Nina
Kvinna ·
29 dec, 2014
Vi som skall operera oss i mars 2015:)
BröstförstoringSom rubriken lyder :) Kan vara kul att följa varandra både före och efter! Jag skall operera mig den 13 mars, Laser & Estetik, Patrik Höijer! Mentor eller Silimed, runt 450cc och anatomiska :) Någon mer?
Sortera efter
LillaPyret
Kvinna ·
11 mar, 2015
Anonym användare
11 mar, 2015
Mojjan
Kvinna ·
11 mar, 2015
Anonym användare
11 mar, 2015
Asirnas
Kvinna ·
11 mar, 2015
Kommer lägga upp bild :) Men inte ikväll, vart helt slut idag så väntar även med att skriva OP story till imorgon, tar en bild med kameran iaf så ni kan se dag ett ^^
Mojjan
Kvinna ·
11 mar, 2015
Mojjan
Kvinna ·
11 mar, 2015
Kommer lägga upp bild :) Men inte ikväll, vart helt slut idag så väntar även med att skriva OP story till imorgon, tar en bild med kameran iaf så ni kan se dag ett ^^
Nina
Kvinna ·
12 mar, 2015
Anonym användare
12 mar, 2015
Spännande! Lycka till :)
bijoh
Kvinna ·
12 mar, 2015
Lycka till! Själv har jag 8 dgr kvar!!
Minaboobies
Kvinna ·
12 mar, 2015
Hej Nina, är du inte nervös? Jag själv kommer vara så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen, är nästan rädd att man ska fega ut när man väl är där. Det är väl bara att göra't antar jag ;)
Hoppas allt gått bra och att du är supernöjd med dina nya bröst :)
Mojjan
Kvinna ·
12 mar, 2015
Lycka till! När du orkar så berätta hur det har gått.👍
Nina
Kvinna ·
12 mar, 2015
Lycka till! När du orkar så berätta hur det har gått.👍
Nina
Kvinna ·
12 mar, 2015
Hej Nina, är du inte nervös? Jag själv kommer vara så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen, är nästan rädd att man ska fega ut när man väl är där. Det är väl bara att göra't antar jag ;)
Hoppas allt gått bra och att du är supernöjd med dina nya bröst :)
Marstuttar2015
Kvinna ·
12 mar, 2015
Asirnas
Kvinna ·
12 mar, 2015
Bilden har nu legat uppe sedan 2 h tillbaka ^^
Mojjan
Kvinna ·
12 mar, 2015
Boobies3
Kvinna ·
12 mar, 2015
Opererar också mig hos Cosmo den 26/3 :D
Asirnas
Kvinna ·
12 mar, 2015
Tack :)
Vill bara att svullnaden vid armhålorna, brösten o magen ska gå ner ^^
Ser ut att vara andra månaden i graviditet! xD
Men är glad att jag nu inte tig snitten vid bröstvecketm hade inte varot skönt med tanke på hur tortyren sitter :/
Mojjan
Kvinna ·
12 mar, 2015
Opererar också mig hos Cosmo den 26/3 :D
Jag tog tåget till och från Stockholm jag med. Bodde på hotell en natt efter operationen och tog sen tåget hem. Gick faktiskt väldigt bra att ta tåget..gott om utrymme att sträcka ut sig och man kunde välja om man ville ställa sig upp en stund! Imorgon sätter jag mig på tåget mot Stockholm igen för ett återbesök! Denna gången åker jag helt ensam och det blir en liten shoppingtur innan jag tar tåget hem på kvällen. Så var inte nervös inför att åka tåg, jag tyckte det var väldigt bekvämt faktiskt :)