Nina
Kvinna ·
29 dec, 2014
Vi som skall operera oss i mars 2015:)
BröstförstoringSom rubriken lyder :) Kan vara kul att följa varandra både före och efter! Jag skall operera mig den 13 mars, Laser & Estetik, Patrik Höijer! Mentor eller Silimed, runt 450cc och anatomiska :) Någon mer?
Sortera efter
Nina
Kvinna ·
13 mar, 2015
Mojjan
Kvinna ·
13 mar, 2015
Skönt att höra att man inte behöver avlida av smärta... Den är jag lite nervös över! Lycka till med nya brösten🙂
Nina
Kvinna ·
13 mar, 2015
Skönt att höra att man inte behöver avlida av smärta... Den är jag lite nervös över! Lycka till med nya brösten🙂
dize65
Kvinna ·
13 mar, 2015
Mojjan
Kvinna ·
13 mar, 2015
Marstuttar2015
Kvinna ·
14 mar, 2015
Nina
Kvinna ·
14 mar, 2015
Asirnas
Kvinna ·
14 mar, 2015
SKa jag ta och kolla! :)
Då föräldrarna inte är i samma rum :P
Har uppe bilder på mina en dagars bröst, ska nog lägga upp en ny bild imon :)
Op story kommer, är rätt seg de närmsta dagarna sen OP, beror väl på morfinet :P Skulle egentligen inte behöva ta morfinet varken idag eller igår, men hjälper mig inte känna skavet från tortyren så ^^ Har fortfarande kvar hälften av alla tabletterna av mrofinet :P
Nina
Kvinna ·
14 mar, 2015
Op story kommer, är rätt seg de närmsta dagarna sen OP, beror väl på morfinet :P Skulle egentligen inte behöva ta morfinet varken idag eller igår, men hjälper mig inte känna skavet från tortyren så ^^ Har fortfarande kvar hälften av alla tabletterna av mrofinet :P
Asirnas
Kvinna ·
14 mar, 2015
Ser riktigt fint ut redan tycker jag! :)
Tycker mer tortyren är jobbig vid sidan av brösten samt mellan då det skaver :/ Man vänjer sig säkert ^^
Är bra att vara igång mycket som möjligt så kroppen kommer igång o läka riktigt :)
Kunde röra mina armar någorlunda över huvudet redan efter operationen då jag vaknade, tvättade mitt hår första gången efter operationen igår, det var något jobbigt :P
Bandet är inte de roligaste heller, typ killar under det :P Min bild är också tagen efter ett dygn ^^ Var dina bröst också strutiga efter operationen? :o Mina såg ut som glass strutar, bokstavligen :P
Nina
Kvinna ·
14 mar, 2015
Ser riktigt fint ut redan tycker jag! :)
Tycker mer tortyren är jobbig vid sidan av brösten samt mellan då det skaver :/ Man vänjer sig säkert ^^
Är bra att vara igång mycket som möjligt så kroppen kommer igång o läka riktigt :)
Kunde röra mina armar någorlunda över huvudet redan efter operationen då jag vaknade, tvättade mitt hår första gången efter operationen igår, det var något jobbigt :P
Bandet är inte de roligaste heller, typ killar under det :P Min bild är också tagen efter ett dygn ^^ Var dina bröst också strutiga efter operationen? :o Mina såg ut som glass strutar, bokstavligen :P
LillaPyret
Kvinna ·
14 mar, 2015
Är det någon av er som känner igen sig?
Jag opererades den 5/3 på Akademikliniken...en operation jag gått och längtat efter i 10år.
Nu hemma kan jag helt plötsligt börja gråta när jag tänker på vad jag gjort...att jag äntligen gjort de. Jag tror tårarna är av stor glädje för att jag äntligen tagit tag att fixa det som tyngt mig sen jag var 18år.
Känner mig som ett hormonellt monster som börjar gråta av bara tanken. Precis som när jag var gravid med sonen kunde jag börja gråta för ingenting.
Grattis till er som nyss opererat er! Känns verkligen som att livet tagit en nystart...iallafall för mig :)
Nina
Kvinna ·
16 mar, 2015
Anonym användare
16 mar, 2015
Imorgon fm är det min tur, nu börjar verkligen nerverna komma!!
Sabiinchen
Kvinna ·
16 mar, 2015
Balderina
Kvinna ·
16 mar, 2015
Mojjan
Kvinna ·
17 mar, 2015
Imorgon fm är det min tur, nu börjar verkligen nerverna komma!!
Mojjan
Kvinna ·
17 mar, 2015
Panacotta
Kvinna ·
17 mar, 2015
Tjejer hur har det gått för er? Stött på några komplikationer?
Elle
Kvinna ·
17 mar, 2015