Flatbelly09 okt, 2019Inåtvända bröstvårtorHej Min dotter har inåtvända bröstvårtor och vantrivs med detta, är det någon som vet vad det kan kosta att åtgärda detta?Andra bröstoperationer02Dela
somebodyloveame09 okt, 2019StödstrumporHej! Jag fick precis sms ifrån kliniken om att jag inte får glömma att införskaffa stödstrumpor. Vad ska jag ha dom till? Aldrig hört talas om stödstrumpor och bröstförstoring/lyft haha.. Någon som haft sådana?Andra bröstoperationer09Dela
Nahla07 okt, 2019Uttag av implantatHej! Efter mycket om och men tog jag första steget mot en explantation idag. Var på konsultation men glömde såklart fråga en del. Får man en läke-bh/sport-bh vid uttag av implantat precis som man får när man gör en förstoring? Jag känner mig lite osäker angående uttaget då jag egentligen trivs med storleken jag har nu, samtidigt som jag vill...Andra bröstoperationer021Dela
Elin9207 okt, 2019Inför operation Vad bör jag tänka på inför min bröstoperation? Några särskilda förberedelser? Tacksam för svar.Andra bröstoperationer04Dela
Elin9206 okt, 2019Mattias eller Patrik på nk?Ska ev. Göra en mommymakeover. Vem av Patrik och Mattias rekommenderar du och varför? Andra bröstoperationer05Dela
Lamarina05 okt, 2019Motiva Ergonomix 360 miniHejsan, Jag är ny här på Forumet. Jag har funderat på att byta mina implantat som är anatomiska Allergan style 410 MM på 320cc medium projektion framför muskeln till Motiva Ergonomix 360cc mini också framför muskeln för att få ett plattare resultat. Skulle vara tacksam ifall ni med mini projektion skulle kunna dela med er av era bilder. Mitt nu...Andra bröstoperationer01Dela
somebodyloveame03 okt, 2019Bröstförstoring och LyftHej! Jag har bokat konsultation och operationstid på Proforma för att göra en förstoring och ett lyft av Örjan Gribbe. Det är mitt första ingrepp och undrar nu om ni därute som gjort liknande kan överösa mig med nödvändiga "bra att veta" med just detta. Vilket lyft det blir vet jag inte förrän den 11/10 men bomba mig gärna med era erfarenhe...Andra bröstoperationer00Dela
malliz_9303 okt, 2019Bröstlyft, med eller utan förminskning?Hej allihopa! Jag har bokat in ett bröstlyft hos Patrik Höijer på Nordiska kliniken. Jag blev informerad under min konsultation att mina bröst kommer se och bli mindre bara av att göra ett lyft och att Patrik då "stramar åt" huden och samlar ihop bröstmassan då jag har så lösa bröst som ursprungsläge. Då jag ska göra bröstlyft kan man inte prova...Andra bröstoperationer011Dela
Micha02 okt, 2019Ankarlyft utan implantatHej Jag ska göra ankarlyft utan implantat och är nyfiken på om ni som genomgått en sådan operation är nöjda med hur formen blev? Går det att få till en rund, fast och fin form utan implantat?Andra bröstoperationer04Dela
Micha02 okt, 2019Bröstlyft innan barn 2Hej Jag har sedan tidigare ett barn och vill väldigt gärna göra ett bröstlyft utan implantat innan barn 2. Har en oro att operationen ska vara förgäves när barn 2 har kommit. Är det någon som har gjort ett bröstlyft och sedan fått barn? Blev operationen förgäves och måste göras om? Vill höra era erfarenheter. Andra bröstoperationer02Dela