Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

Taxörat

Kvinna ·

28 mar, 2013

👍 Lycka till!! Snart glider du in på kliniken som en vanlig kvinna - och några timmar står du där på Drottninggatan med högburet huvud och HAR BRÖST!!!! En oslagbar känsla.

Du har en fantastisk upplevelse framför dig!
Gilla

Anonym användare

28 mar, 2013

jeessee skrev:
LYCKA TILL ALLA SOM SKA OPAS IDAG!! Om 2 och en halvtimma ligger jag där på opbordet !! :))) WISH ME GOOD LUCK!! Känns så overkligt det hela har inte Slagit mig ännu :P
LYCKA TILL!!!!
Gilla

Skrutt

Kvinna ·

28 mar, 2013

Lycka till dag! Kommer att gå strålande!!!!! Mina är knappt ett dygn gamla och känns redan som en del av mig! Kram:)
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

28 mar, 2013

LYCKA TILL tjejer! Mina är idag tio dagar gamla och är helt smärtfri svullnaden på magen är borta, och rörligheten har blivit mycket bättre. Kommer gå jätte bra för er med! kramar
Gilla

Snurran88

Kvinna ·

28 mar, 2013

Aj aj aj, bara jag som har fruktansvärt ont? Gjort lyft+implantat & tagit bort egen vävnad. Fick ringa ambulans inatt för jag "fastnade" liggande i sängen o tog mig fasen inte upp pga smärtan. Ont som fan gjorde det. Men nu när jag pallat upp med kuddar bakom går det bra! Hur länge hade ni jätteont!!
Gilla

Jobo

Kvinna ·

28 mar, 2013

Lycka till idag tjejer och hoppas att det snabbt ger sig för er som har ont! Igår hade jag min första smärtfria dag trots bilkörning och andra vuxenaktiviteter 🤭, livet återvänder (även om jag varit väldigt förskonad från smärta)! Insåg imorse att implaten sjunkit något att att underpolen faktiskt börjar existera, de är inte fullt så avlånga längre 😀!
Gilla

Anonym användare

28 mar, 2013

Snurran88 skrev:
Aj aj aj, bara jag som har fruktansvärt ont? Gjort lyft+implantat & tagit bort egen vävnad. Fick ringa ambulans inatt för jag "fastnade" liggande i sängen o tog mig fasen inte upp pga smärtan. Ont som fan gjorde det. Men nu när jag pallat upp med kuddar bakom går det bra! Hur länge hade ni jätteont!!

Jag har super ont... men har du ingen som kan hjälpa dig?
Gilla

Marielle

Kvinna ·

28 mar, 2013

Hur har ni andra det med aptiten? Jag har knappt kunnat äta sen op. Det är 2 dygn nu :s
Gilla

Inga

Kvinna ·

28 mar, 2013

jeessee skrev:
LYCKA TILL ALLA SOM SKA OPAS IDAG!! Om 2 och en halvtimma ligger jag där på opbordet !! :))) WISH ME GOOD LUCK!! Känns så overkligt det hela har inte Slagit mig ännu :P
Lycka till vi kanske ses senare. Jag kommer kl 12 :)
Gilla

Melissa08

Kvinna ·

28 mar, 2013

Någon mer som är på Proforma och ska opereras idag!? :)
Gilla

Mle

Kvinna ·

28 mar, 2013

Lycka till alla som opas idag !!
Gilla

Snurran88

Kvinna ·

28 mar, 2013

kuttran skrev:
Snurran88 skrev:

Jo min mamma var ju här inatt men jag gjorde misstaget att lägga mig plant '& när jag vaknade hade de mesta smärtstillande gått ur. Men idag känns det lite bättre, vågar dock inte lägga mig i sängen igen.
Gilla

jeessee

Kvinna ·

28 mar, 2013

FAN VAD GÖTTTTTTTTT NU ÄR JAG KLAR :)))))) mår super bra peppar peppar är bara så trött HIHII
Gilla

Mle

Kvinna ·

28 mar, 2013

jeessee skrev:
FAN VAD GÖTTTTTTTTT NU ÄR JAG KLAR :)))))) mår super bra peppar peppar är bara så trött HIHII
GRATTIS :)
Gilla

Khanel

Kvinna ·

28 mar, 2013

Opererads igår så tuttarna är ca 1 dagar gamla!!! Tror resultatet kommer bli super, dock känns de lite stora nu men det vänjer man nog sig med :) Svårt att vara glad just nu eftersom att det gör så i jävla ont :( :( när man går gör det ont i de nedersta revbenen, typ som om nån sticker knivar i en och det känns som att tuttarna ska åka ner i magen! Hemsk känsla!!!
Gilla

Anonym användare

28 mar, 2013

Snurran88 skrev:
kuttran skrev:
Snurran88 skrev:

Jo min mamma var ju här inatt men jag gjorde misstaget att lägga mig plant '& när jag vaknade hade de mesta smärtstillande gått ur. Men idag känns det lite bättre, vågar dock inte lägga mig i sängen igen.

Jag sitter upp och sover i soffan.... :-)
Gilla

Khanel

Kvinna ·

28 mar, 2013

Nervös skrev:
Khanel skrev:
Opererads igår så tuttarna är ca 1 dagar gamla!!! Tror resultatet kommer bli super, dock känns de lite stora nu men det vänjer man nog sig med :) Svårt att vara glad just nu eftersom att det gör så i jävla ont :( :( när man går gör det ont i de nedersta revbenen, typ som om nån sticker knivar i en och det känns som att tuttarna ska åka ner i magen! Hemsk känsla!!!

Vad valde du för storlek? 275, 300 eller 325? :)

Mina 300 av Örjan blir 7 dagar idag
300 blev det :D hur mår du nu?
Gilla

Anonym användare

28 mar, 2013

Men dra åt helvete vad kul det ska bli å shoppa framöver :-) att köpa en klänning som man faktiskt fyller ut!!! 👍
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

28 mar, 2013

kuttran skrev:

Men dra åt helvete vad kul det ska bli å shoppa framöver :-) att köpa en klänning som man faktiskt fyller ut!!! 👍

Hahaha! För att inte tala om bikinishopping! 🤭

Gilla

tuttarpågång

Kvinna ·

28 mar, 2013

Sitter och väntar på återbesök nu, nervöst. Vill verkligen inte se stygnen haha!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem