miljano
Kvinna ·
03 feb, 2012
Vi som vill ha små och naturliga bröst 2012
BröstförstoringProvar att skapa en tråd för att se om vi som är i samma sitation kan följas åt på vägen. Jag vill få ett så naturligt resultat som möjligt. Har A-kupa nu och önskar bara en liten förstoring, vill inte se opererad ut.
Sortera efter
Fuxie
Kvinna ·
19 jul, 2012
miljano
Kvinna ·
14 aug, 2012
Fuxie: Jag har samma funderingar som du inför bröstoperation. Och jag har också varit inne på alternativa metoder som fettransplantation, lät ju väldigt bra först, men ju mer jag läste om det så verkade det ju kosta mer än vad det smakar ifall man nu inte får den effekten man vill ha.
via_dolorosa
Kvinna ·
14 aug, 2012
Little Ms J
Kvinna ·
14 aug, 2012
Skruttan84
Kvinna ·
15 aug, 2012
Lillans
Kvinna ·
18 aug, 2012
Hej!
Helt rätt tråd för mig! Jag har konsultation hos plastikkirurggruppen på tisdag, vill gå från en halv A typ till fyllig B. Vad tror ni om 250 cc? Och vad blir mest naturligt när det gäller utseende och mjukhet, bakom eller framför placering?
ida2
Kvinna ·
18 aug, 2012
det blir nog lite för litet på dig då :( du skulle inte kunna tänka dig att gå upp lite ? :)
framför och mjuka blir mest naturligt även om fasta och bakom kan se naturligt ut det med.
det är individuellt :)
Livia
Kvinna ·
18 aug, 2012
BoobieBabe
Kvinna ·
18 aug, 2012
Är precis som ni andra på jakt efter mer "naturliga" bröst. Vill ha dom precis som du skriver Livia, naturligt-toppigt-hängigt. De bilder jag har sett kan lika implantat se helt olika ut på olika tjejer!
Det känns verkligen som det kan bli hur som helst :/. Tycker det är SKITSVÅRT att skaffa sig en uppfattning om vad som blir bäst på just mig. Förstår inte hur man någonsin kommer att kunna bestämma sig, haha!
Fuxie
Kvinna ·
18 aug, 2012
Livia, skulle du kunna dela med dig av dessa bilder, där man fått till ett naturligt resultat? :)
Jag har bytt bana lite, även om dom blir runda.. så blir det bättre än vad dom är nu.
Livia
Kvinna ·
18 aug, 2012
Fuxie: Absolut, hur gör jag det?
Fuxie
Kvinna ·
21 aug, 2012
Antar att det inte bara är länkar du har hittat, annars kan du ju bara klistra in dom här antar jag...
Hmm annars kanske du kan maila till [email protected] Blir jättetacksam :)
Har också lite bilder jag kan dela med mig av, men jag vet inget om framför/bakom eller kirurg. Det är bara fina små jag hittat.
Tack
Anonym användare
21 aug, 2012
Jag ville också ha ett väldigt naturligt resultat och var mycket orolig när vi efter konsultationen kommit fram till att runda skulle passa mig bäst. Skulle jag få två bollar på kroppen nu. Men nu efter ca2år så är jag såå nöjd. Dom ser så naturliga ut och jag älskar dom. De ser verkligen ut att tillhöra min kropp. Bilden på min profil är nog dock ca1år gammal. Men tror inte så mycket har ändrats sen dess.
Blondie79
Kvinna ·
21 aug, 2012
Hoppar in här. Har varit på konsultation på Proforma och allt känns bra utom storleken. Örjan tyckte 450cc, men jag gick ner till 400 och det känns ändå för stort. Har en egen bröstvidd på 13 cm. Vet inte hur jag ska göra. Vill inte ha för stora, och 400 känns för stort.
I mitt galleri finns bilder från vattentest som jag gjorde hemma. SKa göra ristest idag också, tänkte jag och känna efter igen hur 400 känns. Men finns det några alternativ? Att gå ner till låg profil trodde han inte på.
Förslag någon???
Nijo
Kvinna ·
21 aug, 2012
Hoppas på här jag med:)
Är med ute efter ett naturligt resultat. Har inte mycket att skryta med idag, kommer att lägga in 225cc...börjar nojja lite dock att jag kommer tycka det blir för litet?
Har kännts bra med den storleken hela tiden.men nu 2 veckor innan op har ja fått nojja.
Livia
Kvinna ·
21 aug, 2012
Fuxie, hittade länkar till de finaste, har lagt dem på min profilsida! PM:a om du inte kan öppna... Kram!
Blondie79
Kvinna ·
21 aug, 2012
Nu har jag hittat en bild på exakt såna bröst som jag vill ha!! se mitt galleri. Men hur får jag såna? Går det med låg projektion och framförplacering? cc?
Eva82
Kvinna ·
21 aug, 2012
Anonym användare
21 aug, 2012
Här är en till som vill ha naturligt resultat! :D
Vill inte se opererad ut, eller ha extremt runda bröst..
Svårt att välja tycker jag, vill ha framför muskeln, känns inte som att jag vill skära i muskeln osv :/
Har osymetriska bröst, vill bara känna mig kvinnlig & naturlig! :)
Anonym användare
21 aug, 2012
Eva82: Vilka fina bröst! :)