Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nina profilbild

Nina

Kvinna ·

29 dec, 2014

Vi som skall operera oss i mars 2015:)

Bröstförstoring

Som rubriken lyder :) Kan vara kul att följa varandra både före och efter! Jag skall operera mig den 13 mars, Laser & Estetik, Patrik Höijer! Mentor eller Silimed, runt 450cc och anatomiska :) Någon mer?

339

Sortera efter

LillaPyret

Kvinna ·

11 mar, 2015

Elle skrev:
Nina skrev:
Elle skrev:
Joinar er! På torsdag är det min tur!! Har sådan ångest! Främst för resultatet, men även för att man ska försova sig/missa tåget. Har inte bestämt mig för storlek heller. Nej usch! Är egentligen väldigt taggad, men det är så stort för mig och jag skulle bli väldigt besviken om jag inte blir nöjd. Någon som är lika nervig?
Vi har opereras samma dag. Vilken tid opereras du? Har du långt? Jag har 50 mil :P
Kul!!!! Jag ska vara där 7.45. Har ca 2,5 h tågresa med x2000. Men jag åker till sthlm dagen innan med min man och bor på hotell i närheten av kliniken. Åker du på morgonen? När ska du in? Vi tänkte ta bilen först, men ändrade oss i sista stund. Känner mig dock inte så taggad att åka tåget hem sen igen, men det får gå ☺

Jag tog tåget till och från Stockholm jag med. Bodde på hotell en natt efter operationen och tog sen tåget hem. Gick faktiskt väldigt bra att ta tåget..gott om utrymme att sträcka ut sig och man kunde välja om man ville ställa sig upp en stund! Imorgon sätter jag mig på tåget mot Stockholm igen för ett återbesök! Denna gången åker jag helt ensam och det blir en liten shoppingtur innan jag tar tåget hem på kvällen. Så var inte nervös inför att åka tåg, jag tyckte det var väldigt bekvämt faktiskt :)

Gilla

Anonym användare

11 mar, 2015

Ligger fortfarande här på kliniken, lite svårt att äta brödet då jag känner migväldigt torr i halsen. Annars har allt gått över förväntan hittills. Jag som va mest nervös för sticket och narkosen, eller snarare att inte vakna efter;) men Jonas lugnade mig och alla sköterskor o narkosläkaren med, dom har verkligen vart toppen här!! Smärtan är inte alls så farlig som jag va inställd på heller, typ rejäl träningsverk och domnande arm just nu som jag ska fråga om det är normalt. Lycka till, till er som har er op kvar! :)
Gilla

Mojjan

Kvinna ·

11 mar, 2015

N-n skrev:
Ligger fortfarande här på kliniken, lite svårt att äta brödet då jag känner migväldigt torr i halsen. Annars har allt gått över förväntan hittills. Jag som va mest nervös för sticket och narkosen, eller snarare att inte vakna efter;) men Jonas lugnade mig och alla sköterskor o narkosläkaren med, dom har verkligen vart toppen här!! Smärtan är inte alls så farlig som jag va inställd på heller, typ rejäl träningsverk och domnande arm just nu som jag ska fråga om det är normalt. Lycka till, till er som har er op kvar! :)
Grattis till nya brösten! :)
Gilla

Anonym användare

11 mar, 2015

Tusen tack, Mojjan! :) äntligen är det gjort! Va lite rädd att det inte skulle gå, hade lite feber igår, men idag nada, som tur var! :)
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

11 mar, 2015

Kommer lägga upp bild :) Men inte ikväll, vart helt slut idag så väntar även med att skriva OP story till imorgon, tar en bild med kameran iaf så ni kan se dag ett ^^

Gilla

Mojjan

Kvinna ·

11 mar, 2015

N-n skrev:
Tusen tack, Mojjan! :) äntligen är det gjort! Va lite rädd att det inte skulle gå, hade lite feber igår, men idag nada, som tur var! :)
Kan tänka mig att fet känns riktigt bra när det är över. 2 veckor kvar för mig :)
Gilla

