Ralla23 nov, 2018BrystbreddeJer som har været på flere konsultationer ved forskellige læger, har de målt jer til samme brystbredde?Bröstförstoring09Dela
Ralla22 nov, 2018For lille eller for stor?Hvad var/er I mest bange for mht til valg af størrelse? At brysterne bliver for store efter OP eller at de bliver for små?Bröstförstoring04Dela
roxibella22 nov, 2018Hjälp med att hitta klinik för bröstförstoring ( Nära halland/Skåne)Hej! Jag har beslutat mig för att genomgå en bröstförstoring med implantat. Jag bor i Halland och försöker hitta en bra klinik, helst så nära som möjligt. Jag har kollat mycket på Bellakliniken i helsingborg, men jag har hört båda bra och dåliga saker. Därför vänder jag mig till er! Har någon av er varit på Bellakliniken? Hur blev resultatet? Vi...Bröstförstoring011Dela
Ralla22 nov, 2018Reaktion på brystforstørrelseHvordan har jeres omgivelser taget imod jeres valg? Har nogle forsøgt at tale jer fra det inden OP? Selv skammer jeg mig ikke over mit valg, men jeg gider ikke diskutere det med folk inden. Jeg ved at mange omkring mig symes at det er noget pjat eller at store bryster kun er ok hvis de er naturlige etc. De holdninger må de selvfølgelig gerne...Bröstförstoring03Dela
Ralla22 nov, 2018Hemmelig operation?Hvad har I valgt at gøre? Fortæller I folk omkring jer (familie, job etc) at I skal habe større bryster, eller har folk først opdaget det inden?Bröstförstoring014Dela
Ralla22 nov, 2018StrækmærkerEr der nogen som har haft gamlr blege strækmlrker pp brysterne inden (brystløft) brystforstøring med store implantater, som har fået nye strækmærker efter OP?Bröstförstoring00Dela
Ralla22 nov, 2018OP i maj 2019 ?Er der andre som skal opereres i maj 2019? Jeg havde planlagt marts, men har ændret valg af kirurg så jeg har preliminær booket Tuve d. 6.5.19. Jeg ved at det er bare 6 uger senere, men jeg havde virkeligt indstillet mig på at det blev til marts. Det er laaaang ventetid :-)Bröstförstoring02Dela
Maja21622 nov, 2018Brostlyft med mindre implantat, någon? Hej! Jag kommer att op med bröstlyft 28/12 och vill gärna se bilder på bröstlyft med mindre implantat, ca 200-250 cc. Har lite egen vävnad. Försökt att googla på youtube och andra forum med tycker att tjejer i allmänhet väljer stora implantat över 500 ml och det har jag svårt att relatera till. Någon som kan vägleda mig..? Bröstförstoring00Dela
Trebarnsmorsa22 nov, 2018Motiva höljeFörsöker googla men blir inte helt klok. Motiva, räknas deras hölje som skrovliga? Är det olika på runda och ergonomix? Bröstförstoring011Dela
gladtjej22 nov, 2018Träningsbh?Hej alla! Jag har en fundering gällande träningsbehåar. Jag har just nu bröstband som jag måste ha i minst 2 v och efter det ska jag gå över till freya bh som jag ska ha under dagtid i 2 veckor samt sova med läkbh under dessa veckor. Efter att de 2 veckorna har gått ska jag ha freya bh dygnet runt i 6 mån. Jag har köpt 2 st freya bh, en nude o en...Bröstförstoring00Dela