H9103 aug, 2019Hjälp med storlek!Hej! Har en operation inbokad i oktober. Gick på två konsultationer och bokade givetvis den som kändes bäst. Men! Den ena kirurgen rekommenderade 340cc demi med motivationen att det skulle passa mig(fick ingen 3D konsultation då kameran hängde sig). Den andra kirurgen tyckte att den första hade fel. Han förklarade att det skulle bli för mycket...Bröstförstoring03Dela
Anonymhq03 aug, 2019Frågor konsultation Jag ska snart på min konsultation för bröstförstoring. Jag har en ganska bra idé av vad jag är ute efter men behöver ändå mycket hjälp med storlek och typ av implantat osv. Så förutom det, vad tycker ni att man ska fråga under konsultationen?Bröstförstoring00Dela
Anonymhq03 aug, 2019Klara sig självKlarar man sig själv direkt efter operationen? Jag har lite vänner som jag kan be komma förbi och hjälpa till då och då men jag undrar om jag måste be någon av dom bo hos mig under de första dygnen exempelvis eller om man kan klara sig själv? Bor ensam Bröstförstoring01Dela
Anonymhq03 aug, 2019Operation för sin egen skullJag har velat operera brösten i ca 10 år, sedan jag insåg att dom inte kommer att bli större. Däremot tog jag inte beslutet att faktiskt göra det förens bara ett par månader sen. Det var i samband med att jag fick en dum kommentar av mig dåvarande att han hade velat att jag skulle operera brösten. Nu ligger det nånstans i mitt bakhuvud att jag gör...Bröstförstoring01Dela
Anonymhq03 aug, 2019Bröstcancer berätta om opHej på er! Jag har en närstående som tidigare haft bröstcancer. Jag är nu jättenervös för att berätta att jag ska operera mig då det känns väldigt fåfängt när just brösten gjort att hon fått cancer. Detta är ändå något jag vill dela med mig av till personen då hon kommer få veta till slut ändå. Hur tror ni att man reagerar? Någon som varit i samma...Bröstförstoring03Dela
Anonymhq03 aug, 2019Manliga arbetskollegor berätta?Berättade ni på jobbet? Jag har ett kontorsjobb med enbart unga manliga kollegor ca 10st) och känner inte för att berätta egentligen då det redan är rätt mycket prat om tjejer o bröst och vanligt killsnack ni vet. Jag har väldigt bra relation med alla som vänner men känner att jag helst vill hålla det för mig själv. Till saken hör att jag inte haft...Bröstförstoring04Dela
Jenny_8403 aug, 2019När ska ni operera er ?Jag har boka in mig den 12/12-19 Är de någon från Värmland som ska göra operationen snart eller som en annan i dec.Bröstförstoring061Dela
Oliven10002 aug, 2019Är kirurgen duktig?Hej! Jag ska opereras i september o har ett par funderingar som jag hoppas få hjälp att bringa klarhet i. Dels undrar jag om någon känner till Jessica Gahm på Victoriakliniken? Är hon duktig? Dels undrar jag som så många andra över storleken o form på implantatet. Jag är 165 cm lång, väger 62 kg o har 75 B (lite egen byst, ca 200 cc i varje)...Bröstförstoring06Dela
lesleah02 aug, 2019lyft och inläggJag går i tankar om att fixa mina om mina bötat igen. Lyft och kanske inlägg, vem är bäst på dessa operationer?Bröstförstoring00Dela