Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nina profilbild

Nina

Kvinna ·

29 dec, 2014

Vi som skall operera oss i mars 2015:)

Bröstförstoring

Som rubriken lyder :) Kan vara kul att följa varandra både före och efter! Jag skall operera mig den 13 mars, Laser & Estetik, Patrik Höijer! Mentor eller Silimed, runt 450cc och anatomiska :) Någon mer?

339

Sortera efter

Omegastar

Kvinna ·

25 feb, 2015

Mojjan skrev:
Omegastar skrev:

Hej på er!

Jag OP:ar mig hos Peter Cosmo på Citadellkliniken Mån 23 mars! Någon mer som ska dit den dagen eller den veckan? Är sjukt taggad och längtar efter mina nya bröst. 325 sa vi på konsultationen men nu vill jag nog köra liiite större så 335 cc i vardera, bakom muskeln. Är lite nervös att det blir för stort då jag verkligen vill ha skidbacke och naturlig form, men det tror jag inte blir för stort då jag är bredaxlad och har stör bröstkorg, men är occkså rädd för muskelpåverkan. Men håller tummarna att det är en smärta som går över och att muskeln repar sig som Peter lugnt förklarade. Sen finns det ju en risk med allt, så är det. Känner mig iaf otroligt trygg med Citadellkliniken och Peter Cosmo!

Hej, jag ska dit på torsdagen 26/3. Det blir säkert jättebra på dig om det kändes bra vid konsultationen :)

Ah vad kul! Tiden bara rinner iväg så snart är det dags! ;) Jag kände att det kändes bra men ändå liiite för litet med 300 så vi la ju på 325 men nu börjar jag bli allt mer säker på att jag nog kör på 350 då det försvinner en del bakom muskeln och att jag hellre har lite mer fylligt än för lite dvs. Vad ska du lägga in?

Gilla

Mojjan

Kvinna ·

25 feb, 2015

Omegastar skrev:

Mojjan skrev:
Omegastar skrev:

Hej på er!

Jag OP:ar mig hos Peter Cosmo på Citadellkliniken Mån 23 mars! Någon mer som ska dit den dagen eller den veckan? Är sjukt taggad och längtar efter mina nya bröst. 325 sa vi på konsultationen men nu vill jag nog köra liiite större så 335 cc i vardera, bakom muskeln. Är lite nervös att det blir för stort då jag verkligen vill ha skidbacke och naturlig form, men det tror jag inte blir för stort då jag är bredaxlad och har stör bröstkorg, men är occkså rädd för muskelpåverkan. Men håller tummarna att det är en smärta som går över och att muskeln repar sig som Peter lugnt förklarade. Sen finns det ju en risk med allt, så är det. Känner mig iaf otroligt trygg med Citadellkliniken och Peter Cosmo!

Hej, jag ska dit på torsdagen 26/3. Det blir säkert jättebra på dig om det kändes bra vid konsultationen :)

Ah vad kul! Tiden bara rinner iväg så snart är det dags! ;) Jag kände att det kändes bra men ändå liiite för litet med 300 så vi la ju på 325 men nu börjar jag bli allt mer säker på att jag nog kör på 350 då det försvinner en del bakom muskeln och att jag hellre har lite mer fylligt än för lite dvs. Vad ska du lägga in?

Haha jag hoppas att tiden fortsätter att rinna iväg för dig. För mig går den lååångsamt. ;)

Jag hade först tänkt 345 men nu har jag bestämt mig för 400 HP bakom. Det var det Peter rekomenderade till min kropp så jag tänker lyssna på honom.

Gilla

makaroner

Kvinna ·

25 feb, 2015

10 mars! hejja hejja!

Gilla

Bombini

Kvinna ·

26 feb, 2015

Känslan av ingen återvändo när jag just förde över pengarna till Laser & Estetik.

Bring on 27 mars!👍

Gilla

Nina

Kvinna ·

26 feb, 2015

Bombini skrev:

Känslan av ingen återvändo när jag just förde över pengarna till Laser & Estetik.

