Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

Fislisa

Kvinna ·

26 mar, 2013

Finns nya bilder (från igår) i min profil på min mfd. Hoppas det är ett minne blott nu!!!
Gilla

Marielle

Kvinna ·

26 mar, 2013

Vet nån varför magen svullnar upp? Är det narkosen? Magen har ju växt lika mycket som tuttarna!
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Marielle skrev:
Vet nån varför magen svullnar upp? Är det narkosen? Magen har ju växt lika mycket som tuttarna!

Morfinet?
Gilla

Marielle

Kvinna ·

26 mar, 2013

Pratade just med mamma som opererats otaliga gånger för diverse saker (ingen plastik dock) och hon sa att det hade med narkosen att göra och att det bara är gas som ska ut... Men hon kan ju ha fel med, Lycka till i morgon!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

26 mar, 2013

Marielle skrev:
Pratade just med mamma som opererats otaliga gånger för diverse saker (ingen plastik dock) och hon sa att det hade med narkosen att göra och att det bara är gas som ska ut... Men hon kan ju ha fel med, Lycka till i morgon!

Gas? 🤭 Tycker att den gasen borde ha pyst ut nu. Tror att man blir tillfälligt slapp i bukmusklerna eftersom man går som en gammal puckelrygg ett bra tag efter op. Först nu känner jag att jag kan börja att spänna magmusklerna igen och räta upp kroppen ordentligt.
Gilla

Marielle

Kvinna ·

26 mar, 2013

Taxörat skrev:
Marielle skrev:

Gas? 🤭 Tycker att den gasen borde ha pyst ut nu. Tror att man blir tillfälligt slapp i bukmusklerna eftersom man går som en gammal puckelrygg ett bra tag efter op. Först nu känner jag att jag kan börja att spänna magmusklerna igen och räta upp kroppen ordentligt.
Då har vi nog olika för min mage är utspänd och hård, balongmage liksom
Gilla

Skrutt

Kvinna ·

27 mar, 2013

Åker tunnelbana på väg till proforma , snart är det min tur att äntligen få fina bröst:) känns väldigt overkligt nervöst och ändå känner jag mig ganska lugn och glad. Lycka till alla andra som oxå opas idag kram
Gilla

Jobo

Kvinna ·

27 mar, 2013

Skrutt skrev:
Åker tunnelbana på väg till proforma , snart är det min tur att äntligen få fina bröst:) känns väldigt overkligt nervöst och ändå känner jag mig ganska lugn och glad. Lycka till alla andra som oxå opas idag kram

Lycka till idag :-)!
Gilla

jeessee

Kvinna ·

27 mar, 2013

Lycka till Skrutt och alla andra som ska opas idag!! :) imrgn är det min tur hihi
Gilla

Hera

Kvinna ·

27 mar, 2013

Lycka till alla som opas idag:))) själv mår jag bra klarar faktiskt att sova på sidan redan! Men jag börjar lessna på trycket och spänningen över bröstkorgen... Tycker det är jättejobbigt när det känns som man inte kan andas ordentligt:( ni Om opat er när började det släppa för er?
Gilla

Skrutt

Kvinna ·

27 mar, 2013

Tack :) skönt att ni pofsystrar finns:) framme på kliniken nu
Gilla

Anonym användare

27 mar, 2013

Lycka till idag alla som opas. Nu e snart mars slut å då har vi alla förhoppningsvis våra nya bff's B-) mina e 8 dagar idag å jäklar e fortfarande lika nöjd de ända jag ogillar e dom kliande stygnen.. Dom börjar dock mjukna upptill å har ploppat på plats:-) ska ha bröstbandet i 2 veckor till eftersom implantatet ska hinna fästa sig. Men men vill man va fin så..... Hihi i-landsproblem:-D. Hoppas ni e å blir lika nöjda som jag tjejer detta e definitivt på min topp 3 bästa jag gjort!!;-)
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

27 mar, 2013

Lycka till idag!!
Gilla

Plattutten

Kvinna ·

27 mar, 2013

Lycka till! Håller POF-tummarna här :)
Gilla

Anonym användare

27 mar, 2013

NYA TUTTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!💋👍
Gilla

Bambino

Kvinna ·

27 mar, 2013

Nu är jag ny opererad sen några timmar tillbaka! En del blodtrycks fall, annars mår jag bra! Inte överdrivet ont. Absolut bästa är att jag delar rum med skrutt!! :D Så himla glad!! Super härliga sköterskor också :)
Gilla

letsfixit

Kvinna ·

27 mar, 2013

Marielle skrev:
Jag tycker det känns som det är vätska man samlar på sig så jag tänkte att det kanske kan ha att göra med droppet man får i armen efteråt för att inte få vätskebrist/bli alltför dåsig efter narkosen och fastan innan man hunnit piggna till såpass att man vill äta.
Gilla

Inga

Kvinna ·

27 mar, 2013

Imorn är det äntligen dags!! Känns overkligt!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

27 mar, 2013

Inga skrev:
Imorn är det äntligen dags!! Känns overkligt!

Lycka till!  👍 Jag är nästan lite avundsjuk, vill upplevadet fantastiska igen. Men så kanske man inte ska säga, det låter väl annorlunda om man åker på nåt som måste korras!

Men du kommer att vara i de tryggaste händer när Patrik svingar skalpellen och Ove slussar dig in i dimman!
Gilla

jeessee

Kvinna ·

28 mar, 2013

LYCKA TILL ALLA SOM SKA OPAS IDAG!! Om 2 och en halvtimma ligger jag där på opbordet !! :))) WISH ME GOOD LUCK!! Känns så overkligt det hela har inte Slagit mig ännu :P
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem