Positiv29 maj, 2020Bröst eller bukJag har pengar till bröst eller bukplastik. Vill bägge delarna. Vad skulle ni tagit först, eller prioritera? Velig!!Bröstförstoring01Dela
Rullgardina28 maj, 2020Stora inlägg, stora riskerJu större inlägg desto större risk för komplikationer har jag förstått det som. Men vid vilken storlek på inläggen börjar komplikationsrisken att öka?Bröstförstoring03Dela
Positiv28 maj, 2020Bröstlyft eller bara förstoring?Jag funderar o funderar....har varit på konsultation och pratat om en bröstförstoring. Jag har lite häng.Kirurgen sa att det gick att förstora utan lyft. Men sen har jag hört att de kan bli väldigt hängiga?? Att det bästa är att göra lyft? Någon som förstorat brösten utan lyft och är nöjd??Bröstförstoring09Dela
Nickole28 maj, 2020Anatomiska 300ccHej!! Jag funderar fram och tillbaka om storlek. Min kirurg rekommenderar 255cc till mig, men jag har velat mellan 255cc, 280cc och nu 300cc Anatomiska. Blir Anatomiska bröst större visiuellt än runda i putet? Ser ut så på mina 3D bilder. Har testat med 3dl ris och med kläder blir dem bra, stora men inte för mycket.. Är smal, storlek 34. Är...Bröstförstoring016Dela
Es9727 maj, 2020300cc? Hej! Jag har sån beslutsångest ang storlek, funderar starkt på 300cc, ni som har valt 300cc och har bilder som man kan se så vore det tacksamt! Är väldigt nätt i kroppen och väldigt petit, vill inte att det ska se för "vulgärt" ut men vill ändå att det ska synas. Blev rekommenderad 240cc av kirurgen, ska välja anatomiska implantat och upplever...Bröstförstoring01Dela
Es9727 maj, 2020RipplingNågon som har upplevt rippling och som kan berätta lite mer om det? Något som kan "motverka" det eller är det enda alternativet en korrigering? Bröstförstoring00Dela
Andromedae27 maj, 2020Bröstlyft+implantat - erfarenheter från dessa kir och kliniker?Jag vill gärna höra era erfarenheter om tre kirurger och kliniker gällande bröstlyft och implantat! Efter tre barn och amning har jag tyvärr endast hängande skinnlappar till bröst kvar. Har alltid haft små bröst, 70A-B, förutom när jag ammade (70D-E). Jag har bokat tid till konsultation hos dessa kirurger: Nordiska kliniken - Patrik Höjer...Bröstförstoring03Dela
Akire27 maj, 2020Bröstoperation i JuniHej! Jag skall göra min bröstoperation på bellakliniken I juni :) någon annan som också skall opereras i juni? Bröstförstoring097Dela
leimonen26 maj, 2020320 cc för litet?Gjorde mina bröst för strax 4 veckor sedan och gillar storleken som de är just nu men jag är rädd att de ska krympa med tiden! Hur upplevde ni storleken efter första perioden? Krymper de mycket?Bröstförstoring09Dela
Positiv26 maj, 2020Opererar nordiska på lördagar?Hej! Jag försöker planera in när jag ska göra min bröst operation. Någon som vet hur nordiska kliniken har för operations dagar? Lördagar?Bröstförstoring05Dela