anacervilla8615 feb, 2019620ccÄr 157cm, 51kg och ska in med 620cc. Stort eller litet?Bröstförstoring08Dela
BoobieShmobie14 feb, 2019Amming med silikon - ødelagte bryster?Hei! Er det noen som har ammet barn med silikon, og vil dele erfaringer? Jeg er 31 år nå, og har endelig råd til silikon. Jeg har ingen mann eller babyplaner nå, men det er jo (forhåpentligvis) mulig det vil endre seg i løpet av årene som kommer. Men hva da med brystene, om jeg f.eks får barn som 36-åring? Vil operasjonen være helt bortkastet? Vil...Bröstförstoring03Dela
RoligCykel14 feb, 2019Mette HagaHej! Har någon gjort en bröstförstoring med Mette Haga på Akademikliniken? Vad har ni för upplevelse efter detta? Bröstförstoring01Dela
RoligCykel14 feb, 2019Senaste operationsdagen om man vill bada/sola i sommarHej igen, jag är som tidigare väldigt sugen på att göra en bröstförstoring. Min senaste fundering handlar om när man senast kan göra sin operation om man vill kunna bada och sola i sommar (förstår givetvis att man kanske måste ha tejp, stark solkräm osv på ärren). Alternativet blir att vänta tills i höst om jag inte hinner få en tid så att...Bröstförstoring02Dela
Josefinj14 feb, 2019Någon som ska operera sig den 26 mars på nordiska kliniken? Är de någon som ska göra bröstförstoring på nordiska kliniken den 26 mars? :) Bröstförstoring01Dela
Anna914 feb, 2019Blödning vid bröstlyftHej alla! 16/1, alltså för fyra veckor sedan, gjorde jag ett bröstlyft och förstoring. Jag fick en blödning i mitt vänstra bröst som upptäcktes precis när jag vaknat ur narkosen. Fick sövas om direkt igen och blödningen stoppades. Mitt högra bröst börjar nu ta form men vänster bröst är fortfarande svullet. Jag börjar nästan bli lite orolig. Är d...Bröstförstoring02Dela
Johannna13 feb, 2019Bröstförstoring mars 2019Någon mer som har operation inbokad i mars? Jag ska göra ett implantatsbyte den 6/3 på Bellakliniken. Velar fortfarande om storleken så har en tid till i morgon för att prova igen. Är det någon mer som opereras på Bella snart? Hade varit roligt att följas åt.Bröstförstoring01Dela
Syltan13 feb, 2019Sökes: BröstcollageBildgalleriet är verkligen ett av det här forumets guldkorn, men jag kan inte hjälpa att bli lite skrämd. Majoriteten av efterbilderna är tagna några dagar eller få veckor efter operationen när brösten är både blå, gula och delvis missformade. Några har lagt ut bilder som visar resultatet flera månader efter operationen när brösten sjunkit ner,...Bröstförstoring015Dela
Pixa13 feb, 2019Bra mat efter operation? Tips!Har du några bra tips på bra mat och dryck att bunkra upp med innan bröstoperation? Som man ska ära efter op? :) Något som har varit extra bra för dig mot illamående? Läste något om cola och funlight?;) Tack snälla❤️Bröstförstoring016Dela
TyTy13 feb, 2019Nålrädsla - vart och när satte de infarten?!Kan ju låta larvigt när man ändå ska göra en rätt stor operation, men jag ogillar verkligen sprutor och nålar. För att förbereda mig lite mentalt, var satte de infarten/nålen för narkosen på er som gjort en bröstoperation? Och när? Innan ni kom in till operationssalen eller inne i den? Fick ni lugnande tabletter innan? All info är välkom...Bröstförstoring015Dela