Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

23 maj, 2012

Vilka opereras i juli 2012?

Andra bröstoperationer

Jag opereras på proforma och gjorde först denna tråd till proformafolk, men tänkte att det kan va kul att diskutera även övriga ställen.. Jag var på konsultation hos Örjan i måndags efter nästan 11års väntan (inte vågat, haft råd, möjlig het o.s.v) och fick då även en OP tid den 25/7, men har inte sådär överdrivet många att diskutera detta med så tänkte att vi kanske kunde fundera, snacka och tipsa varann här. Det är ju ändå en väldigt viktig och stor dag (iallafall för mig) :D

222

Sortera efter

Six

Kvinna ·

03 aug, 2012

Halloj! Har inte vart aktiv här sen op men läst av ni skrivit i alla fall :) Då var alla klara nu va? Jag var på Change idag och köpte två BHar.... Landade på 60G, helt sjukt! Allt känns så bra! Proforma och Örjan äger!
Gilla

Mammis

Kvinna ·

12 aug, 2012

Booberella: ledsen att jag inte svarat tidigare, har inte kollat tråden på länge :) jag vet inte och tror inte att det är någon skillnad p just bakom/framför om man vill ha barn men om man tar bort egen vävnad vid ett lyft så är risken stor (garanterad?) att det INTE går att amma sedan...därför vale jag att lyfta utan att ta bort egen vävnad och det är jag såååå glad för! Du kan se bilder på min sida :) För övrigt är jag så in i he***te nöjd!! Med Örjan, Proforma och framför allt BRÖSTEN! :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem