volvo24206 sep, 2012En bild på mina 1300 i bhn 1 vecka gamla.Här kommer en liten bild på mina 1300 i bhn.Allt känns jättebra,kan röra mig som vanligt nu. Bröstförstoring031Dela
NaeNae05 sep, 20123 veckor efter op - muskelpåverkan?Hej, Har varit på återbesök, bytt tejp och börjat sova på rygg nu efter tre veckor. All smärta är borta i princip, höger bröst har varit en dröm sen dag ett. Känns helt naturligt, som en del av min egen kropp, ingen påverkan över huvud taget (än så länge, ta i trä). Vänster bröst fick jag komplikation i, blödning som gjorde att jag åkte in...Bröstförstoring016Dela
Amor05 sep, 2012Högra bröst är hård ful!Nu har det gått 3 veckor och några dagar och mitt högra bröst sitter fast och är lite hård den sitter längre upp en vänstra och ser lite fyrkantig ut, det känns som implantatet sitter längst upp! Man kan inte röra implantatet som på den vänstra?? Varför är det så, va kan de va? Undra om det är nåt fel!!? Har inte ont i den längre! Bröstförstoring010Dela
Augustitjej05 sep, 2012Hjälp!!! Fråga till er med bakom!Masserade brösten nu på kvällen (enligt cosmos rekommendationer). Å helt plötsligt kändes de som ena föll i sin ficka! Å blev mjukare. Andra också men inte lika.... Kan även Spänna musklerna å ser hur implantaten rör sig! Dock ingen form ändring utan ser bara hur som rör sig när man spänner.., men det är ingen muskelpåverkan väl!? Sålänge dom fortf...Bröstförstoring09Dela
cathlyn05 sep, 2012Motorväg mellan brösten? Hej tjejer! Börjar få lite panik över i fall mina bröst kommer få för stort mellanrum, tycker det är snyggast när de sitter nära varandra och vill inte ha någon motorväg. Vet inte min bröstbredd men är 65cm under bysten (alltså ganska smal) och har valt 400cc, HP. Tror ni det blir bra, eller kommer jag få ett mellanrum? När jag tröck...Bröstförstoring011Dela
Dorpan05 sep, 2012Mejla Calle på proformaHej!! Letar, men hittar inte mejladressen till Calle på proforma. Nån vänlig själ som vill dela med sig??Bröstförstoring02Dela
Sunpeace05 sep, 2012Någon Med 375cc?HEJ GIRLS!😀 Finns det någon gullig som skulle vilja dela med sig av sina 375or? Ska nämligen opereras om 22 dagar och det känns så kul! Skulle bara vilja se lite fler bilder på 375cc för det är storleken jag ska ha men ibland känner jag mig lite osäker på storleken. Vad säger ni? Tror ni att 375cc moderate plus profile skulle passa på mi...Bröstförstoring07Dela
Moona05 sep, 2012Reformedica Örebroska på konsultion imorn hos reformedica i örebro , angående byte av mina mentor inplant till allergan .. någon som har erfarentheter därifrån? är ni nöjda? va har ni gjort? vad har ni betalat? Bröstförstoring02Dela
MissCharlotte05 sep, 2012Det sticker småttLetade men såg ingen direkt tråd i forumet så får starta en ny. Jag bara undras om det är normalt att efter ett tag (nu har det gått ca 3 veckor sen OPn) att det kan vara normalt eller så vanligt att det kan börja sticka/klia på bröstet? Asså om det är typ så som att känseln kommer tillbaks osv :)? Bröstförstoring05Dela
Mammis05 sep, 2012Uppdatering *Bilder* 2 månader Ankarlyft+675ccDet har nu gått nästan 2 månader sedan jag gjorde ett ankarlyft (utan att ta bort egen vävnad) och bröstförstoring med 675cc hos Örjan Gribbe på Proforma. Brösten har sjunkit ytterliggare och fått en rundare form. Dessutom har de blivit MYCKET mjukare och är nu riktigt gosiga :) De öppna såren jag har haft i T-korsen är nu helt läkta och ärren...Bröstförstoring09Dela