Bring on 27 mars!👍

Visst känns det genast mer på riktigt :)) 14 dagar kvar för mig nu, 13 snart tom :o
Gilla

Mojjan

Kvinna ·

27 feb, 2015

Bombini skrev:

Bring on 27 mars!👍

Härligt :) Ska ni betala en månad innan? På citadell betalar man 14 dagar innan. Men igår va sista dagen att avboka utan att behöva betala halva kostnaden så det var verkligen en milstolpe 🙂 Jag ska opas 26 mars, så nu hoppas jag tigen går fort för oss!

Gilla

Nina

Kvinna ·

27 feb, 2015

Jag betalade över en månad innan för jag skall operera mig så fanns ingen anledning att vänta :)) Laser & estetik har senast 7 dagar innan operationen.
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

27 feb, 2015

Mojjan skrev:

Bombini skrev:

Bring on 27 mars!👍

Härligt :) Ska ni betala en månad innan? På citadell betalar man 14 dagar innan. Men igår va sista dagen att avboka utan att behöva betala halva kostnaden så det var verkligen en milstolpe 🙂 Jag ska opas 26 mars, så nu hoppas jag tigen går fort för oss!

Jag ska opereras den 10 Mars och betalde in min avgift igår! :D Grågade om flytta fram betalningen två dagar för att säkert få in mina sista pengar på kontot ^^

Gilla

Asirnas

Kvinna ·

27 feb, 2015

makaroner skrev:

10 mars! hejja hejja!

På vilken klinik skall du opereras? :)

Jag opereras samma datum på Citadell :)
Gilla

Bombini

Kvinna ·

28 feb, 2015

Mojjan skrev:

Bombini skrev:

Bring on 27 mars!👍

Nej, det är senast 7 dagar innan men skönt bara att ha det gjort :)

Ja, det hoppas jag att den gör också! ^_^
Gilla

Mojjan

Kvinna ·

28 feb, 2015

Ja det kan man ju lika gärna göra :)
Gilla

Mojjan

Kvinna ·

01 mar, 2015

Äntligen vår månad :)
Gilla

Nina

Kvinna ·

01 mar, 2015

Ja, äntligen :)) 11 dagar kvar för mig nu :)
Gilla

Mojjan

Kvinna ·

01 mar, 2015

Nina skrev:
Åh det är väldigt snart :) 25 för mig.
Gilla

Nina

Kvinna ·

01 mar, 2015

Mojjan skrev:
Nina skrev:
Fast jag tycker fortfarande att det känns jätte overkligt. Så det känns som lång tid på något sätt. Är det bara jag som känner så?
Gilla

Minaboobies

Kvinna ·

08 mar, 2015

Bombini skrev:

Var på min konsultation hos Patrik Höijer idag och allting gick superbra, han är verkligen så trevlig och lugn som alla säger.

Så nu är operation bokad till 27/3, pepp!👍

Ska opereras av Patrik dagen efter dig!! :) Hur känns det? Nervöst? Jag kan inte vänta :D

Gilla

Anonym användare

08 mar, 2015

Nina skrev:
Mojjan skrev:
Nina skrev:
Fast jag tycker fortfarande att det känns jätte overkligt. Så det känns som lång tid på något sätt. Är det bara jag som känner så?
Kan fortfarande känna att det är lång tid kvar, fast på onsdag är det dags!! Börjar bli lite nervöst emellanåt nu! Såg att det är dags för dig strax efter mig, Nina. Fler det är dags för nästa vecka? Nervöst?
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

08 mar, 2015

Är dags för mig på Tisdag! :)

Gilla

Hanna_ceo

Kvinna ·

08 mar, 2015

Nu är det inte ens ett dygn kvar till min operation. Känns som jag borde vara mycket mer nervös än vad jag är. Men det är antagligen för att man inte riktigt kan greppa vad som kommer hända. Däremot har jag mer och mer de senaste dagarna ställa in mig på att det kan gå fel. Man lever liksom i sin lilla drömvärld att allt ska bli så bra. Men i själva verket kan även detta beslut jag tagit ha förödande konsekvenser. Och med den tanken i bakhuvudet kan jag knappt tillåta mig att vara glad. Glad för något jag velat göra i över åtta år. Men vi håller tummarna, både för mig och för alla er andra
Gilla

Yrväder

Kvinna ·

08 mar, 2015

Jag opererade mig för 6 dagar sedan och är nöjd med storlek osv än så länge :) nöjd med hur allt gick till dock lång väntan inne på rummet. Har inte så ont och tar knappt smärtstillande längre.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem