Bubblan1106 jul, 20121 frågaNär kan man börja sova på sidan???jag får panik av att sova på ryggen... Bröstförstoring016Dela
Pinklady06 jul, 2012Hjälp!! Ni med 325cc! Har börjat tveka ang mitt storleksval! Har bestämt mig för 325cc mentors runda, profil mellan och mjukhet 1. Ska även göra ett ankarlyft. Ska ha breda implantat, men vet ej exakta måtten. Nu undrar jag om de kommer att bli för små. Bör jag ta 350cc? Är 163 lång och 52kg. Vad tycker ni? Ni som har opat 325cc, är ni nöjda? Vill inte ha för stora, men...Bröstförstoring013Dela
Lollobo06 jul, 2012Bakombröst, blir dom större?! Hej! Jag gjorde min bröstförstoring med bakomplacering för drygt 2 veckor sedan! Har hört att brösten blir större när dom "hängt till sig"!? :) stämmer detta? Vill gärna höra vad ni som har bakomplacering har tyckt! Upplever ni dom som större efter ett tag? Bröstförstoring00Dela
Anonym användare06 jul, 2012450 cc 172 cm 60 kg...?Jag var på konsultation hos Örjan på proforma igår och ska opereras den 31/7 bakom bröstmuskeln. Vi kom fram till 450 cc runda, high profile och jag är 172 cm lång och väger ca 60 kg. Är normal i kroppen, varken stor eller liten. Jag är lite tveksam om de blir stort... Jag har en b/c kupa i dagsläget. Fast ingen bh fylls ut ordentligt då brösten är...Bröstförstoring05Dela
Amor06 jul, 2012komplikationer efter av Stefan ModinÄr det någon som har haft komplikationer av Stefan Modin (falköping)? Bröstförstoring01Dela
mims06 jul, 2012Nån som opereras samma dag (16 juli 2012, Proforma)?Nån som ska operera sig på proforma den 16 juli? =) Bröstförstoring00Dela
mims06 jul, 2012Sova över på proformaSka operera mig hos Örjan på proforma clinic den 16/7 och kommer sova över där. Är mest "rädd" för att sova över faktiskt. Haha.. men hur känns det att sova där?? Hur är miljön i sovrummen? Finns det internet?Bröstförstoring015Dela
Miss-C06 jul, 2012Någon som fått komplikation efter op av Örjan Gribbe?Jag ska opereras om mindre än 2 veckor och vill höra om era erfarenheter av Örjan! Han tycker att jag ska lägga bakom (precis som han verkar tycka med alla) men är öppen för framför också, så jag försöker bestämma mig nu hehe... Så vilka är ni som har fått komplikationer? :) Bröstförstoring00Dela
Anonym användare06 jul, 2012Helt komplikationsfria 3 månaders bröst.Min bröst som idag är 12 veckor, alltså 3 månader. Absolut inga problem med dem! De är mjuka och lagom stora. Verkligen nöjda med dem! Bröstförstoring02Dela
Zuzzi06 jul, 2012Ska det vara så här eller korr??Hallojs alla Gjorde min op den 13/6 snart 1 månad gamla Men upptäckte igår att vänster utsida har fått rippling /vågigt börjar även bli vågigt under vänster Det har trillat ner och är mjukt men känns som det krymt och sitter längre ner än höger Höger ser mycket större ut och verkar inte vilja trilla ner är hårt fortfarande och verkar inte v...Bröstförstoring01Dela