Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
EeM profilbild

EeM

Kvinna ·

29 okt, 2012

Vilka opereras i december 2012 ?:)

Bröstförstoring
nå hur många är vi som kommer opereras i dec och i vilken klinik?:)
158

Sortera efter

Anonym användare

13 dec, 2012

20e, jag börjar få ångest.. så nervös redan :P
Gilla

EeM

Kvinna ·

13 dec, 2012

20:e?:) på min födelsedag hehe lycka till!:)
Gilla

tiesta

Kvinna ·

14 dec, 2012

oh gosh! bara helgen kvar nu sen är det dags för mig på måndag kl 7.45 på Proforma. Nerverna börjar sätta in, men än så länge är jag mest förväntansfull och pirrig mer än "rädd".
Gilla

Sweedie

Kvinna ·

14 dec, 2012

Tiesta... Jag också på måndag! 8.30.
Gilla

hallonbär

Kvinna ·

14 dec, 2012

Tiesta och sweedie: Jag med på måndag! Kl 12. :) Är också mest förväntansfull och pirrig mer än nervös. :) och hoppas att jag inte kommer ha dödsont efteråt, haha.
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

15 dec, 2012

Skönt för er som har så tidigt på morgonen. Jag har tid 19.00 i Strömstad och får gå hela dan o vänta ;))
Gilla

Allie

Kvinna ·

15 dec, 2012

Jag ska på måndag kl 7.30 är tydligen den första för dagen, vilket känns skönt. Kanske man slipper hinna bli för nervös
Gilla

Sweedie

Kvinna ·

15 dec, 2012

Det är ju min andra omgång... en korr... så jag vet ju hur det var första gången... därför är jag JÄTTENERVÖS!!!!! Muaaaahaahaaa..... SKOJAR förstås bara!!!! Jag trodde det skulle vara mycket värre än det blev - det är därför jag väntat så många år med att göra detta.
Jag ÄR jättenervös, det är sant, men det har med att göra att jag känner mig osäker på att min kirurg lyckas korrigera mina problem så att det blir bra. Men det är väl ingen idé att måla fan på väggen i förväg... bara att hoppas :)   Bad speciellt om en tidig tid så att jag hinner återhämta mig från narkosen. Förra gången mådde jag illa hela natten och kräktes morgonen efter på återbesöket 😲
Gilla

ida2

Kvinna ·

15 dec, 2012

då är mina gjort för 2 dagar sen, nöjd so far men dom minskar nog dessvärre när svullnaden
gått ner :( 
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

16 dec, 2012

Då op vi samma dag. :) Lycka till
Gilla

sthlm12

Man ·

16 dec, 2012

19e för mig... Närmar sig.
Gilla

Sweedie

Kvinna ·

18 dec, 2012

TIESTA och HALLONBÄR... Hoppas det gick bra för Er och att Ni mår bra. Jag gjorde ju bara en korr, mindre operation och mår mycket bättre än jag trodde jag skulle göra.
Gilla

hallonbär

Kvinna ·

18 dec, 2012

Sweedie skrev:
TIESTA och HALLONBÄR... Hoppas det gick bra för Er och att Ni mår bra. Jag gjorde ju bara en korr, mindre operation och mår mycket bättre än jag trodde jag skulle göra.

Tack Sweedie, för mig har det gått fint! Har dock lite dåligt tålamod och vill att de ska bli klara snart. Haha! Längtar tills jag får ta bort tejpen och se hur de ser ut där under. :) Känns lite bättre timme för timme nu faktiskt. Precis som Gunnar sa nyss till mig på telefon - "Nu är det värsta över". Puh! Lite stel och har lite ont i snitten, annars ingen fara. Tur att det finns smärtstillande! :D Låter som att allt har gått bra för dig med. :)

Gilla

Pesu77

Kvinna ·

18 dec, 2012

Op på självaste Lucia :) av Pär Danielsson Plastikhuset LKPG
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

18 dec, 2012

Imon 19.00 är det dags :) packar och förbereder allt jag kan ikväll. :)
Gilla

Sweedie

Kvinna ·

18 dec, 2012

hallonbär skrev:
Sweedie skrev:

Tack Sweedie, för mig har det gått fint! Har dock lite dåligt tålamod och vill att de ska bli klara snart. Haha! Längtar tills jag får ta bort tejpen och se hur de ser ut där under. :) Känns lite bättre timme för timme nu faktiskt. Precis som Gunnar sa nyss till mig på telefon - "Nu är det värsta över". Puh! Lite stel och har lite ont i snitten, annars ingen fara. Tur att det finns smärtstillande! :D Låter som att allt har gått bra för dig med. :)

Ja - jättebra. Jo - bh'n trycker ju på såren. Jag lade in implantaten via vårtgårdarna för att slippa extra ärr, och då tryckte ju inte BH'n på såren, vilket den gör nu. Annars var min op så liten så det inte gör ont. Fast det märkliga är att det kluckar och bubblar i brösten trots den "lilla" operationen... det kom oväntat.

Gilla

Allie

Kvinna ·

18 dec, 2012

Nu är jag färdihopererad och ligger hemma och tar hand om mig själv och lir uppassad av min man :) allt har gått jätte bra och jag har inte överdriv ont. Finns bilder på min profilsida om ni är intresserade.
Gilla

mamma395cc

Kvinna ·

18 dec, 2012

Allie - såg jättefint ut!! :) Sweedie - va skönt att det gick bra! :)
Gilla

sthlm12

Man ·

18 dec, 2012

Lägenheten städat, väskan packat och nu ska jag försöka sova några timmar.
7.45 ska jag vara på plats i morgon.

Nervös? Som F..!

Jag hann aldrig bli nervös när jag gjorde dem första gången, inte heller när jag fick korra pga att implantatet snurrade då det gjordes omedelbart. Den här gången har jag hunnit fundera mera. Jag vet allt som kan gå snett och jag hoppas hoppas att det blir bra den här gången...
Gilla

Sweedie

Kvinna ·

18 dec, 2012

Tack Mamma (ha ha... känns lite lustigt att skriva så) 🙂

STHLM12.... Lycka till i morgon! Förstår precis hur Du menar. Jag korrade igår. Vet inte om min MFD har åtgärdats - men i alla fall mitt värsta problem, att vänster satt för högt upp och hade för liten ficka. Var också mycket mer nervös inför korren än inför op.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem