Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Höst Barn profilbild

Höst Barn

Kvinna ·

22 apr, 2012

Vilka ska Opas i Juni 2012?

Bröstförstoring

Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?

513

Sortera efter

MalleBalle

Kvinna ·

22 apr, 2012

Jag skall opereras den 23 maj, så det är ju nästan juni! Funderar på 450-500cc, bakomplacering men profil vet jag inte! Hatar att det ska vara så svårt! Vad funderar du på exakt?

Gilla

MalleBalle

Kvinna ·

22 apr, 2012

Jag är också ute efter visuell stor C, främst liten D!
Gilla

Ninnidb

Kvinna ·

22 apr, 2012

Jag kommer att op 26 juni på citadell Cosmo, jag kmr placera Bakom via armhålan, min egna vävnad är 200ml O 150 Ml och vad vi sagt på konsultionen ska jag ha 250 cc mx o 305 cc mp men funderar på att gå upp till en strl Str :/ jag vill ha en visuell c kupa.
Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

23 apr, 2012

Jag ska ha runda bakom via vecket, profil : HP (ev UHP men tror de blir för smalt i dom cc ja väljer på) Kommer oxå ha två olika cc i då det skiljer en del i storlek. Blir 350-450, sa att ja önskar mig en visuell C-D kupa
Gilla

imbra

Kvinna ·

23 apr, 2012

1 juni, plastikakademin Gunnar Kratz. Har tänkt mentors, runda, coh 2, medium-hög profil 400 cc, delvis bakom. Har 70B idag, vill ha liten D kupa. Har inte diskuterat implantaten med Gunnar än, han skulle ringa 1 vecka innan op =)

Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

23 apr, 2012

Kul med fler i juni :)

ja kommer att opas 14/7 om dom inte får en avbokning, dom fråga om ja kunde tänka mig tidigare och de kan ja.. helst igår :)

I helsingborg hos Gerlee.

Har nu en A-B 75 kupa. (uderbandet något stort i 75b)

Så himma svårt att bestämma cc, och ännu svårare tycker ja de är, med tanke på att ja bara kan bestämma de ena på ett ungefär, han måste ju kunna få ihop de med de andra bröstet oxå. så ja kan inte spika en storlek helt hundra...

Gilla

Nallon

Kvinna ·

25 apr, 2012

Ska opas 14/6 på Citadell av Helena, ska lägga in 440 MP+ eller 500HP bakom muskeln, snittet i armhålan.

Storlek nu: min senaste BH är 65B från change, fyller ej ut den, typ obefintliga.

Resultat: Jag hoppas på ett par komplikationsfria "lagom" stora bröst som passar mig.

Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

25 apr, 2012

Fel datum. 14/6 menar ja ju.. Samma dag som dig nallon.
Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

25 apr, 2012

11/6 citadell kliniken av Peter cosmo 410 MP bakom. =)

Gilla

Essy

Kvinna ·

26 apr, 2012

Jag skapade också en tråd om detta :p För mig blir det 550 i höger bröst, 450 i vänster. Samt att jag kommer att göra ett lyft då brösten är olika stora samt att bröstvårtorna är i olika höjd. Kommer att lägga bakom. Detta kommer att ske den 4 juni klockan 8 på morgonen. Mina förväntningar är att jag ska få bröstvårtorna i samma höjd, och att brösten sitter högre upp. Att jag får en stor byst men inte jätte stor. Är ju ändå 170 lång och väger mellan 56-58 kilo. Så jag tror att det här kommer bli jätte bra för mig, är supernöjd! Än så länge ;) Funderade ett tag på större men jag får inte in mera. Ska bli otroligt skönt att för mig att få det här gjort, drömt om det sedan jag var 17 år. Har mycket problem med att visa mig naken, duscha med min sambo då jag tycker att det är så pinsamt att dom är ojämna. Han bryr sig inte på en fläck och tycker att jag är skitsnygg ändå. Men stöttar mig i att jag måste få må bra. Ska bli skönt att kunna ha linnen, bikini utan att skämmas. Att bh kommer att fyllas ut, eftersom mina är olika så har höger alltid "glappat" i bhn. Jag är riktigt jävla glad helt enkelt!
Gilla

