POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
A72
Kvinna ·
06 mar, 2013
Jag har fått min tid flyttad från torsdag 14/3 till 13/3, en dag tidigare ! och nu var jag o provade stl igen i måndags och det kändes bra så vi kör på 375cc.
Är lite nervös , men inte såå farligt ändå:)
Gilla
idreamedadream
Kvinna ·
06 mar, 2013
Nu är jag opad och ligger och myser med min sambo i rum 17 på citadellkliniken. Tryckt i mig kinamat och är allmänt lullig. Väntar med spänning på att få se resultatet imorgon... :)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
06 mar, 2013
Så roligt att läsa om er som opererat er, hoppas ni mår bra eller iaf bättre snart! Längtar så mycket efter min tur nästa torsdag!!
Gilla
Bazuna
Kvinna ·
06 mar, 2013
i morgon 07.45 ska jag vara på kliniken, jihaa :D
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
06 mar, 2013
idreamedadream skrev:
Nu är jag opad och ligger och myser med min sambo i rum 17 på citadellkliniken. Tryckt i mig kinamat och är allmänt lullig. Väntar med spänning på att få se resultatet imorgon... :)Grattis! Visst känns det fantastiskt? 👍
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
06 mar, 2013
Bazuna skrev:
i morgon 07.45 ska jag vara på kliniken, jihaa :D
Lycka till! Det blir väl inte mycket sömn inatt? 😀
Gilla
gladidag
Kvinna ·
06 mar, 2013
Nämen hej! Jag ligger i rum 21 :)
Jag är så otroligt nöjd över storlek och utseende av det jag kan se. Det blev 260 MP tillslut då jag fick prova igen när jag kom hit :) jag mår oförskämt bra och undrade nästan om de glömt bort att opa mig när jag vaknade.
Rekommenderar Citadellkliniken och Tuve starkt!
Gilla
eve
Kvinna ·
07 mar, 2013
Blev opad i tisdag. Bröst o full bukplastik. Idag har jag jätteont mot de andra dagarna.. Kanske får mindre smärtstillande nu
Gilla
Bazuna
Kvinna ·
07 mar, 2013
Ligger i rum 7 på Proforma och Örjan ha varit och ritat på mig. Snaaaart får jag bröst :D blir 425 high profile bakom muskel. :)
Gilla
Anonym användare
07 mar, 2013
jeessee skrev:
Haha tro mig har också drömt om tuttarna massa gånger.. Känns som att man blivit besatt av bröst googlar allt som har med bröst att göra :P vill bara få op överstökad så jag kan Leva normalt igen haha. 3 v kvar för min del orkar inte vänta längre!!Samma här... vill bara få de gjort nu!
Gilla
misslill
Kvinna ·
07 mar, 2013
Grattis alla ni som är klara! Blir så sjukt taggad för min op den 25 när jag läser om hur nöjda ni är!! Tack:):):)
Gilla
Vanille
Kvinna ·
07 mar, 2013
Grattis alla som har opererats och lycka till till er som opereras idag!
Jag har precis betalt min operation! Nästa fredag är det min tur. 😀
Gilla
Anonym användare
07 mar, 2013
12 dagar kvar e inte alls nervös ska bli sååå roligt.. Äntligen få tillbaka de man hade innan barnen.. Kommer säkert prata ihjäl mig samma kväll men men dom söver mig ju så då får dom lugn å ro igen haha... Som ett barn på jul e jag:)
Gilla
NiniNisse
Kvinna ·
07 mar, 2013
Jag drömmer också om bröst och inlägg nästan varje natt. Jag ligger och dividerar stl med mig själv, klämmer på implantat i mina drömmar :)
Nu är det bara två veckor kvar och jag läääängtar!
Har dock bokat en andra konsultation då miljoner frågor dykt upp, speciellt efter att jag blev medlem här och sträck-läst trådar.
Vill även se några fler 3D bilder innan jag bestämmer stl helt.
Stort grattis till er som redan är klara! Lycka till till alla som fortfarande väntar!
Gilla
Anonym användare
07 mar, 2013
Hur har det gått bazuna? Opererades igår av Örjan. Hade rum 4 :)
Gilla
Bazuna
Kvinna ·
07 mar, 2013
Det har gått helt suveränt! Spänner lite i bröstet, typ som mjölkstockning, men annars är det inte så farligt mycket smärta. Så jävla lycklig över att jag har bröst nu :D hur är det för dig idag?
Gilla
Marielle
Kvinna ·
07 mar, 2013
malla skrev:
Tj123 skrev:
Malla; åh vad roligt! Har inte fått min tid än. Jenny 2: åh lycka till! Kommer gå skitbra! Jag har inte heller fått min tid, men brukar få veta om det är på morgonen eller på dagen.. har ca 10 mil att åka också så vore skönt att slippa en tid vid 7 typ ;)
Jag har med en bra bit att åka så ringde och kollade om man kunde önska en tid och det var helt ok! Fick tid kl 11 så slipper gå upp mitt i natten =)
Gilla
Anonym användare
07 mar, 2013
Bazuna skrev:
Det har gått helt suveränt! Spänner lite i bröstet, typ som mjölkstockning, men annars är det inte så farligt mycket smärta. Så jävla lycklig över att jag har bröst nu :D hur är det för dig idag?Gilla
tuttarpågång
Kvinna ·
07 mar, 2013
Hoppas det gått bra för alla som opats senaste dagarna! Igår var det äntligen min tur och jag har nog aldrig känt någon värre smärta. Tydligen hade jag vältränade bröstmuskler och kramperna det ledde till var inte att leka med! Tips till alla som inte ännu opats: STRETCHA!
Mådde så dåligt av narkos och morfinet att jag var tvungen att stanna kvar över natten. Idag är det dock mycket bättre och jag kom hem på förmiddagen.
Personalen på Proforma är helt underbar och gör allt för att hjälpa. Så himla mysig klinik! Örjan var över mina förväntningar och lät mig välja storlek helt själv, gav endast tips hur jag skulle tänka (hade konsultation och på op samma dag). Är än så länge jättenöjd med mina älsklingar och jag hoppas jag inte skrämde livet ur någon som såg mig som ett lik vandrandes i korridoren.
Hälsningar rum 9 Proforma
Gilla
Anonym användare
07 mar, 2013
tuttarpågång skrev:
Hoppas det gått bra för alla som opats senaste dagarna! Igår var det äntligen min tur och jag har nog aldrig känt någon värre smärta. Tydligen hade jag vältränade bröstmuskler och kramperna det ledde till var inte att leka med! Tips till alla som inte ännu opats: STRETCHA!
Mådde så dåligt av narkos och morfinet att jag var tvungen att stanna kvar över natten. Idag är det dock mycket bättre och jag kom hem på förmiddagen.
Personalen på Proforma är helt underbar och gör allt för att hjälpa. Så himla mysig klinik! Örjan var över mina förväntningar och lät mig välja storlek helt själv, gav endast tips hur jag skulle tänka (hade konsultation och på op samma dag). Är än så länge jättenöjd med mina älsklingar och jag hoppas jag inte skrämde livet ur någon som såg mig som ett lik vandrandes i korridoren.
Hälsningar rum 9 ProformaGilla