Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
EeM profilbild

EeM

Kvinna ·

29 okt, 2012

Vilka opereras i december 2012 ?:)

Bröstförstoring
nå hur många är vi som kommer opereras i dec och i vilken klinik?:)
158

Sortera efter

yra

Kvinna ·

18 dec, 2012

Jag opererades för sex dagar sen. Allt gick bra, nu är det mest känslorna som pendlar upp och ned;-) Återbesök imorgon :-)
Gilla

sthlm12

Man ·

18 dec, 2012

Sweedie, jag har också mfd samt muskelpåverkan och db. Ska flytta fram och byta till runda...
Bara å få det gjort antar jag... vill bara så gärna att det ska bli bra :-)
Gilla

tiesta

Kvinna ·

19 dec, 2012

Sweedie: Tack så mycket, det gick alldeles finfint för mig. Är oförskämt pigg och mår väldigt bra. Peppar peppar! Fick dock inte in 550 HP som vi hade bestämt så han hade stoppat in 500 HP istället. Men jag känner mig nöjd än så länge och de ser jättefina ut redan, väntar bara på att de ska trilla ner och få en fin underpool också :)

Hoppas det gick bra för dig med.

Och massa lycka till till er andra som opereras idag och imorgon, ni verkar vara en hel del tjejer. :)
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

19 dec, 2012

Japp idag gäller det 😀
Ska bli såå spännande
Gilla

Sweedie

Kvinna ·

19 dec, 2012

TIESTA... Vad härligt. Du hade ju ett väldigt bra utgångsläge så jag är övertygad om att Du kommer få kanonsnygga 🙂 Ser fram emot bilder sen.
Gilla

Boomerangen

Kvinna ·

19 dec, 2012

Spännande! Hur har det gått för er andra som opererat er nu i december?? Jag ska operera mig 27 dec och är så taggad! Kan knappt tänka på annat =)
Gilla

Sweedie

Kvinna ·

19 dec, 2012

Boomerangen... dom där brösten tenderar att ta upp en HEL DEL tid av ens vakna liv... både innan och efter operationen (i alla fall tills dom läkt) 😀
God jul och lycka till 🙂
Gilla

sthlm12

Man ·

19 dec, 2012

Jag är vaken och på bena. Ont men såklart inte son första gången få jag la bakom. Har fått i mig lite mat och är nyfiken på resultatet men får väl hålla mig tills jag får träffa kirurgen imorn.
Gilla

EeM

Kvinna ·

19 dec, 2012

Blev 800cc för min del de har nu läkt fint då man såg sitt gamla bröstveck de första dagarna men jämnar ut sig mer o mer:)
Gilla

Allie

Kvinna ·

19 dec, 2012

Tack mamma395 :) jag är jätte nöjd
Gilla

Anonym användare

19 dec, 2012

Imorgon är det min tur! Känns som att magen ska vända sig ut och in för att jag är så nervös. :/
Gilla

EeM

Kvinna ·

19 dec, 2012

De kommer gå bra ska du se! :) de tar väl hand om dig:)
Gilla

mamma395cc

Kvinna ·

19 dec, 2012

Lycka till tin!! :)
Gilla

Anonym användare

20 dec, 2012

Idag är det min tur 👍 Kommer op runt 14 tiden. Är inte så himla nervös nu, men kommer säkert bygga upp det under dagen... Håll era tummar för mig idag, hoppas verkligen att jag blir nöjd.
Gilla

Boomerangen

Kvinna ·

20 dec, 2012

Vad roligt att det gått bra för alla! Och lycka till på operationen idag boobies88! Håller tummarna! =)
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

20 dec, 2012

Nu är det gjort :) blev en sen operation igår, runt tio låg jag på op bordet ;) var inte nervös innan men när jag låg där med armarna utsträckta och väntade på lugnande var jag inte tuff ;) sen sov jag tills jag blev väckt vid 23 tiden. Ont som satan och värst på vänster sida, hela vägen ner till fingrarna :( lättade lite efter oxynormen. 600 fick vi in iaf och är det FULLT !! Hahaha la bakom muskeln och min första operation och det känns vill jag lova. Hur ofta tar ni oxynorm? Känner att den är bäst. Tramadolen hjälper knappt. Fortfarande värst på vänster sida, men det ska nog hå bra det här oxå ;) Grattis & lycka till till alla andra nyopererade, och de som ska :))
Gilla

Anonym användare

20 dec, 2012

Nyopererad idag och gud va det är skönt att det äntligen är gjort. Varit så fruktansvärt nervös och haft ångest. Började grina av lycka när jag vaknade ur narkosen och kollade ner. Lättad och glad över mina nya större bröst :) Har riktigt ont och bröstbandet plågar mig. Är så tungt att andas när det spänner så hårt. Dessutom känns det som att det bubblar under huden när jag trycker ovanför klyftan. Är det normalt?
Gilla

Sweedie

Kvinna ·

20 dec, 2012

TIN... jag har bara korrat... och det har bubblat som attan i mitt högerbröst ändå. Väldigt obehagligt (även om det bara låter och inte känns)... men det är rätt normalt.
Gilla

Anonym användare

21 dec, 2012

Är jättenöjd över mina nya tuttar. Finns en bild i arkivet om ni vill se 😀 Jag vill ha lite mer underpol och tajtare klyfta, men det kommer nog rätta till sig med tiden. Någon som kan rekommendera en bra olja/kräm för bristningar? Jag har fått lite (knappt synliga) men det irriterar mig en del... Annars som sagt jättenöjd!
Gilla

Boomerangen

Kvinna ·

21 dec, 2012

Vad roligt!! Grattis grattis till dina nya tuttar!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem