Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
MalleBalle
Kvinna ·
22 apr, 2012
MalleBalle
Kvinna ·
22 apr, 2012
Ninnidb
Kvinna ·
22 apr, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
23 apr, 2012
imbra
Kvinna ·
23 apr, 2012
1 juni, plastikakademin Gunnar Kratz. Har tänkt mentors, runda, coh 2, medium-hög profil 400 cc, delvis bakom. Har 70B idag, vill ha liten D kupa. Har inte diskuterat implantaten med Gunnar än, han skulle ringa 1 vecka innan op =)
Höst Barn
Kvinna ·
23 apr, 2012
Kul med fler i juni :)
ja kommer att opas 14/7 om dom inte får en avbokning, dom fråga om ja kunde tänka mig tidigare och de kan ja.. helst igår :)
I helsingborg hos Gerlee.
Har nu en A-B 75 kupa. (uderbandet något stort i 75b)
Så himma svårt att bestämma cc, och ännu svårare tycker ja de är, med tanke på att ja bara kan bestämma de ena på ett ungefär, han måste ju kunna få ihop de med de andra bröstet oxå. så ja kan inte spika en storlek helt hundra...
Nallon
Kvinna ·
25 apr, 2012
Ska opas 14/6 på Citadell av Helena, ska lägga in 440 MP+ eller 500HP bakom muskeln, snittet i armhålan.
Storlek nu: min senaste BH är 65B från change, fyller ej ut den, typ obefintliga.
Resultat: Jag hoppas på ett par komplikationsfria "lagom" stora bröst som passar mig.
Höst Barn
Kvinna ·
25 apr, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
25 apr, 2012
11/6 citadell kliniken av Peter cosmo 410 MP bakom. =)
Essy
Kvinna ·
26 apr, 2012
Orkidé_
Kvinna ·
27 apr, 2012
Loppefia
Kvinna ·
27 apr, 2012
Ska opas 14/6 på Citadell av Helena, ska lägga in 600HP bakom muskeln, snittet i armhålan. har lite häng som jag hoppas kommer fyllas ut bra, finns en förebild på min sida. Det som jag ser fram emot mest är att känna mej kvinnlig och att brösten ska matcha mina andra former, gör inget om de blir lite större, hehe. bröst e vackert och jag har inte haft glädjen av att ha några direkt..
Höst Barn
Kvinna ·
30 apr, 2012
Essy
Kvinna ·
30 apr, 2012
Nu är det 34 dagar kvar för min del och jag håller på att spricka.
Ska ju även göra ett lyft och såg en film om hur man lyfter, jag ångrar mig att jag såg den :P Såg sjukt läskigt ut! :P
Går fortfarande och funderar på vad jag ska säga till min chef. Tror jag bara kommer att säga att jag ska operera mig och kommer att vara borta i två veckor och om han frågar vad jag ska göra så kommer jag säga intimkirurgi.
Har ingen lust med att berätta för honom varför jag ska vara sjukskriven....
Hur är det för er andra Juni tjejer, längtar ni också så ni spricker? :D
Orkidé_
Kvinna ·
30 apr, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
30 apr, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
30 apr, 2012
Orkidé_
Kvinna ·
30 apr, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
30 apr, 2012
Orkidé_
Kvinna ·
30 apr, 2012
Jag skall opereras den 23 maj, så det är ju nästan juni! Funderar på 450-500cc, bakomplacering men profil vet jag inte! Hatar att det ska vara så svårt! Vad funderar du på exakt?