Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Höst Barn
Kvinna ·
30 apr, 2012
CrownJewel
Kvinna ·
01 maj, 2012
Ska göra op nr 2 den 26 juni. Väljer mellan 370 cc hp eller 430 cc hp. Har nu 270 mellan profil. Ska korra och göra större.
Gör det på min semester så ingen ska märka något på jobbet. Lycka till alla med implantats val. Det är svårt!
Hoppas jag blir nöjd denna gång.
Orkidé_
Kvinna ·
01 maj, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
01 maj, 2012
Essy
Kvinna ·
01 maj, 2012
Jag ska säga det denna vecka, på fredag. Bara för att göra min chef på dåligt humör inför helgen ;)
Kommer att säga att jag kommer vara sjukskriven den 4 juni till den 18 juni på grund av en operation. Om han frågar vad det är för operation så kommer jag att säga att det är privat och att jag kommer att lämna in sjukintyg.
Har bett Eija (min kirurg) att inte skriva ut på sjukintyget varför jag är sjukskriven. Så hon kommer att skriva att jag är sjukskriven pga operation och har nedsatt rörlighet.
Jag känner att min chef inte har någonting med att göra vad jag väljer att göra med min kropp.
Och om han har några invändninga så kommer jag bara att hänvisa till att jag har sjukintyg som han ej kan neka mig sjulön till.
Dessutom har vi ett avtal med facket som ger oss 10% extra när vi är sjukskrivna. Den kommer jag att ringa till facket om. Så istället för 80% får jag 90%. Kan vara värt om även ni andra tjejer har det via ert fack!
Tror det utbetalas från alfa kassan eller någonting sånt där liknande.
Väntar på svar från banken också, får svar imorgon. Super nervös.
Eftersom jag bara hade tänkt mig en förstoring så har jag lånat till detta. Då jag bokade tid så snabbt efter jag bestämt mig att jag verkligen gör detta! Och så behövde jag även ett lyft så det blev 17000 extra. Så håll tummarna för mig imorgon tjejer att det går bra med banken :)
Höst Barn
Kvinna ·
01 maj, 2012
Essy
Kvinna ·
03 maj, 2012
Jag fick lånet på banken :) TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :D
Pixi
Kvinna ·
03 maj, 2012
Grattis!!
Essy
Kvinna ·
03 maj, 2012
Känns sjukt skönt med tanke på att det blir lite dyrare än vad jag hade tänkt mig...
Så nu räknar jag ner dagarna, har tillochmed skaffat en app på mobilen som räknar ner åt mig så nu har jag stenkoll ;)
Börjar bli riktigt nervös nu efter att jag fick mer pengar beviljat så att jag verkligen kunde göra operationen. Nu är det verkligt!
Har väntat i så många år och velat och tvekat och kännt att det inte är värt pengarna, man har inte haft råd o.s.v.
Och nu händer det verkligen, det känns helt sjukt! :)
Såg någon film om förstoring och lyft, det skulle jag inte ha gjort, fy!
Och då blev det ännu mera verkligt att dom ska skära i mina bröst och att jag kommer att ha super ont efteråt.
Har berättat för två nära kompisar som ska skjutsa mig till och från kliniken. Känns skönt att det är gjort.
Hur har era föräldrar och syskon tagit det?
Jag har berättat för mamma, hon förstog varför jag ville göra det och stödjer mig. Dock blev hon lite ledsen över att jag ska göra det på hennes födelsedag...
Pappa är inte en del av mitt liv så honom har jag inte berättat det för. Och syrran som har varit emot det här sedan dag ett vände helt plötslit på klacken och sa att hon var avundsjuk och önskade mig lycka till.
Imorgon ska jag berätta för min chef. Får se hur han tar det då jag kommer att vägra att berätta varför jag ska operera mig.
Så det ska bli intressant...
Orkidé_
Kvinna ·
03 maj, 2012
Pixi
Kvinna ·
03 maj, 2012
Jag har bara berättat för min sambo och min mamma. Vill inte att någon annan ska veta och hoppas att ingen kommer att märka det utan tror det hör till hur min kropp ändrats efter senaste graviditeten ;) Mamma är jätte orolig över operationen, narkosen men stöttar mig. Hon får absolut inte berätta för pappa för han kommer inte fösrtå, tror han bara tycker det är fåfängt och helt absurt att lägga så mycket pengar på en sån sak när man har barn, lån på hus och bil så nope hoppas inte han fattar något ;)
Sambon är stöttande, men tycker ju att det är lite onödigt samtidigt som han vill att jag ska bli nöjd och glad över min kropp igen.
Just det min chef vet och hon är jätte förstående och gullig =)
Höst Barn
Kvinna ·
03 maj, 2012
Essy
Kvinna ·
03 maj, 2012
Jag ska säga det rätt och slätt typ i stil med att - Jag har fått en operationstid den 4 juni. Och det betyder att jag kommer att vara sjukskriven från och med 4 juni och två veckor framåt så du vet.
Jag kommer in med sjukintyget så fort jag har fått det och kan ta mig upp ur sängen.
Och får jag en mot fråga vad jag ska göra kommer jag svara att jag vill inte svara på det då det är privat.
Jag kommer trots allt få sjukintyg och han kan inte neka mig sjukskivning då.
Svårare än så behöver man inte göra det för sig. Han kommer dock bli ap förbannad över att jag inte vill säga men jag vill inte säga till honom. Han är ett uppblåst svin och jag tycker att han har en liten taskig kvinnosyn så jag har absolut ingen lust med att han ska veta att jag har tryckt in silikon i tuttarna.
Hur går det för er andra "junibarn"? Börjar inte nerverna krypa upp på er? :)
Jag har suttit och letat massa bikinisar idag som man kan ha på stranden som skyddar ärren, jäklar vad mycket snyggt det finns! :)
Är helt övrtygad om att vi alla kommer att bli galet snygga!
Höst Barn
Kvinna ·
03 maj, 2012
Essy
Kvinna ·
03 maj, 2012
Essy
Kvinna ·
03 maj, 2012
Essy
Kvinna ·
04 maj, 2012
loly
Kvinna ·
04 maj, 2012
Jag opereras den 13 Juni på Proforma :) Mentor, runda gelehallon, 375 cc, coh 1, high profile, framför muskeln.
Tomma b-kupor innan
Höst Barn
Kvinna ·
11 maj, 2012
Rumidz
Kvinna ·
11 maj, 2012
Jag ska opereras den 26 juni på Kosmetisk kirurgi i Falköping.
Ska troligtvis lägga in mentors runda, 350cc MP+, delvis bakom muskeln.
Det kommer att bestämmas slutligt på op dagen.
Längtar så :)