CillaMilla28 aug, 2014Bilder på bröstlyftoch förstorings ärr -efter några år???Hur ser era ärr ut efter några år??? Tacksam för svar! /Cilla Andra bröstoperationer01Dela
Czechmate28 aug, 2014Vi som ska operera oss i november...Nu är det dags för mig att genomföra det sista ingreppet (hoppas jag) i min resa mot bättre hälsa. I maj 2011, vägandes 176 kg, gjorde jag en GBP, tappade 60 kg första året. Oktober 2012 drabbades jag av tarmvred. Efter två år hade jag tappat totalt 87 kg. Januari 2014 gjorde jag en bukplastik hos Art Clinic i Uppsala. I augusti 2014 nådde jag "all...Andra bröstoperationer03Dela
Sb14627 aug, 2014Fått bröstplastik från landstinget?Hej! Jag har fått beviljat bröstplastik från mitt landsting och på första besöket trodde hon att jag behöver protes. Vad innebär detta när man pratar landsting? Andra bröstoperationer06Dela
Sissilou27 aug, 2014Kontakta kirurgenI somras var jag på min första konsultation å blev jätte besviken. Fick höra att det jag ville göra absolut inte var möjligt, aldrig någonsin! Blev både ledsen å besviken men "hen" sa också att vad än någon annan säger eller lovar kommer min önskar aldrig kunna uppnås. Sen gick jag med på den här sidan å har fått lite mera hopp. Jag vill gärna gö...Andra bröstoperationer08Dela
endagpåstranden27 aug, 2014nyss gjort lyft, hur fan ser det ut?!!hej! för ett år sedan gjorde jag en bröstförstoring, blev inte helt nöjd så jag gjorde även ett lyft igår... nu ångrar jag mig så fruktansvärt... hur såg era ut dagen efter? det ser ut som att jag skall få dubbelkonturer överallt.. är det för att det är svullet? eller vad händer.. och smärtan.... skjut mig. vad ska jag göra? vill ni berätta om era...Andra bröstoperationer04Dela
Linnéa.W27 aug, 2014risker bröstlyftjaf ska göra bröstyft och bröstförstoring någon gång mellan dec-mars och kan läsa mycket om komplikationerna av bröstinlägg men hittar verkligeb inget alls om komplikationer vid bröstlyft vilket känns som ett större ingrepp... Är det någon som vet vad det är för komplikationer?Andra bröstoperationer05Dela
Flipflop27 aug, 2014Hur lång tid tar lyft & bröstförstorning?Hej! Som jag skrev ovan, hur lång tid tar ett lyft och en bröstförstorning? (Med ankarsnitt). Ska göra detta på måndag och är nyfiken på tiden för detta!! Tacksam för svar!!Andra bröstoperationer04Dela
Anonym användare27 aug, 2014Hur pass förberedda var ni inför konsultationen?Jag har konsultation i nästa vecka och börjar fundera nu på lite frågor att ställa till kirurgen. Men det känns ändå som att jag inte får ihop så många frågor då jag vet hur operationen går till, jag vet hur länge jag kommer behöva ta det lugnt, jag vet hur ärren kommer bli mm.. Så jag vet inte helt vad jag ska säga/fråga. Har inte helt bestämt mig...Andra bröstoperationer04Dela
bellle27 aug, 2014Korrigering av fula ärr?Jag har planerat att göra både lyft och förstoring, men jag är livrädd för fula ärr. Skulle man nu ha sådan otur att man får fula ärr, går inte det att fixa med laser? Nåpn som vet eller sån som behandlat gamla ärr med laser? Andra bröstoperationer03Dela
Tezzan-8027 aug, 2014Bröstlyft+inlägg, kan man göra det samtidigt?Hej! Ny här på forumet. Var igår på konsultation på KKAB i Linköping, och det bestämdes att jag behöver göra lyft och inlägg. Enligt sköterskan där så var det bästa o göra två operationer, först lyfta för att sen efter en tid lägga i inlägg. Jag tycker det känns jobbigt o behöva bli sövd två ggr, stämmer det att man måste dela upp det så? Vore väl...Andra bröstoperationer015Dela