Anonym användare
23 maj, 2012
Vilka opereras i juli 2012?
Andra bröstoperationerJag opereras på proforma och gjorde först denna tråd till proformafolk, men tänkte att det kan va kul att diskutera även övriga ställen.. Jag var på konsultation hos Örjan i måndags efter nästan 11års väntan (inte vågat, haft råd, möjlig het o.s.v) och fick då även en OP tid den 25/7, men har inte sådär överdrivet många att diskutera detta med så tänkte att vi kanske kunde fundera, snacka och tipsa varann här. Det är ju ändå en väldigt viktig och stor dag (iallafall för mig) :D
Sortera efter
Emelies
Kvinna ·
12 jul, 2012
lillaextra
Kvinna ·
12 jul, 2012
Någon som vet om ens pojkvän får följa med på morgonen innan open hos proforma? och när får han komma tillbaka? kommer vara dödsnervööös.. vill helst att han inte ska gå därifrån alls :P
Sthlm_sc
Kvinna ·
12 jul, 2012
Lillaextra: det undrade jag med förut så frågade både Örjan och den urgulliga receptionisten om det och det gick alldeles utmärkt!🙂
Anonym användare
17 jul, 2012
Sthlm_sc
Kvinna ·
17 jul, 2012
Jag är inte, 25 juli (om en vecka) så har jag tid :D
Emelies
Kvinna ·
18 jul, 2012
Jag tog ett linne osm jag hade när jag var gravid ;) haha var PERFEKT då det gick att få över utan problem! å så mjukisar å lätta skor =)
Sthlm_sc
Kvinna ·
18 jul, 2012
Fick en tidigare tid :D Måndag den 23 kl 7.45. såååå glad :D
Miss-C
Man ·
18 jul, 2012
Nu är jag hemma från kliniken, så skönt att ha det gjort!!! Jag åkte hem i mjukisdress och ballerina, när jag hade ont i början igår var det inte nå vidare skönt att ta på sig morgonrocken ens så kändes bäst att ha något enkelt att dra på sig bara. Allting har gått jättebra för mig, hade knappt ont igår eller idag och är hur pigg som helst :) Fast man känner sig ju helt klart lite orörlig. Jag hade ju förväntat mig världens smärta eftersom jag la bakom, men icke! Klagar jag inte över haha. Men nu när jag kom hem så har ena bröstvårtan hamnat långt ner, bara en timme innan var den i mitten. Har inte vågat titta utan bh igen men tror ni att det är så den kommer se ut nu? Vet ju att de förändras jättemycket men ändå. Jag har ju risk för att få bröstvårtorna lite längre ner så blir ju inte förvånad isåfall :( Men är ändå riktigt nöjd och kunde inte vara gladare!! De kan bara bli bättre än innan :)
Hur mår har det gått för er andra?
Anonym användare
19 jul, 2012
Emelies
Kvinna ·
22 jul, 2012
Sthlm_sc
Kvinna ·
23 jul, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
23 jul, 2012
sthm_sc: Lycka till!! Kommer gå jätte bra =)
Anonym användare
23 jul, 2012
Sthlm_sc
Kvinna ·
24 jul, 2012
Nu är jag hemma. Allt har gått toppenbra för mig. Är pigg och glad, lite ont har jag självkalrt. speciellt mellan brösten. Tror inte riktigt min hud har vant sig. Men åh vad nöjd jag är med hela operationen och alla som jobbar där och val av implantat och storlek. 415 Allergan HP tsf blev det för mig! :D
Misty, det kommer gå superbra för dig. Alla är superduktiga och sjuksköterskan Emma är såååååå gullig!! :)
Anonym användare
24 jul, 2012
Nu är jag hemma. Allt har gått toppenbra för mig. Är pigg och glad, lite ont har jag självkalrt. speciellt mellan brösten. Tror inte riktigt min hud har vant sig. Men åh vad nöjd jag är med hela operationen och alla som jobbar där och val av implantat och storlek. 415 Allergan HP tsf blev det för mig! :D
Misty, det kommer gå superbra för dig. Alla är superduktiga och sjuksköterskan Emma är såååååå gullig!! :)
Booberella
Kvinna ·
24 jul, 2012
För en som inte förstår allt riktigt än- innebär det större komplikationer med att lägga implantatet BAKOM om man INTE har barn ännu men VILL ha det i framtiden?
Anonym användare
26 jul, 2012
Booberella
Kvinna ·
26 jul, 2012
Anonym användare
26 jul, 2012
Sthlm_sc
Kvinna ·
26 jul, 2012
Åh grattis Misty till dina nya vänner. Visst är proforma underbart :D
Hoppas det går bra för dig och ser fram emot din op berättelse :D