Orkidé_

Kvinna ·

27 apr, 2012

Här hoppar jag in! Ska på konsultation hos dr. Gerlee den 8 maj och sen hoppas jag på operation i juni! Tänkte bara höra lite, vad menas med en "visuell" kup-storlek?
Gilla

Loppefia

Kvinna ·

27 apr, 2012

Ska opas 14/6 på Citadell av Helena, ska lägga in 600HP bakom muskeln, snittet i armhålan. har lite häng som jag hoppas kommer fyllas ut bra, finns en förebild på min sida. Det som jag ser fram emot mest är att känna mej kvinnlig och att brösten ska matcha mina andra former, gör inget om de blir lite större, hehe. bröst e vackert och jag har inte haft glädjen av att ha några direkt..

Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

30 apr, 2012

Orkidé_ skrev:
Här hoppar jag in! Ska på konsultation hos dr. Gerlee den 8 maj och sen hoppas jag på operation i juni! Tänkte bara höra lite, vad menas med en "visuell" kup-storlek?
Att det "ser ut som" sillicon kräver ofta större kupa än vad de ser ut som. Ex har man 75 D i bh ser de kanske mer ut som en C.
Gilla

Essy

Kvinna ·

30 apr, 2012

Nu är det 34 dagar kvar för min del och jag håller på att spricka.
Ska ju även göra ett lyft och såg en film om hur man lyfter, jag ångrar mig att jag såg den :P Såg sjukt läskigt ut! :P

Går fortfarande och funderar på vad jag ska säga till min chef. Tror jag bara kommer att säga att jag ska operera mig och kommer att vara borta i två veckor och om han frågar vad jag ska göra så kommer jag säga intimkirurgi.
Har ingen lust med att berätta för honom varför jag ska vara sjukskriven....

Hur är det för er andra Juni tjejer, längtar ni också så ni spricker? :D

Gilla

Orkidé_

Kvinna ·

30 apr, 2012

Så för att ta ditt exempel, om jag får en 75d i bh så har jag en visuell c-kupa?
Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

30 apr, 2012

Orkidé_ skrev:
Så för att ta ditt exempel, om jag får en 75d i bh så har jag en visuell c-kupa?
Om man utgår från att sillicon drar större kupa bör de va så. Men tror inte de stämmer på alla. Ett ex kolla bilder på forumet med ex bakom 300cc ser väldigt olika ut på olika personer. :) Djungel de här och ja sitter själv mitt i den :) Förväntans full och lite nojig att 2 v är för lite hemma?
Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

30 apr, 2012

När tänkte ni juni tjejer berätta att ni kommer va hemma?
Gilla

Orkidé_

Kvinna ·

30 apr, 2012

Jag har redan "tagit ledigt" eftersom min chef tror det är semester. Så när jag får mitt opdatum så tar jag ledigt i tre veckor. Jag tar tre veckor pga att jag har ett jättefysiskt arbete men när jag pratade med kliniken sa han att två veckor brukar räcka men att jag skulle ta tre för säkerhetsskull.
Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

30 apr, 2012

Har ett rätt tungt jobb bit vis oxå. Som de ser ut nu är ja hemma 2 v, 2 dagar, jobbar en sen ledig 2. Jobbar natt så jobbar 2-4, nätter/v. Hoppas de ska gå bra. Ja kommer be om 2v sjuk skrivning från dom
Gilla

Orkidé_

Kvinna ·

30 apr, 2012

Men lönar det sig mer att ta sjukskrivning än semester? För jag tar obetald då jag inte har några semesterfagar tt ta ut
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem