dreamv16 okt, 2019Mest naturligt implantatHur valde ni implantat? var det att ni under en konsulation fick känna och klämma/ testa 2-3 olika och sen valde ni?Bröstförstoring03Dela
SUN1215 okt, 2019Ergonomix mini=platt?Hej! Jag har varit på konsultation för förstoring och fick då rekommenderat Ergonomix Demi 285 eller 300cc av Patrik. Ju mer jag tittar på bilderna desto mer känns det som att det kommer att bli för stort. Tyckte redan vid konsultationen att det såg lite stort ut på bilderna men Patrik menade att man inte har så många valmöjligheter(gissar att han...Bröstförstoring04Dela
Apelsin12315 okt, 2019Nordiska Kliniken Patrik HöijerHejsan, Jag känner mig velig inför val av storlek inför en kommande bröstförstoring. Varit på konsultation på Nordiska Klinikens Mattias Elmér, vilket kändes bra men är fortfarande inte säker på storleken. Nu på Lördag är det dags för ny konsultation men denna gång hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken och undrar vilka frågor jag ska ta med mi...Bröstförstoring04Dela
ShoSho15 okt, 2019Biverkningar vid bröstförstoring?Hej! Planerar att förstora mina bröst inom ett halvår och har gjort en väldans massa research - bland annat har jag läst om biverkningar som folk har upplevt och har även kommit över BII (Breast Implant Illness) som jag aldrig hade hört något innan sedan för någon vecka sedan och nu känns det som att det helt plötsligt blivit väldigt uppmärksammat...Bröstförstoring05Dela
Tessan2215 okt, 2019Implantat byteJag har bokat tid för implantatbyte. Har nu mx290 anatomiska och kommer byta till mentor 415cc ultra high profil. Jag vill ha lite fylligare bröst än vad jag har med droppformade implantat. Är det någon som bytt från anatomiska till runda implantat... märker man mer fyllnad i överpoolen? Och märker man skillnad när man ökar lite mer än 100cc?Bröstförstoring02Dela
make-dior15 okt, 2019upplevelser hos bella klinikenHejsan allihopa! Jag ska gå på konsultation hos bella kliniken för bröstförstoring, min fråga till er är ni som har gjort brösten hos Bella kliniken hur var era upplevelser? Detta är mitt första kirurgiska ingrep vill att allt ska bli så bra som möjligt! Vill ha hjälp med bra kliniker och doktorer. Bröstförstoring03Dela
Oliven10015 okt, 2019Synliga blodådror?Hej! Jag opererades för fyra veckor sedan o har tre funderingar jag hoppas att kunna få lite respons på. - Mina blodådror syns jättemycket!! Kommer det att bli bättre med tiden? - Jag har ej använt bröstband o undrar när man kan förvänta sig underpol? - Jag har tål inte tejp, måste man tejpa ärren? Tacksam för svar :-)!Bröstförstoring06Dela
Evaliten8315 okt, 2019Byte till mindre inplantatOm 2 veckor ska jag byta till mindre inplantat!!! är lite nervös för jag hoppas på att det ska bli bra. Nu har jag Motiva 475 Demi ska byta till Motiva mini 360. Är det någon annan som har bytt till mindre??? Vill så gärna veta =) Bröstförstoring050Dela
Jenxor15 okt, 2019Snart bröstförstoringHej! Jag har bestämt mig för att göra en bröstförstoring hos Peter Cosmo och den kommer ske i november. Jag kan inte söka på bilder ännu eftersom jag precis blivit medlem och det tar några dagar men jag behöver bilder nu!! Ingen söt själ som vill skicka Pm till mig före och efter bild som gjort hos honom? Kram Bröstförstoring07Dela
Xmasdream15 okt, 2019Korrigering = nya ärr?Jag ska opereras i december via armhålan. Om (gud förbjude...) det kommer att behövas en korrigering, tex sy in ficka eller för tight kapsel. Går man då in via samma ärr eller måste man då gå in under bröstet? Bröstförstoring03Dela