Nina
Kvinna ·
29 dec, 2014
Vi som skall operera oss i mars 2015:)
BröstförstoringSom rubriken lyder :) Kan vara kul att följa varandra både före och efter! Jag skall operera mig den 13 mars, Laser & Estetik, Patrik Höijer! Mentor eller Silimed, runt 450cc och anatomiska :) Någon mer?
Sortera efter
Asirnas
Kvinna ·
22 feb, 2015
Asirnas
Kvinna ·
22 feb, 2015
Sett några drömbröst här på Pof som andra tjejer har fått av kirurgen jag har valt ^^ (Helena)
Men försöker inte förvänta mig något då alla har olika förutsättningar, på det sättet slipper man bli besviken :)
Men du är inte inställd på några bröst eller så nu va?
Jag vet inte vad jag förväntar mig efter operationen, iaf efter det jag har sett med implantaten på mig ^^
Sedan har jag pratat med mina kirurg att jag ska ha lite mer underpool, men inge bröstvårtor som sitter högt upp eller mitten av brösten då mina sitter längre ner redan, men mer underpool vore en dröm som nu går i uppfyllelse :D
Ellmay
Kvinna ·
23 feb, 2015
Jag valde 375 cc på konsultationen men provade även 425 cc högprofil, nu när man har haft tid att tänka över valet och läst om hur andra valt och upplevt så är jag mer säker på det större alternativet då det passar till min kropp, hellre lite för stora än för "små" :)
Helomvändning efter att ha varit hos Patrik på Laser&Esetik för en konultation. Avbokade Örjan och fick OP tid hos Patrik den 4 mars, 500 cc, HP, mentr coh2! Inte alls som planerat men ack så mycket bättre känsla!!
Freja
Kvinna ·
23 feb, 2015
Ellmay
Kvinna ·
23 feb, 2015
Ska också opereras i mars, men har fortfarande inte bestämt vilket implantat jag ska ha! Det står mellan mentor coh 1 och coh 2.
Jag skaockså operera mig hos Patrik en 4 mars, har fått en eftermiddagstid. Mentor coh 2, 500 cc HP, bakom :))
ems.e
Kvinna ·
23 feb, 2015
Nina
Kvinna ·
23 feb, 2015
Jag valde 375 cc på konsultationen men provade även 425 cc högprofil, nu när man har haft tid att tänka över valet och läst om hur andra valt och upplevt så är jag mer säker på det större alternativet då det passar till min kropp, hellre lite för stora än för "små" :)
Helomvändning efter att ha varit hos Patrik på Laser&Esetik för en konultation. Avbokade Örjan och fick OP tid hos Patrik den 4 mars, 500 cc, HP, mentr coh2! Inte alls som planerat men ack så mycket bättre känsla!!
Elin418
Kvinna ·
23 feb, 2015
Ellmay
Kvinna ·
23 feb, 2015
Nina
Kvinna ·
23 feb, 2015
Ellmay
Kvinna ·
23 feb, 2015
Nina
Kvinna ·
23 feb, 2015
Anonym användare
23 feb, 2015
Sett några drömbröst här på Pof som andra tjejer har fått av kirurgen jag har valt ^^ (Helena)
Men försöker inte förvänta mig något då alla har olika förutsättningar, på det sättet slipper man bli besviken :)
Bombini
Kvinna ·
23 feb, 2015
Laser & Estetik i Stockholm har också 3D-simulering :)
Nina
Kvinna ·
24 feb, 2015
Mrs_Loco
Kvinna ·
24 feb, 2015
Mrs_Loco
Kvinna ·
24 feb, 2015
flashieangel
Kvinna ·
24 feb, 2015
Jag ska opereras den 18 mars...allt har gått så snabbt så jag har inte hunnit fatta än tror jag.
Jag får det betalt via landstinget. Var på återbesök i oktober efter en bukop där de tog bort lös hud
efter viktnedgång (GBP). Allt såg bra ut och han undrade om jag hade några frågor, nämnde då mina
bröst lite försiktigt. (trodde inte de skulle finnas en chans då dom inte brukar godkänna brösten)
Jag hade innan GBP en väldigt liten A kupa men var ändå relativt nöjd. Men nu är det helt platt...och då
menar jag HELT PLATT!!! Jag känner mig fruktansvärt okvinnlig, vill inte gå till badhuset, vill knappt vara
naken tillsammans med min make.
Han tittade o kände lite och sa att han skulle ha möte med sin kollega som utför just bröstoperationer om ca
1 vecka då. Så jag fick gå ned och fota mig, en jädrans massa foton togs. Han som fotade sa att jag nog
skulle bli godkänd. Läkaren sa att jag skulle få slutbeskedet innan året va slut. Men det kom aldrig något besked
så jag antog att jag inte blev godkänd...men de har ändå funnits i huvudet. Så den 9.e februari ringde jag till
Karolinska för att höra hur det låg till...Då får jag svaret att jag hade varit ett solklart fall och att jag va GODKÄND!!!
Hon kunde inte förstå att jag inte fått något brev om detta, måste blivit något fel för jag stod i kö och det va bara
någon enstaka före mig. Så hon sa att i april/maj trodde hon att det skulle kunna bli av.
Veckan efter (förra veckan) den 18.e februari ringer hon till mig och säger att dom har fått ett återbud på en
operation den 18.e mars och om jag kunde komma redan dagen efter (19.e februari) för konsultation. Det va ingen tvekan på mitt svar!!! Självklart ville jag det!!!!
Så från att gå och tro att man inte är godkänd så är operationen bestämd och blir av...ALLT INOM 5 VECKOR...
Men konsultationen gick så snabbt så jag är som ett stort frågetecken just nu...var så förvirrad så hade svårt att ta in allt han sa...
Det jag vet är att han jag träffade, som också ska utföra open heter Marcus Ehrström och jobbar på Karolinska sjukhuset. Men han
är även plastikkirurg på "TERES Plastikkirurggruppen" på Sabbatsbergs sjukhus och det är där han skall göra operationen.
På Karolinska hade de inga inplantat så man kunde se storlekar och prova mm, så vi diskuterade lite om vad jag önskade
för storlek på ett ungefär. Jag sa att jag inte vill ha stora bomber utan ett naturligt resultat...jag vill ha tuttar...haha.
Han sa först att han tyckte runda gelehallon inlägg på 250 gram skulle vara bra. Jag frågade vad skillnaden mellan runda och
anatomiska var, och när han sa att dom ger ett mer naturligt utseende märkte han att jag var intresserad av det. Han sa att
det nog skulle se jättebra ut på mig och att 260 gram skulle bli bra. Mer än så vet jag inte... känner mig som ett frågetecken hela jag :/
för operationen blev den 18.e mars...sen va det det där me
Asirnas
Kvinna ·
24 feb, 2015
Jag tänkte verkligen inte välja mer än mellan profil!
Men när min kirurg frågade mig om vi skulle prova det också så gjorde jag det för de skadar aldrig o prova, HP såg mycket finare och naturligare ut på min kropp! (timglas formad)
Så poängen, profilerna beror på vilken kroppstyp man har också ^^
Asirnas
Kvinna ·
24 feb, 2015
Ingen annan som skall operera sig den 10:nde?! :o Eller är man helt jävla ensam detta datum? :,(
Är det någon mer här som skall opereras den 10 Mars? :) Vore kul o veta :)