du inte lever upp till ditt nickname nu. Det gör inte jag heller!

Underbart att det gick bra!
Gilla

Plattutten

Kvinna ·

06 mar, 2013

Taxörat skrev:
Grattis Plattutten! 👍 Jag antar att du inte lever upp till ditt nickname nu. Det gör inte jag heller!

Underbart att det gick bra!
Haha :D det gör vi verkligen inte längre ;) hoppas att det går fortsatt bra för dig, och grattis till dig också :) Mvh Ex-Plattutten
Gilla

Pepparkakan

Kvinna ·

06 mar, 2013

Jenny 2 skrev:
Sitter i bilen påväg till proforma, jag tror jag döööör snart. Så jäkla nervös!!
Lycka till!! :)
Gilla

malla

Kvinna ·

06 mar, 2013

Nu börjar det närma sig! Haha drömde inatt att jag hade opat mig o allt hade gått jättebra o så hade jag supersnygga tuttar! Hoppas det blir så i verkligheten med ;) Nästa torsdag smäller det!
Gilla

Anonym användare

06 mar, 2013

Nu var det gjort! Har fruktansvärt ont och kan knappt röra på mig MEN jag är så himla glad för att det nu är gjort. Allting hade tydligen gått bra och storleken känns alldeles lagom! Narkosen var lätt som en plätt och absolut ingenting att oroa sig för!
Gilla

malla

Kvinna ·

06 mar, 2013

Tj123 skrev:
Malla; åh vad roligt! Har inte fått min tid än. Jenny 2: åh lycka till! Kommer gå skitbra!

Jag har inte heller fått min tid, men brukar få veta om det är på morgonen eller på dagen.. har ca 10 mil att åka också så vore skönt att slippa en tid vid 7 typ ;)
Gilla

Plattutten

Kvinna ·

06 mar, 2013

Jenny 2 skrev:
Nu var det gjort! Har fruktansvärt ont och kan knappt röra på mig MEN jag är så himla glad för att det nu är gjort. Allting hade tydligen gått bra och storleken känns alldeles lagom! Narkosen var lätt som en plätt och absolut ingenting att oroa sig för!
Grattis! Smärtan kommer att släppa :)
Gilla

jeessee

Kvinna ·

06 mar, 2013

Haha tro mig har också drömt om tuttarna massa gånger.. Känns som att man blivit besatt av bröst googlar allt som har med bröst att göra :P vill bara få op överstökad så jag kan Leva normalt igen haha. 3 v kvar för min del orkar inte vänta längre!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem