Qeen23 jan, 2020Hur länge fick ni vänta?Hej undrar lite hur länge ni fick vänta från konsultation till själva operationen? Är super taggad på detta nu ??Bröstförstoring012Dela
Linaah23 jan, 2020Missnöjd med bröstoperation hos Dhafir Hannon! !Vill upplysa er alla om att välja kirurg efter noggrann forskning och rådfrågning! Genomgått 3 bröst operationer förra året och med facit i hand så vet jag att dom utförts felaktigt! Kommer i år ta hjälp av klinik i Stockholm som gått igenom steg för steg och även förklarat anledningen till att jag fått bo på alla 3 ingrepp. Snälla tjejer -...Bröstförstoring037Dela
Anonym användare22 jan, 2020Asymmetriska bröst - förstoring & lyftNågon som har haft ojämna bröst från start , dvs det ena större/hängigare än det andra? Så är mitt fall och jag har bokat för ankarlyft & förstoring. Blev rekommenderad 295 mentor droppformad, någon som har dessa ilägg som även haft egen vävnad innan typ C-kupa som kan säga något om det? Sen har jag svårt att bestämma om jag verkligen ska ta dr...Bröstförstoring010Dela
Berlin22 jan, 2020Bröst som inte känns som ens egnaGjorde bröstförstoring för lite mer än en vecka sedan och hittills har allt gått bra, inte någon farlig smärta osv. Men jag har hela tiden känslan av att gå runt med lösbröst, det spänner och är obekvämt med bröstband dessutom och jag tänker/känner typ ”ja det här var kul att testa men nu vill jag ta av mig tuttarna” De känns inte alls som en de...Bröstförstoring016Dela
Tbte122 jan, 2020450cc + eget fett Jag gjorde brösten för 2 veckor sedan 450cc motiva ergonomix. Hade cirka 320cc eget fett (B kupa) 162cm lång och 64kg Tycker brösten ser såå små ut inte alls vad jag tänkt mig. Ni med samma utgångsläge som lagt in 450cc vilken bh storlek har ni nu? Funderar redan på att göra dom större Bröstförstoring05Dela
Midnattsgator22 jan, 2020Hjälp med att välja kirurg! Hej! Söker väl egentligen efter lite mer information så att jag kan få hjälp välja kirurg till nästa bröstförstoring. (Kommer hamna någonstans i spannet mellan 1500-2000cc) Patrik Höijer eller Mattias Elmér, båda väl omtalade och skickliga. Men är någon av dom bättre på stora bröst?Bröstförstoring08Dela
seavalley22 jan, 2020Vart går man nu för tiden?Nu är det 10 år & tre barn sedan jag opererade mina bröst. Dags att byta ut implantaten snart. Vill nog även ha ett lyft och fettsugning av mage & lår. Var gör man det nu för tiden? Känner mig gammal & förvirrad haha. Ge mig tips! Gärna i Stockholm med omnejd. :)Bröstförstoring05Dela
alkj21 jan, 2020Pectus excavatum / trattbröst Hej. Är det någon som gjort en bröstförstoring och har PE? Har själv en uttalad PE och vill ha konsultation av en kirurg som har erfarenhet av lyckade operationer. Har resultatet blivit bra? Uppstod några estetiska komplikationer? Vilken klinik och kirurg?Bröstförstoring00Dela
Anonym användare21 jan, 2020Hans Mark - Akademikliniken Hej. Ska på konsultation hos Hans Mark framöver ang en bröstoperation. Jag undrar om någon har erfarenhet utav honom i Akademikliniken i Göteborg?Bröstförstoring01Dela
Mandarin21 jan, 2020Ridning efter bröstförstoringJag är ryttare och har bokat op och undrar om det finns någon mer som op sig som rider? Hur lång tid tar det innan man kan rida igen? Bröstförstoring07Dela