Mojjan

Kvinna ·

11 mar, 2015

Asirnas skrev:

Kommer lägga upp bild :) Men inte ikväll, vart helt slut idag så väntar även med att skriva OP story till imorgon, tar en bild med kameran iaf så ni kan se dag ett ^^

Väntar med spänning på bild :)
Gilla

Nina

Kvinna ·

12 mar, 2015

Nu är jag på väg till Sthlm. Snart är det min tur :) Fortfarande helt overkligt :/
Gilla

Anonym användare

12 mar, 2015

Nina skrev:
Nu är jag på väg till Sthlm. Snart är det min tur :) Fortfarande helt overkligt :/

Spännande! Lycka till :)

Gilla

bijoh

Kvinna ·

12 mar, 2015

Nina skrev:

Lycka till! Själv har jag 8 dgr kvar!!

Gilla

Minaboobies

Kvinna ·

12 mar, 2015

Nina skrev:

Hej Nina, är du inte nervös? Jag själv kommer vara så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen, är nästan rädd att man ska fega ut när man väl är där. Det är väl bara att göra't antar jag ;)

Hoppas allt gått bra och att du är supernöjd med dina nya bröst :)

Gilla

Mojjan

Kvinna ·

12 mar, 2015

Nina skrev:

Lycka till! När du orkar så berätta hur det har gått.👍

Gilla

Nina

Kvinna ·

12 mar, 2015

Mojjan skrev:

Nina skrev:

Lycka till! När du orkar så berätta hur det har gått.👍

Tack :)) Det har gått jättebra. Skrev lite mer ovan :))
Gilla

Nina

Kvinna ·

12 mar, 2015

Minaboobies skrev:

Nina skrev:

Hej Nina, är du inte nervös? Jag själv kommer vara så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen, är nästan rädd att man ska fega ut när man väl är där. Det är väl bara att göra't antar jag ;)

Hoppas allt gått bra och att du är supernöjd med dina nya bröst :)

Tack då mycket :) Alltså säkert lite undermedvetet :) Men har känt mig kolugn hela tiden. Jag har egentligen världens kontrollbehov men känt mig väldigt trygg faktiskt. Inte så ont än men det lär väl komma snart :P Det drog ut på tiden så en timme senare blev jag opererad.
Gilla

Marstuttar2015

Kvinna ·

12 mar, 2015

Opererad idag!! Vaknade kl 13. Stannar en natt på kliniken. Fått smärtstillande efteråt en gång. Visst gör de lite ont, men går att härda ut :) så lycklig!!!!!
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

12 mar, 2015

Mojjan skrev:
Asirnas skrev:

Bilden har nu legat uppe sedan 2 h tillbaka ^^

Gilla

Mojjan

Kvinna ·

12 mar, 2015

Asirnas skrev:

Mojjan skrev:
Asirnas skrev:

Ser ju ut att bli en perfekt storlek till dig. Och vi är typ lika stora så nu blev jag säker på mitt val :) blir skitsnyggt när det är läkt!!
Gilla

Boobies3

Kvinna ·

12 mar, 2015

Opererar också mig hos Cosmo den 26/3 :D

Gilla

Asirnas

Kvinna ·

12 mar, 2015

Mojjan skrev:
Asirnas skrev:

Mojjan skrev:
Asirnas skrev:

Ser ju ut att bli en perfekt storlek till dig. Och vi är typ lika stora så nu blev jag säker på mitt val :) blir skitsnyggt när det är läkt!!

Tack :)

Vill bara att svullnaden vid armhålorna, brösten o magen ska gå ner ^^

Ser ut att vara andra månaden i graviditet! xD

Men är glad att jag nu inte tig snitten vid bröstvecketm hade inte varot skönt med tanke på hur tortyren sitter :/

Gilla

Mojjan

Kvinna ·

12 mar, 2015

Boobies3 skrev:

Opererar också mig hos Cosmo den 26/3 :D

Har du fått hem pappren från citadell? Vilken tid ska du vara där? :).
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem