Nina
Kvinna ·
29 dec, 2014
Vi som skall operera oss i mars 2015:)
BröstförstoringSom rubriken lyder :) Kan vara kul att följa varandra både före och efter! Jag skall operera mig den 13 mars, Laser & Estetik, Patrik Höijer! Mentor eller Silimed, runt 450cc och anatomiska :) Någon mer?
Sortera efter
Omegastar
Kvinna ·
25 feb, 2015
Mojjan
Kvinna ·
25 feb, 2015
Hej på er!
Jag OP:ar mig hos Peter Cosmo på Citadellkliniken Mån 23 mars! Någon mer som ska dit den dagen eller den veckan? Är sjukt taggad och längtar efter mina nya bröst. 325 sa vi på konsultationen men nu vill jag nog köra liiite större så 335 cc i vardera, bakom muskeln. Är lite nervös att det blir för stort då jag verkligen vill ha skidbacke och naturlig form, men det tror jag inte blir för stort då jag är bredaxlad och har stör bröstkorg, men är occkså rädd för muskelpåverkan. Men håller tummarna att det är en smärta som går över och att muskeln repar sig som Peter lugnt förklarade. Sen finns det ju en risk med allt, så är det. Känner mig iaf otroligt trygg med Citadellkliniken och Peter Cosmo!
Ah vad kul! Tiden bara rinner iväg så snart är det dags! ;) Jag kände att det kändes bra men ändå liiite för litet med 300 så vi la ju på 325 men nu börjar jag bli allt mer säker på att jag nog kör på 350 då det försvinner en del bakom muskeln och att jag hellre har lite mer fylligt än för lite dvs. Vad ska du lägga in?
Haha jag hoppas att tiden fortsätter att rinna iväg för dig. För mig går den lååångsamt. ;)
Jag hade först tänkt 345 men nu har jag bestämt mig för 400 HP bakom. Det var det Peter rekomenderade till min kropp så jag tänker lyssna på honom.
makaroner
Kvinna ·
25 feb, 2015
10 mars! hejja hejja!
Bombini
Kvinna ·
26 feb, 2015
Känslan av ingen återvändo när jag just förde över pengarna till Laser & Estetik.
Bring on 27 mars!👍
Nina
Kvinna ·
26 feb, 2015
Känslan av ingen återvändo när jag just förde över pengarna till Laser & Estetik.
Bring on 27 mars!👍
Mojjan
Kvinna ·
27 feb, 2015
Bring on 27 mars!👍
Härligt :) Ska ni betala en månad innan? På citadell betalar man 14 dagar innan. Men igår va sista dagen att avboka utan att behöva betala halva kostnaden så det var verkligen en milstolpe 🙂 Jag ska opas 26 mars, så nu hoppas jag tigen går fort för oss!
Nina
Kvinna ·
27 feb, 2015
Asirnas
Kvinna ·
27 feb, 2015
Bring on 27 mars!👍
Härligt :) Ska ni betala en månad innan? På citadell betalar man 14 dagar innan. Men igår va sista dagen att avboka utan att behöva betala halva kostnaden så det var verkligen en milstolpe 🙂 Jag ska opas 26 mars, så nu hoppas jag tigen går fort för oss!
Jag ska opereras den 10 Mars och betalde in min avgift igår! :D Grågade om flytta fram betalningen två dagar för att säkert få in mina sista pengar på kontot ^^
Asirnas
Kvinna ·
27 feb, 2015
10 mars! hejja hejja!
På vilken klinik skall du opereras? :)
Bombini
Kvinna ·
28 feb, 2015
Bring on 27 mars!👍
Nej, det är senast 7 dagar innan men skönt bara att ha det gjort :)
Mojjan
Kvinna ·
28 feb, 2015
Mojjan
Kvinna ·
01 mar, 2015
Nina
Kvinna ·
01 mar, 2015
Mojjan
Kvinna ·
01 mar, 2015
Nina
Kvinna ·
01 mar, 2015
Minaboobies
Kvinna ·
08 mar, 2015
Var på min konsultation hos Patrik Höijer idag och allting gick superbra, han är verkligen så trevlig och lugn som alla säger.
Så nu är operation bokad till 27/3, pepp!👍
Ska opereras av Patrik dagen efter dig!! :) Hur känns det? Nervöst? Jag kan inte vänta :D
Anonym användare
08 mar, 2015
Asirnas
Kvinna ·
08 mar, 2015
Är dags för mig på Tisdag! :)
Hanna_ceo
Kvinna ·
08 mar, 2015
Yrväder
Kvinna ·
08 mar, 2015
Hej på er!
Jag OP:ar mig hos Peter Cosmo på Citadellkliniken Mån 23 mars! Någon mer som ska dit den dagen eller den veckan? Är sjukt taggad och längtar efter mina nya bröst. 325 sa vi på konsultationen men nu vill jag nog köra liiite större så 335 cc i vardera, bakom muskeln. Är lite nervös att det blir för stort då jag verkligen vill ha skidbacke och naturlig form, men det tror jag inte blir för stort då jag är bredaxlad och har stör bröstkorg, men är occkså rädd för muskelpåverkan. Men håller tummarna att det är en smärta som går över och att muskeln repar sig som Peter lugnt förklarade. Sen finns det ju en risk med allt, så är det. Känner mig iaf otroligt trygg med Citadellkliniken och Peter Cosmo!
Ah vad kul! Tiden bara rinner iväg så snart är det dags! ;) Jag kände att det kändes bra men ändå liiite för litet med 300 så vi la ju på 325 men nu börjar jag bli allt mer säker på att jag nog kör på 350 då det försvinner en del bakom muskeln och att jag hellre har lite mer fylligt än för lite dvs. Vad ska du lägga in?