Trebarnsmorsa24 nov, 2018NattbhNi som opererats på Reformkliniken vad har ni för stöd nattetid efter tortyren? Alla ni andra, vad sover ni i? Gärna modellnamn så jag kan googla :-) Bröstförstoring07Dela
Merlot24 nov, 2018Byte av implantatHej! Har precis gått med här då jag behöver byta mina implantat. Opererade mig för 20 år sedan på Kosmetisk Kirurgi och har koksaltimplantat. Var jättenöjd med ingreppet och brösten blev superfina. Dock har jag upplevt implantaten som lite kluckiga. Och nu känns de som 2 halvfulla vattenballonger, så tänker att jag vill byta till silikon. Bor i...Bröstförstoring018Dela
Skadad24 nov, 2018Hur är min kroppskonstruktion?Hur är min kroppskonstruktion enligt er bedömning? Syftar alltså inte på själva brösten. Tror ni min kropp drar mer eller mindre cc? Har bilder.Bröstförstoring011Dela
Skadad24 nov, 2018Förhindra infektionOm man tar antibiotika innan operation förhindrar detta infektion? Mina stygn gick upp två gånger och bröstet svullnade upp. Hur vet man om kirurgen har fuskat med stygnen?Bröstförstoring08Dela
Skadad24 nov, 2018Hjälp att tyda utlåtandeLäser gamla journaler där det står om eventuella gasbubblor efter bröstförminskning. Sökte hjälp för svåra smärtor några dagar efter bröstförminskning. Kan ni förklara detta närmare? vad menas med gasbubblor? varför får man det? Det tas också upp att det kan röra sig om inre blödning i samband med operation. Vad menas exakt? varför får man det?...Bröstförstoring08Dela
Lilja_8124 nov, 2018Byte från Moderate Plus till High profileJag behöver tips och råd. Jag har i dag Mentor Puls profile 350cc vänster och 400cc höger, bakom muskeln. Jag har två barn så mina bröst innan op var något hängiga. Trots min operation som jag gjorde i december 2017 upplever jag mina bröst som hängiga och ingen volym upptill. Det jag vill uppnå är mindre häng och mer volym upptill. Skulle det hjälp...Bröstförstoring03Dela
emelieemelie24 nov, 2018Bh:n som man provar under konsultationUndrar över en sak kring den bh:n man provar under konsultationen med inläggen i. Är det anpassat efter om man ska operera bakom muskeln eller inte? Funderar lite om det är samma sak som när man testar med ris att lite cc försvinner om man lägger implantatet bakom. Velade nämligen mellan storlekar. Men om lite försvinner och det blir lite mindre i...Bröstförstoring09Dela
emelieemelie24 nov, 2018Motiva ergonomix demi/Motiva round full? Jag har inbokad operation nu i december och har varit på konsultation 3 gånger. Känns som jag velar så jag blir helt galen haha! Första gången jag var där var allt så nytt så jag ville knappt ha någon förändring alls. Det blev då Motiva ergonomix demi 340. Sen vande jag mig mer vid tanken och testade hemma med ris och flera bh:ar osv. Nu är jag inn...Bröstförstoring015Dela
Anonym användare23 nov, 2018Bristningar över bröstenHej, Jag har tankar att sätta in implantat då dom ser inte lika glada ut längre haha. MEN jag har otroligt mycket bristningar över mina små skinnflikar, pga tre graviterar. Dom är inte stora alls, knappt AA. Har nån haft bristningar över brösten innan och blev det bra efteråt? Eller syns bristningarna bara ännu mer? Eller skapade det problem v...Bröstförstoring01Dela
shaishai23 nov, 2018Är brösten i vägen?Ni som knappt fyllt/haft a kupa innan op (eller vilken strl som helst :P) känner ni att brösten är i vägen? Jag ska op'a brösten i mars (hoppas på en tidigare tid) och funderar på om jag ska ha demi eller full. Nu sitter jag o funderar på om full-profil (med lite mer put än demi) kommer vara störande i vardagen? Är det något som stör mig så är...Bröstförstoring021Dela