Nellzor15 mar, 2020Ärrstift?Nästa helg är det färdigt med tejpning och dags för att smörja med ärrstift. Vilka ska man använda? Vilka har ni köpt ?Bröstförstoring06Dela
Anonym användare14 mar, 2020När fick ni kondition och styrka åter? Som rubriken lyder. När fick ni tillbaka full kondition och styrka efter operationen? Hur gick ni tillväga när ni började träna igen? Jag både styrketränar och springer. Bröstförstoring010Dela
PetraO14 mar, 2020RÅD! 625ccHejsan! Någon här som gjort 625cc round hög profil? Jag är 1.80 lång och har fått dessa renommerade av Patrik på nk. Har i nuläget 425cc ergonomix demi men vill ha lite mer klyfta men fortfarande ha ett relativt ”naturligt” resultat. Fattar att det inte kommer se helt naturligt ut men vill inte ha några porrtuttar. Någon som har dessa implanta...Bröstförstoring012Dela
Mallan113 mar, 2020Småhugg i bröstetRåkade spänna till bröstmuskeln rejält o nu har jag återkommande hugg i bröstet, det är mest obehagligt när man inte har koll. Gått 2 månader sen op ca. Kan man ens skada något av o råka spänna sig efter så lång tid eller är det ba att jag är ovan p kroppen reagerar eller vad tror ni?Bröstförstoring01Dela
Anonym användare13 mar, 2020Parkering, Nordiska kliniken?Hej! Var har er skjuts stått parkerad då ni blivit hämtade efter bröstförstoring? Man lär väl inte varken vilja eller orka promenera så långt?Bröstförstoring08Dela
Teddy13 mar, 2020Svårt att se bilder Hej allihopa! Jag letar febrilt efter bröstbilder men är inte silvermedlem ännu. Kanske där problemet ligger? Skulle gärna vilja se bilder från citadellkliniken Landskrona. I första hand som Helena gjort. Någon som har bilder eller vet när man blir uppflyttad till silver? Tacksam för alla svar.. Bröstförstoring03Dela
Anonym användare13 mar, 2020Behöver jag ett lyft? (Bild i profilen)Hej! Behöver hjälp att avgöra om jag kommer behöva lyfta mina bröst (bild i min profil). Jag har 21 cm avstånd mellan halsgrop och bröstvårtans mitt på båda brösten. Jag tycker inte att mina bröst hänger så mycket men bröstvårtorna sitter ca 1 cm längre ner än jag skulle vilja. Tror ni att rätt valt inplantat skulle kunna räcka för att fixa till...Bröstförstoring014Dela
Nilestuttisar13 mar, 2020Kostnad kkab eftervårdÄr de någon som har opererat sig på KKAB jkp och vet vad det kostar efteråt? Penicillin, morgon osv Operation på tisdag och är såååå nervös!!Bröstförstoring02Dela
RoseV13 mar, 2020Har jag fått kapselkontraktur?? Eller DBHej! Det har gått snart 3 månader sen min operation och ena bröstet har fortfarande inte formats och är plattare undertill medan andra bröstet är runt. Har lagt bild på min profil. Är det kapselkontraktur? Hade inga bröst sen innan och ena har blivit rund med en fin underpool medan andra inte formats så fint. Har mitt bröst inte formats klart än...Bröstförstoring08Dela
Cas13 mar, 2020Rädd att implantaten blir för småJag har varit på konsultation , och bokat OP, på Nordiska med Patrik som kirurg. Vi bestämde 550cc motiva round full, som han sade var det absolut största jag kunde ha utan att få väldigt mycket bristningar och kanske tappa känseln i kanske hela brösten (men att det inte är något problem att gå upp i storlek om jag någon gång vill göra en till OP,...Bröstförstoring07Dela