Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Tillslut
Kvinna ·
03 jul, 2012
Nallon
Kvinna ·
04 jul, 2012
Andra återbesöket gjort, allt såg bra ut men fick lite bannor för att jag inte masserat tillräkligt brutalt, måste ta i mer om de ska blir så mjuka och gossiga som jag vill. 1 vecka till med tortyren sen är det fritt fram att handla nya Bh:ar :D
Var inne på change idag och kollade lite, verkar som jag kan hamna ända uppe på 65H!! Jag som trodde på en beskedligare F-G-kupa. Testade 65G och den var något liten i kupan, kan nog ha 70G iofs (är 78cm runt) men jag gillar när det sitter tight. =)
Vi får väl se vad som känns bäst nästa vecka.
Hoppas ni mår bra, jag mår som en prinsessa just nu och kan inte sluta le, älskar mina nya boobs!
Ramlösa76
Kvinna ·
04 jul, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
05 jul, 2012
Är du säker på att det inte bara är en skuggning av ditt gamla bröstveck? Jag har också en liten skuggning men det kommer från det gamla vecket... Tråkigt att du har så ont.. =(
Jag vill också kasta min bh åt skogen och böjra använda vanliga bhar igen men jag får byta på dagarna på månda iallafall så det e alltid nåt och slippa den förgrymmade tejpen som kliar...
Ja det blir ju bättre hoppas att det går fort för dig så att du slipper ha ont och slipper smärtlindringen fort =)
Va bra att din sambo hjälper till.. Och jag kan förstå att han e less på att se dig lida man vill ju inte att den man lever med ska ha ont eller må dåligt...
Har du testat att ta ett långt bad?
Rumidz
Kvinna ·
05 jul, 2012
sc11; vad härligt att åb gick så bra :) dina ser verkligen jättefina ut redan.
Nallon; Vad roligt att du är nöjd!
Ramlösa76; Hoppas det känns bättre idag. Försök att inte syna brösten för mkt nu i början, de kommer ju ändra sig mkt :)
Tillslut; Det var ju inte bra att du fick ont igen... hoppas det känns bättre idag.
Hur mår ni alla idag?
Själv så mår jag bra, är lite jobbigt att ta sig upp på morgonen fortfarande och det gjorde lite ont att lägga i ettan växel på bilen igår... Känner ni av ngt när ni tar i lite?
Hur lång tid är det normalt att det tar innan det inte längre känns i muskeln när man tar i lite?
Jag ska testa denna dagen utan mina panodil så jag får känna på hur de egentligen känns :)
Ska ju börja jobba på måndag.
Jag vaknar fortfarande på nätterna minst en gång... Sover aldrig på rygg annars så det är lite jobbigt.
Sc11
Kvinna ·
05 jul, 2012
Rumidz
Kvinna ·
05 jul, 2012
Vad härligt att du oxå mår bra!
Då är det inte bara jag som känner så iaf :)
Ramlösa76
Kvinna ·
05 jul, 2012
Nyfikan
Kvinna ·
05 jul, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
05 jul, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
06 jul, 2012
Tillslut
Kvinna ·
06 jul, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
06 jul, 2012
Tillslut
Kvinna ·
06 jul, 2012
Sc11
Kvinna ·
07 jul, 2012
mina bröstvårtor är också ömma, och det var dom inte ens innan operation. Känns väldigt konstigt när sambon tar på brösten också.. har ingen känsel på undersidorna av brösten.
Jag känner för en vilodag idag, har nog överansträngt mig i några dagar.. grejat i trädgården, lagat mat, tagit hand om lillkillen, ingen ro & ingen vila ;) Men jag tycker det är skönt att "va igång" igen, trots att det verkligen känns på kvällen...
Och igår var vi på GeKås.. Jag hittade TRE bikinis !! ÅH herregud vilken lycka.
Att köpa tre bikinis på samma gång... det är väl vad jag förbrukat på en livstid (HATADE att köpa bikini)
Köpte tre stycken i "bandeu-modell" typ, som man kunde knyta bak. Storlek42 blev det.
Tre hela bikinis för 250 kr. Det ni🤭
Rumidz
Kvinna ·
07 jul, 2012
Jag har ingen känsel från halva bröstvårtan och nedåt på båda brösten.. så mina är inte så ömma
Åh jag längtar tills jag kan köpa bikinis och bh:ar :)
Ramlösa76
Kvinna ·
07 jul, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
12 jul, 2012
Lucky
Kvinna ·
12 jul, 2012
Ramlösa76: Jag har fortfarande smärta kvar och det har gått 2 1/2 vecka nu. Borde ju lägga sig snart tycker jag! Har du ont mer än på morgonen?
Sc11
Kvinna ·
12 jul, 2012