Värmlanddusköna08 jun, 2017När får man ligga på sidanMan ska ju ligga på rygg under en tid, men när är det ok å ligga på sidan?Bröstförstoring04Dela
Bettyboopish08 jun, 2017Ristest, hur mkt ris? Om jag ska sätta in 380 cc mellanprofil under muskeln, hur mkt ris ska jag ha och ska man knyta det lite mer "slappt" för mellanprofil? Bröstförstoring03Dela
Bettyblue08 jun, 2017Missnöjd med konsultationVar på konsultation idag på Proforma hos Anna Von Platen, jättegullig och allt sånt där men jag kände att vi ville helt olika saker. Jag har stor byst,.75 G något fasta och en bakomplacering fanns inte i min värld då jag har så mycket bröst själv samt vill ha bröst som följer med mina egna bröst...att lägga.framför fanns inte i hennes värld då det...Bröstförstoring02Dela
Maiku08 jun, 2017Stora tuttar blir större i septemberHej tjejer! Har en stor men innehållslös 80D byst idag. Bokat tid för op hos Dr Gribbe i september. 425cc Mentor hp. Nån med liknande förutsättningar? vill gärna se bild. Bröstförstoring00Dela
Noveliasmamma1608 jun, 2017Vilken implantat storlek?Hej alla fina! Jag ska snart på min andra konsultion innan bröstoperationen. Sist när jag var där så kom jag och kirurgen överens om mentor 350-375cc HP skulle passa mig bra för min kroppsbyggnad men nu i efterhand så velar jag nu emellan mentor 375-400cc HP vad skulle ni valt? någon som kan rekommendera eller ge tips, när ni valt? Hur mycket sjun...Bröstförstoring011Dela
Matiz08 jun, 2017Klinik34 eller Akademikliniken i Göteborg?Hej, Jag skall troligtvis göra en bröstförstoring i Göteborg och behöver lite vägledning. Har kikat på Dr Berne på Klinik34 samt Jonas Lundberg på AK. Jag vill ha ett par naturliga små bröst som fyller ut en liten C-kupa. Har ni några tips? Tack på förhand!Bröstförstoring020Dela
Värmlanddusköna08 jun, 2017Känns som sammandragningHar nu gått 2 1/2 vecka sen min bröstförstoring , är forfarande lite stel på morgonen och ena snittet ömmar lite! Det som alltid funnits där är att det känns som brösten drar ihop sig som ungefär ni som har ammat barn :) Det blir bara när jag är i rörelse och när jag åker på studsig väg .. det gör väl inte ont men börjar bli jobbigt då man vill a...Bröstförstoring04Dela
Bellie08 jun, 2017Byta till 725/825, hjälp! Har idag 425cc med som är 12,25 breda och 5 i put. Min bröstbredd är 13,5cm, breda axlar, stor rumpa och smal midja. Ska byta implantat i samband med korr, och de står mellan 725cc och 825cc. Låter groteskt stort, men samtidigt är mina 425cc små på mig. Ser platt ut i bikini tex. Bilder i profil. Är främst bredden jag är ute efter, samt mer...Bröstförstoring043Dela
Amadores08 jun, 2017Nyopererad, fråga på ni som undrar...Nu har jag äntligen gjort min operation, eftersom jag vet hur jag själv letade info och ville fråga alla möjliga frågor så vill jag bara säga till er som grubblar och undrar, fråga mig... opererad igår...ligger i sängen och har inte mycket annat att göra än att vara till hjälp för andra....=)Bröstförstoring022Dela
Sandra123408 jun, 2017Slutat med bröstbandHej :) Nu äntligen efter 4 veckor har jag fått godkännande att ta av bröstband och läkningsbh. Fram till min slutkontroll (i augusti) ska jag helst gå utan bh eller med en mjuk bygelfri bh. Nu har jag några frågor till er som också har kämpat med detta bröstband. - Sjunker implantaten ytterligare? Mitt ena bröst har sjunkit perfekt medens de andr...Bröstförstoring00Dela